3.

153 1 0
                                    

Telibe fejbe lőttem a pasit. A közönség sikítozik meg fut minden felé, az őrök meg a halott férfihoz mennek. A távolból hallani lehet a rendőrök és a mentők hangját. Mosolyogva nézem, ahogy az elnök fejéből távozik a vér és a padlóra folyik. Visszapakolok a táskámba és elrakom őket. Mivel holnap nincs suli, ezért nem kell minden féle hülyeséggel foglalkoznom. Elfekszek az ágyon és bekapcsolom a tv-t.

 Hamar lett 18 óra, ami azt jelenti, hogy jönnek a hírek. Elmosolyodtam, mikor benne volt a gyilkosságom a tv-ben. Pár másodperccel később már hívnak is. 

- Szép munka volt!- mondja a férfi- A jutalmad még a mai nap megkapod.- és lerakta. 

Perceken belül kaptam is  a 800.000.000 dolláros pénzátutalást. Elmosolyodok. 

- Fogadjunk te fasz, hogy a kis apucikád nem keres ennyit pár óra alatt.- mondom gúnyosan. 

Az igazat megvallva, örülök, hogy nem kell Vincent-et látnom. Már a jelenlétével idegesít. Nem tudom ezt hogy bírják a szülei. 

~~~

Másnap kijelentkeztem a motelból. 

- Hallottad mi történt?- szólal meg a recepciós csaj. Én csak felemelem az egyik szemöldököm, mint aki nem tud semmit. - Megölték az elnököt.- mondja szomorúan. 

- Tényleg?- én csináltam- gondoltam, de közbe megjátszottam a meglepettséget. 

- Igen, fejbe lőtték. Olyan szörnyű.- mondja, majdnem elsírva magát.

- Hát az.- mondom, odaadom a csajnak a kulcsom és a kocsihoz megyek. 

Végre haza mehetek, nem szeretem a moteleket, de mivel profi gyilkos vagyok ezeket meg kell szoknom. Haza mentem és kimentem Brutus-al játszani az erdőbe. Álltalába én elbújok, ő meg megkeres. Ezt ma is így tettük. Én az egyik bokorhoz lehasaltam és csak figyeltem a lépteit. 

Már tíz perce hasalhatok, mikor rá ugrik a hátamra. Én nevetve fordulok a hátamra és átölelem a kutyám. Ő van csak nekem, a munkám miatt nagyon nem is akarok magam mellé senkit, meg nagyon nem is vonz ez a szerelem téma. Voltak egyéjszakás kalandjaim és az nekem elég. Én a munkának élek. Brutus-al elmentünk a tóhoz, ami nem messze van a házamtól. Sokat vagyunk itt, ha meleg van akkor fürdünk, de ha hideg van, akkor inkább csak vagyunk vagy rámegyünk a jégre. Így május eleje felé még nem a legjobb a víz , így csak ülünk és nézünk ki a fejünkből. 

A nap már kezd lemenőbe lenni, így vissza megyünk. Megvacsorázunk, majd leülünk a kanapére, ami egy hatalmas ablak előtt van. Hátamra fekszek, Brutus meg a mellkasomon összegömbölyödve alszik. Szeretem ezt a nyugodtságot. Nem zavar senki, nincsenek idegesítő családtagok, vagy mások akik megzavarnák ezt a pillanatot. Csak én és a kutyám, ahogy nézzük a holdat. Percek alatt engem is elnyom az álom. 


Csütörtök van és egy elég érdekes üzenetet kaptam kocsiszerelés közben, amit nem tudtam hova tenni.


Vincent


Vajon meleg lennék? Á nem. Hisz nekem nem tetszenek a fiúk, hisz sosem néztem őket az öltözőbe, mindig a lányok seggét meg mellét néztem meg. Akkor most mi ez? A konyhába kibontottam egy üveg whisky-t. Holnapután lesz a bulim. Majdnem az egész sulit meghívtam rá.

Jack-et is meghívjam? Vagy ne? De miért agyalok én ezen?! Hiszen ő egy pöcs! De mi van azzal amit Dean mondott? Hogy tetszik-e. Engem ezzel rendesen össze is zavart. Hisz nem vagyok meleg, nem tetszhet nekem egy fiú! Ahogy gyarapodtak a gondolataim, olyan gyorsan el is fogyott a pia, aminek érzem a hatását. 

Gyilkos szerelemWhere stories live. Discover now