Az iskola folyosóján sétálva mellém lép 3 csaj, kuncogva.
- Mit szeretnének a hölgyek?- mosolygok rájuk, mire mind kuncogni kezd.
- Vincent rá érsz ma?- kérdezi az egyik szőke nyávogós hangon.
- Talán.- mosolygok. A lányok sikítozva rohannak el.
Igen ezt szeretem, mikor én vagyok a középpontba. Sokan szeretnek az iskolába a sármom miatt, meg persze, mert apám az egyik leggazdagabb ember egész amerikába. Ki ne akarna egy gazdag, jóképű fiúval barátkozni? Na mindegy is, töri órával kezdek, amit az ofö tart.
Leülök a szokásos helyemre - hátulra- és várom a tanárt, aki hamar be is toppan.- Na gyerekek, ma jönne az új osztálytárs, de úgy tűnik, hogy késik.- sóhajt egyet Mr. Novak.
Erre a kijelentésre felkapom a fejem. Lehet valami bögyös csaj akit megdughatok. Erre a gondolat menetre el is mosolyogtam. Az óra elkezdődött és vázlatot írtunk, mint mindig.
Az óra végeztével a tesi terem felé veszem az irányt a barátaimmal.
Éppen arról beszéltek, hogy ki milyen csaj döngetett meg a hétvégén, amikor valaki nekem jött.- Hé faszfej, nem látsz?- kiáltok a fiú után. Ő vissza fordul és rám néz.
- Mit pofázol, te gyökér?- morogja. Mellettem a fiúk csak néznek, hogy ebből mi lesz. Senki se mer vissza szólni nekem.
- Nem csak vak, de süket is vagy.- nevetek fel, velem együtt a többiek is. A fiú csak áll, majd egy hirtelen mozdulattal a falnak vágott. Dean, a legjobb barátom, cselekedni akart és leszedni rólam a gyereket, de én leintettem. A fiú fekete haja közül figyel engem, de a szeme furcsán csillogot, nem tudom pontosan mi, mivel a szemét se láttam nagyon. Ő kihasználva azt, hogy nem figyelek, bevert nekem egyet, mire vissza tértem a valóságba. Én se hagytam magam, én is vissza ütöttem, megragadtam a pulcsija felsejét és a padlóra löktem. Felé magasodtam, megint megfogtam a felsőjét, ráültem a hasára és arcát kezdtem ütni. A fiú is ütött, ahol tudott. De egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy már alatta vagyok, ő pedig vérben úszó szemekkel néz engem. A nyakamra fog és elkezd fujtogatni.
A tömeg, ami körénk gyűlt, meghökkent a srác tettén. Mit ne mondjak, én is meglepődtem, ilyen még nem történt.Egyik kezével a nyakamat fogta, a másikkal meg az arcomat kezdte ütni. Én is hamar a nyakára fogtam, míg a másik kezemmel a hasát ütöttem. Egyik pillanatban ráül a farkamra, mire halkan felnyögök.
- Rossz helyen ülsz, vagy netán a faszra buksz?- mondom neki fájdalmasan, mire olyan erőset üt, hogy egy pillanatra elhomályosult minden.
- Fogd be!- morogja.
- Miért tenném, itt én parancsolok, nem tudod, hogy ki vagyok?- hitetlenkedek.
- Tudnom kéne?- kérdezi frusztráltan.
- Vincent Collins vagyok, az apám egy gazdag és híres ember...- de félbe szakít.
- Szóval egy gazdag pöcs vagy, aki apucinak nyalizik, hogy ha meghal te úszkálj a pénzben. Olyan vagy, mint a többi gazdag fasz.- köp arcon.
- Itt meg mi folyik?- szólal meg egy mély férfi hang.
Az igazgaztó jön felénk mérgesen. A tömeg olyan hamar tűnt el, amilyen gyorsan megjelent.- Ti ketten, az irodámba!- rivall ránk, de a srác még mindig férfiasságomon ül, közbe az igazgatót vizslatja.
- Még mindig a farkamon ülsz. Örülnék, ha leszálnál róla.- mondom, mire vissza néz rám és erősebben szorít a nyakamra.
- Te inkább fogd be, mert ki heréllek!- morog.
Én a karját fogom, amivel fujtogat. Az ujjak egyre erősebben szorítanak.
- Szedjétek le róla!- szólal meg az igazgató.
Megjelen két évfolyamtársunk és leszedi a fiút, de ennek ő nem örül és nekik is behúz. Én felkelek a földről. Megalázva érzem magam, mivel valaki legyőzött.- Jack William, az irodába, most!- kiált rá- Te is Vincent.- néz rám mérgesen.
A fiú morog valamit, majd az igazgató után megy, ahogy én is. Bent leülünk, majd Mr. Roberts ránk néz.- Mégis mi a fenét képzeltek magatokról?- kiabál ránk- Vincent, tőled nem kértem sokat, csak annyit, hogy ne verekedj. De te akkor se értetted meg. És te- mutat a fiúra- Jack, benned csalódtam, azért mert az előző sulidból kicsaptak, itt nem kéne megverned mindenkit, ráadásul az első napodon.
Szóval akkor ő lenne az új osztálytárs. Nagyon harcias.
- Kaptok két hét felfüggesztést és egy igazgatói figyelmeztetőt. - mondja a férfi.
Jack meg se várta a mondat végét, felkelt és becsapva maga után az ajtót, elment.- Menj!- mondja.
Nekem se kellet több, már mentem is. A kapunál megláttam egy fekete Ford Raptor-t. Elbűvölve néztem, mindenem az ilyen fajta kocsik. Apám sose venne egy ilyet. Ő inkább a luxus sportkocsikat szereti.
Gondolom az a Jack gyereké. És igazam is volt, mikor a motorommal mellé álltam. Rám néz, bemutat és nagy port kavarva elhajt. Köhögve leveszem a bukósisakot, mert tele ment porral, majd vissza veszem és haza megyek.
Otthon meglátom apám kocsiját.
- Már csak ez hiányzott.- motyogtam.
Leparkoltam a motorral apa egyik luxus kocsija mellé, majd bementem. A nappaliba csend volt, így gondolom éppen dolgozik. Így a szobám felé veszem az irányt, mikor apám megszólalt.- Te meg mi a fenét keresel itthon, ilyen korán?- kérdezi a laptop előtt ülve, arra se méltatva, hogy rám nézzen.
- Két hétre felfüggesztettek.- mondom olyan átlagosan, mintha csak az mondtam volna, hogy napos az idő.
- Mégis mi a francot csináltál már megint?!- rivall rám.
- Verekedtem az új fiúval.- mondom.
- Fogadok ezt is te kezdted.- sóhajt.
- Ez nem igaz!- rivallok rá.- Ez mind annak az idióta Jack-nek a hibája!- kiabálok.
Apám sóhajt, majd megdörzsöli az orrnyergét.- Elég legyen, olyan vagy mint egy gyerek. Menj innen, had dolgozzak.- int az ajtó felé, mire én feldúltan kiviharzok a szobából és becsapom az ajtót. Bemegyek a szobámba és bedőlök az ágyba. Egy ideig fekszek, majd előveszem a telefonom és felléptem instára. Hirtelen megjelent egy értesítés.
Kit ismerhetsz? Megjelent egy profil is: jack_william5. A profilján ő van oldalról, miközben egy puska távcsövébe néz. Ezen én nagyon meglepődtem. Nem néztem volna ki belőle, hogy fegyvere van. Rá mentem a profiljára puszta kíváncsiságból. A képek nagy részén ö van egy erdős területen és valamire lő. Ahogy lejjebb tekerek találok róla egy képet, ahol éppen egy tóba van, nincs rajta felső. A mellkasán van egy tetoválás, teljesen random minták. Egy nagy, szőrös kutyát ölel magához mosolyogva. Nem tudom milyen fajta, olyan mint amilyen a rendőröknek van . A kutya boldogan lihegett a fiú mellett. Ahogy jobban belemerülők a képbe, észreveszem a szürke szemét. Teljesen elbűvöl a szemeivel.
YOU ARE READING
Gyilkos szerelem
Action+18 jelenet, trágár beszéd, vér és erőszak. Két srác, akik ki nem állhatták egymást, de utána az életük felfordul egy apró hiba miatt. "- Megyek ki pakolok.- puszilt meg és eltűnt a szobába. Utána mentem, de megakadt a szemem az ajtón, ami mindig...