Yine gözleriyleydim , savunmasız , yenik ve ona hayran. Ve o bunu çok iyi biliyordu. Onu seviyordum çünkü ona hayrandım,her yeri ve herşeyiyle. Düşüncelerim , aklım , beynim , KALBİM herşeyim onu düşlüyordu. Ne güzel bir varlıktı. Ah jess, güzel gözlü erkeğim . Düşüncelerim ders arası ile sonlandı ama jess hala kapıda dineliyordu . Sahiden ne yapıyordu orda ? Şimdi hoca ona kızarsa ve o benim için burada olduğunu söyleyip ondan hoşlandığımı herkesin içinde açıklarsa ne yapardım? Evet evet kalbimin sesi yükselmişti , yine hızlanmıştı atışları. Hoca geldi , lanet olsun jess içeri girdi , yaklaşıyordu , jess yaklaşmak bana? Neler oluyordu ? Yoksa hala uyuyor muydum ben? Hayır şuan gayet emindim ki uyumuyordum ve o yanımda oturuyordu , kokusu çok güzeldi , nasıl da çekiyordu beni içine , derinlere . Selam ben jess dedi , alttan alması gereken bir ders olduğunu ,bu derse artık beraber girecegimizi söyleyip yanıma oturup oturamayacağını sordu. Kalbim yerinden çıkmıştı çünkü onun güzel sesi kulaklarımda yankılanırken kalp atışlarımı duyamıyordum. Evet jess benden bir cevap bekliyordu ve deli olduğumu düşünmemesi için bir cevap vermeliydim ama ağzım düğümlenmişti sanki , konuşamıyor sesimi çıkaramıyordum . Derin nefes aldıktan sonra "merhaba ben anastasia , tabi oturabilirsin sorun yok" demeyi başardım ve gülümsedi , Allah'ım lütfen yavaş , rüyaysa bile uyandırma .. Ne güzel bir gülüştü , gülüşüne karşılık verdim ve ders başladı, bu hafta tahtaya çıkıcak olan şanslı kişi ; bendim . Onun karşısında nasıl? Diye düşünürken aklıma hasta numarası yapmak geldi ama bu hiç inandırıcı olmazdı , o yüzden hic birşey denememeyi seçtim . Çıktım evet , bana bakıyordu , kendimi aptal durumuna düşürmemeliydim , açıkçası çalışmamıştım da ne yapacaktım? O sırada hoca bana dik dik bakarken jess ayağa kalktı ve yanıma gelip sınıfı selamladıktan sonra konuya geçti. Sessizce teşekkür ettim ve o yine beni öldürdü ; gülümsedi .