22

29 2 6
                                    

"Sabah şirket ile görüştüm, promosyon için bir Talk Show ayarlanacakmış"

"Bu kadar mı?"

"Evet" Dohyun başını kaldırıp bana baktı. "Başka bir şey mi istiyorsun?"

"Bilmiyorum" burnumdan nefes verirken elimde ki buzlardan dolayı ıslak olan bardakta gezdirdim parmağımı. "İçime sinmiyor"

"Daha Cold Heart'ın promosyonları başlamadı Zuer"

"Evet, ama bu Cold Heart değil Dohyun, bu My heart belongs to you. Cold Heart'ın promosyonlarından dolayı bu şarkının promosyonlarını arka plana atıyoruz"

"Zuer," dedi Dohyun masaya eğilerek. "Bu şarkı için müzik videosu çekimi de planda yoktu, son anda eklendi. Cold Heart'ın promosyonları en başından belliydi ama bu şarkı için öyle değil. Şu an da ayarlanabilecek tek promosyon bu"

Sessizliği tercih ederek arkama yaslandım. Öğle civarı tekrar kumsala gelip çekim yapmıştık, ardından bir sonra ki çekim için havanın kararmasını beklememiz gerekmişti ve şuan da beklediğimiz saatler içerisindeydim.

Günbatımı'nda ki gökyüzünü yakalamak istiyormuş Bay Seo, en azından Dohyun'un bana dediği buydu.

"Taeyong ile bir akşam yemeği yemelisin"

Başımı kaldırıp Dohyun'a bakarken kaşlarım çatılmıştı. "Neden?"

"İş kutlaması gibi bir şey, bilirsin"

Tablete bakarak konuşurken sesi umursamaz çıkıyordu. 'bilirsin' lafından neyi ima ettiğini anlamıştım. Aldığın ilk ödülü kutlamak için yapılan akşam yemeği gibiydi. Bunu yapacağımızı biliyordum ama şarkı çıktığında veya bir birincilik kazandığımız da yaparız diye düşünmüştüm.

"Ben hava alıcam"

"Uzaklaşma fazla"

"Tamam" diyerek karavandan indim. Karavanın etrafından dolandım ve Taeyong'un karavanının önünde durdum. Kapıda yazan LEE TAEYONG yazısını okuduktan sonra kapıyı tıklattım. Bir kaç saniye bekledikten sonra kapı açıldı ve Taeyong ile göz göze geldim. Beni görmeyi beklemediği yüz ifadesinde belliydi.

"Biraz kumsal da yürücem, katılmak ister misin?"

Gözlerini kırpıştırdıktan omuzlarıma baktı, ardından gözlerime. "Olur, bi dakika bekler misin?"

"Tamam" dediğimde Taeyong kapıyı kapatarak karavana girdi. Karavanın son kısmına ilerledim ve ellerimi arkamda birleştirerek Taeyong'u bekledim.

Denize ve kararmaya yüz tutan gökyüzüne baktım. Hava karardıkça soğumaya ve rüzgarlar artmaya başlamıştı. Bir anda 6 sene öncesini, staj zamanımı hatırladım. Taeyong ve diğer üyelerinin jürilik yaptığı değerlendirme gününü hatırladım.

Şirkete 2010 da bir stajyer olarak girmiştim. Rap alanı üzerinden stajyerlik yapmıştım ve 8 sene boyunca çıkış yapamamıştım. Ama Taeyong katıldığı bir değerlendirme de, beni sadece bir kere değerlendirmesi ile şu an onunla iş yapmamı sağlayacak konuma getirmişti.

Tâbi ki de kariyerimi tamamen ona bağlamıyordum, egoistce gelebilirdi ama benim kariyerim üzerinde, kendim üzerinde büyük bir emeğim vardı. Burda olmamı sağlayan en büyük neden kendindim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 07 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

That Day ^•^ Lee TaeyongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin