Vincent
Amint Jack elment, én is indultam barátomhoz. Felpattantam a motorra és egy kertesház előtt álltam meg. Már nem is kellett kopognom, mert tudják, hogy én vagyok.
- Dean?- kiáltottam el magam.
- Oh szia kedvesem.- jön oda Amy, Dean anyukája.
- Szia Amy- ölelem meg a nőt- Dean merre van?
- Fent a szobájába.- mutat a lépcső felé. Megköszönöm és felfelé veszem az irányt. Kopogás nélkül rontok barátomra, aki ijedtében megugrik.
- Bazd meg Vincent! Majdnem szívrohamot kaptam!- dob meg egy párnával.
- Neked is szia Dean.- nevetek és ledobom magamat az ágyra.
- Miújság? Bocs, hogy megzavartalak titeket.- nevetett.- És milyen Jack az ágyban?- húzogatja szemöldökét.
- Ez nem vicces.- morgom.- És miért kérdezed?
- Tudod, hogy kíváncsi vagyok.- vonja meg a vállát.- Na de mesélj.
Elmeséltem neki mindent, onnan kezdve, hogy a falnak nyomott az öltözőbe. Minden egyes dolgot elmondtam neki, hogy együtt fürödtünk, aludtunk, ettünk és szexeltünk. Nem kíméltem legjobb barátomat, a legszaftosabb dolgokat is elmondtam neki. Aztán a történet végére értem és befejeztem azzal, hogy elment, mert dolga volt. Dean végighallgatott, néha hümmögött, néha elmosolyodott.
- Én megmondtam neked.- nevetett és megpaskolta a hátam.- De te nem hittél nekem, hogy ebből lehet valami.
- Jó, ne izélj.- csapom meg.
- Mondjuk engem is érdekel, hogy mi lehet abba a szobába.- gondolkodik el.- De mindegy.
Aznap ott aludtam Dean-nél. A napok hamar elteltek. A héten nem voltam Jack-nél, de beszéltünk instán. A kirándulás is hamar jött.
Éppen a cuccaimat pakoltam, mikor dudálást hallottam. Az ablakon kinézve megláttam egy fekete terepjárót. Rohantam is az ajtóhoz, hogy beengedjem barátomat. Ahogy kinyílt az ajtó, ő már fel is kapott. Nevetve csókoltam meg.
- Szia édes.- puszilt ajkaimra.
- Szia.- mosolyogtam. Egy ideig még csókolóztunk, majd bejött.
- Majd gyors haza ugrok a cuccaimért, mert nem voltam otthon.- bólintottam és a táskámmal a kezemben indultunk meg kifelé. A kocsiba meséltem neki, hogy mit csináltam a héten. Ő is mesélt nekem, majd jelentéktelen dolgokról kezdtünk beszélni. A házához érve kipattantam és Brutushoz mentem. Megsimogattam és mentem Jack után. Mire utolértem, már egy táska tele volt. Furcsán néztem rá.
- Munka.- feleli, én meg bólintottam. Hamar kész lett és mehettünk is. Út közben felvettük Dean-t is.
- Alszol velünk?- fordultam hátra.
- Igen, de ne előttem dugjatok majd.- nevet. Mi is felnevettünk és hamar a sulihoz értünk. Már voltak ott egy páran. Van aki kocsival, van aki a bérelt busszal megy.
- Jól van, mindenki itt van?- kérdezi Mr.Novak. Megszámolt minket és mehettünk is. A kocsiban Jack zenét indított, közben beszélgettünk és nevettünk. A fürdő hatalmas volt, ahogy a hozzátartozó hotel is. - Jól van fiatalok, a szobákban úgy lesztek, ahogy akartok. Nem csináltam nektek programokat, azt csináltok, amit akartok. Viselkedjetek és lehetőleg ne legyen gyerek.- mondta. A szobák felé vettük az irányt. Benyitottunk a miénkbe. Előttünk volt egy nagy ablak, gondolom terasz. Bal oldalt a tv-vel szemben egy franciaágy, mellette a sarokban egy kisebb ágy. A fürdő az ajtó mellett volt. Volt kád és zuhany is.
- Mienk a nagy ágy!- ragadta meg az oldalamat Jack és az ágyra húzott. Nevetve dőltem be mellé.
- Szerelem.- sóhajtott Dean mosolyogva, majd a másik ágyhoz ment.
Jack
Mikor Vincent-et haza vittem, a megadott cím felé mentem. Egy kikötőhöz értem. Ott állt már pár kocsi. Bementem és megláttam egy harmincas éveiben járó, jól fésült, bőrdzsekis férfit.
- Jack, örülök, hogy látlak. Zack Miller vagyok. Azért hívtalak ide, mert nem éppen telefon téma.
- Rendben. Mi a feladatom?- fogok vele kezet.
- Adok egy hetet, mivel nem lesz könnyű. - erre felemeltem a szemöldököm.- Öld meg a pápát. Adok érte 70.000.000 dollárt. Jó ajánlat nem?- mosolyog. Tényleg nagy falat.
- Rendben. - ráztunk kezet.
- Remek, tudtam, hogy nem csalódok benned. - vezeti kezét derekamra.
- Ezt ne!- csapom el kezét. Hirtelen az összes férfi fegyvert szegez felém. Zack leinti.
- Te bajod, de tudd, nem adom fel ilyen könnyen.- von vállat és elmegy.
Ezek után megnéztem merre fog a pápa menni. Lesz egy állomása nem messze a fürdőtől, olyan 20 percre. Kerestem egy ideális helyet, térképen megnéztem a terepet. Már csak azt kell megoldanom, hogy a tanár ne tudja meg, hogy elmentem, és hogy Vin ne szerezzen gyanút. Nem lesz könnyű, a pasas az egyik legjobban védett embere.
A napok teltek és hamar hétvége lett. Elmentem Vincent elé, aztán haza, mert apámnál voltam. Útközben Dean-t is felszedtük. A fürdő nagy volt, ahogy a hotel is. A szobában egyből az ágyra terítettem Vincent-et. Megcsókoltam és elkezdtem kipakolni.
- Mit csináljunk?- kérdezte a mellettem ülő. Mögé álltam és derekára simítottam
- Én szívem szerint itt maradnék veled és szórakoznánk.- halkítottam el a hangom a mondat második felére.
- Ez nekem is tetszik, de majd este.- suttogta, felém fordult, kezét arcomra tette és egy kihívó mosollyal nézett rám. Fenekére vezetem a kezem és megcsókolom.
- Srácok! Ne előttem!- ,,hisztizik" Dean. Vin felnevet és elválik tőlem.
Mikor végeztünk a pakolással, elindultunk felfedezni a fürdőt. Volt itt minden, szauna, jaguzzi és persze csúszdák. Jack az egyik fánk csúszda felé húzott.
- Versenyezzünk Dean. Te, vagy mi érünk le hamarabb.- mutat a két csúszdára.
- Rendben, a vesztes álja a kaját.- fut Dean az egy szeméjes fánkhoz. Mi is elindulunk és egy kétszemélyeset veszünk. Felmegyünk a harmadik szintre. Beülünk és a két fiú egymásra néz. Egyszerre elindulunk. Vincent direkt velem szembe ült, hogy lopjon egy-két csókot. Mosolyogva viszonzom. Mikor kiértünk, fel is borultunk. Nevetve nézünk egymásra és abba a pillanatban jön ki Dean is.
- Francba...-morogja.
- Vesztettél.- nevet a fekete hajú. Én is elmosolyodok.
Ezután még csúsztunk. Kipróbáltunk mást is. Azt mikor megéheztünk ettünk. Én hamburgert, krumplival, Jack rántotthúst és sültkrumplit, Dean meg pizzát. Mikor megettük, felmentünk a szobába és egy-egy üveg sörrel kiültünk az erkélyre. Vincent- miért is ne- az ölembe ült. Én közbe rágyújtottam egy cigire is.
- Te dohányzol?- nézett rám értetlenül.
- Igen.- fújtam arcába a füstöt. Felkuncogott és megcsókolt. Lágy, puha, szerelmes volt. Nem volt benne vágy, vagy kapkodás.
- Undorítóan szerelemesek vagytok.- kortyol egyet a szőkeség.
- Inkább menj és keres magadnak valakit.- vágott vissza drágám.
- Mmmm... Ma nem. Nézünk este valamit?
- Jó ötlet, mit?- mondom.
- Horror!- mondják egyszerre. Felkuncogok.
- Akkor ez eldőlt. Mi szóltok a My bloody Valentine-hez? - nézek rájuk.
- Azt még nem láttuk.- gondolkozik el Vincent.
Mikor megittuk a sört, vissza mentünk.
YOU ARE READING
Gyilkos szerelem
Action+18 jelenet, trágár beszéd, vér és erőszak. Két srác, akik ki nem állhatták egymást, de utána az életük felfordul egy apró hiba miatt. "- Megyek ki pakolok.- puszilt meg és eltűnt a szobába. Utána mentem, de megakadt a szemem az ajtón, ami mindig...