Aradan bir kaç ay geçmişti. Geç olduğu için yatacaktım. Çünkü ertesi gün okul vardı. Tam o sırada bir bildirim geldi.
@eslemmm sizi takip etmek istiyor.
Barış ile ortak arkadaşımız olan Eslem instagram hesabı açıp bana istek göndermişti. Kabul edip geri takip ettim ve uyudum.
Sabah okul bahçesine girdiğimde Eslem'i sırada gördüm. Yanına gidip " hayırlı olsun Instagram hesabı açmışsın." dedim. Bir an afalladı, daha sonra "Ben hesap açmadım. O Nazlı'nın hesabı benim adıma açtılar. Bana da bugün söyledi. Bence takipten felan çıkar, onlardan herşey beklenir." dedi.
İyi de Nazlı'nın bu yaptığı bir suçtu. Acaba bunun farkında mıydı?Eve gittiğimde ilk iş o hesabı takipten çıkarmak oldu. Daha sonra Eslem beni aradı ve "Bu Nazlı benim hesaptan Barış'a küfür felan etmiş. Barış bana yazdı. Mesajların ss 'ini aldık. Yarın İzel hocaya göstereceğiz." dedi. Aslında çok da şaşırmamıştım. Nazlö'dan bunları zaten bekliyordum.
Ayrıca ben de dershaneye başlamıştım. Dershaneden bir arkadaşımın karşı binamızda oturduğunu öğrenmiştim. Bu yüzden bazenleri arkadaşımın annesi bizi dershaneye bırakıyordu. Yine o günlerden birindeydik. Arkadaşım Yeşim'in annesi bizi dershaneye götürüyordu. Daha sonra telefonuma bir bildirim geldi.
@Barışşşşş_ sizi takip etmek istiyor.
Şok.
Bu da neydi şimdi? İstek atmıştı ama bildiğim kadarıyla Barış'ın ana hesabı bu değildi. İsteği onaylayıp geri istek attım ve mesaj gönderdim.
Eslem'in hesabı gibi kurmaca hesap değildir umarım.
T.C ni atsam inanır mısın?
Sen T.C. mi nereden buldun onu söyle.
Şaka yapıyorum lan nerden bilim ben senin T.C. ni.
Orasını bilemeyeceğim artık.
Napıyorsun?
Dershaneye gidiyorum, sen?
Kursa gidiyorum ben de.
Ne kursu?
Futbol.
Anladım.
Neyse derse gireceğim ben şimdi. Sonra görüşürüz.
Görüşürüz.
Keyifli okumalaarrrr....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZLIĞIN ÖTESİ
General FictionTek yaptığı ailesini gururlandırmak, onların başını önlerine egmemek için çalışıp iyi bir yerlere gelmeye çalışan bir kızdım ben. Elimden geldiğince her dediklerini yapmaya , koydukları yasaklara uymaya çalışan. Ama daha sonra şunu anladım... Hayatt...