14

31 1 7
                                    

02 Mayıs 2018, 22:54

"Kimse seni kurtarmaya gelmeyecek„


İki. İki ay da, ikinci kez yazışımdı. Buna günlük tutmak denir miydi? Sanmıyorum. Önce ki kağıdı katlayıp bir defterin arasına koymuş ve bir daha da açmamıştım.

Bu gün, iki Mayıs'tı. Bu gün, solo videom yayınlanmıştı. Şirket videoları yaşımıza göre yayınlama kararı aldığın da ilk benim videom yayınlanmıştı. Bir kaç ay önce kaydettiğim şarkı 'Heart Attack'tı. Dans videomuza benzer bir çekim olmuştu. Pantolon, uzun kollu bir crop, düz salık saçlarım ve başıma takıp eğdiğim şapkam ile yüzüm gözükmüyordu. Bunun kameranın çekme açısının da büyük ölçüde etkisi vardı tâbi ki. Ayaklı mikrofon ve onun arkasında ben, yine siyah-beyaz efekt vardı.

Canlı söylediğim bu şarkı, bu video bu gün sabah yayınlanmıştı. Ama bakmadım, çünkü gelen yorumları hemen okumak istemedim. Etrafta sesimi bir kaç kez duymuştum ama umursamadım.

Tüm gün telefonuma bakmadım, aslında istesemde bakamazdım. Çünkü artık telefonlarımız menajerlerimizdeydi. Bu da bana bahane olmuştu.

Bir saat önce izledim yayınlanan videomu. Başlığında sadece ZUER yazıyordu. Video boyunca neredeyse yüzüm hiç gözükmemişti.

Yorumlar da sesime ve vokalime karşı çokça övgü vardı. Hatta neredeyse yorumların hepsi bu tarz yazılardan oluşuyordu. Yıllarca rap üzerine çalışmış olmama rağmen kısa sürede vokalist olarak çıkış yapma kararı alan benim için bu yorumlar cesaret vericiydi.

Ama aralarında yakaladığım bir kaç tane nefret yorumu vardı. Ve vokalimden çok ismime takılmışlardı.

'Zuer? Gerçek adı Zuer mi? O bir Çinli mi? Eğer öyle ise bu yoldan geri dönmeli'

Bu yorum, sanırım bir süre aklımda dolanıp duracaktı.

Ama sorun değildi. Çünkü Çinli olmasaydım elbette ki başka bir şeyden yine o olumsuz yorum atılacaktı. Bunlar sadece bahaneydi. Ve ben bahaneleri önemsemezdim.

Ama aklımı kurcalayan şey, Ning'di. Eğer bir gün çıkış yaparsa ona da aynı tarz yorumlar gelecekti. Sırf Çinli olduğu için hakaret edeceklerdi ona, yeteneğini görmezden gelecek ve Çinli olduğunu söyleyip ırkçılık yapacaklardı.

O henüz 16 yaşındaydı ve çok çalışıyordu. Eminim ki bu çalışmasının karşılığını alacaktı. Ama bu kadar çok çalışmasına rağmen ona sadece 'Çinli' diyeceklerdi.

İşte bu yüzden tüm bunları deneyimleyecek ve daha sonra Ning'i bunlara karşı hazırlayacaktım. Yeri geldiğinde arkasın da, yeri geldiğinde önünde duracaktım.

Ben Hung Zuer, grubum ve kız kardeşim için önden ilerlemeliydim.

-350-

That Day ^•^ Lee TaeyongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin