Jack
Mikor végezett, felállt az asztaltól és a mosogatóhoz ment. Elkezdte mosogatni az edényt. Végig mértem hátulról. A fürdőnadrágja még mindig vizes volt, ezért még mindig feszült fenekére. Végig mértem a vállától a hátsójáig. Izmos vállak és hát, tökéletes csípő és az a fenék. Nem tudtam megálljt parancsolni, ezért felkeltem a helyemről és mögé léptem. Derekára simítom a kezem, mire megrezzen.
- M-mit csinálsz?- dadogja.
- Olyan gyönyörű vagy, nem tudtam magam vissza fogni.- mormogom.
Válaszolni se tud, fejét oldalra fordítva, az ajkaira hajolok. Először meglepetten áll, de utána felém fordul és viszonozza. Kezét meztelen felsőmre csúsztatja és elkezdi a bimbóim izgatását. A kezemet a fenekére teszem, majd felemelem és a konyhapultra ültettem. Lábai közé állok és újra a derekát fogom meg. Ő ugyanúgy a mellkasomon tartja a kezét. Nagyot sóhajtott, mikor erősebben derekára fogtam.
- Menjünk a szobámba.- motyogom ajkaira és ölembe kapom. Folytatjuk tovább a csókcsatánkat, míg a szobába nem érünk. Belököm az ajtót és azzal a lendülettel be is csukom. Az ágyra dobom, fölé mászok. Ajkaira hajolok, aztán áttérek a nyakára. Megszívtam pár helyen. Az egyik pontnál nagyot nyögött. Megint megszívtam, utána megpusziltam. Kezemet közben az alhasához csúsztatom és apró köröket rajzolgattam rá. Halk sóhajok és zihálás hallatszódik a szobában. Ujjaim a nadrág alá csúsznak, a farkára simítva. Erre halkan felnyög, erre a reakcióra halványan elmosolyodok. Rá fogok és húzogatni kezdem a bőrt. Számmal már az alhasánál járok. Nyomok egy nedves csókot az alhasára, majd kiegyenesedek. Vissza mászok és megint csókolózni kezdünk. Csípőmet Vincent-éhez nyomom, mire egy visszafogodtabb nyögést kapok. Feltérdelek és lehúzom a nadrágját. Az ő keze is az én nadrágomnál járt már. Lejjebb húzza annyira, hogy férfiasságom kint legyen. Feljebb ül és apró, nyálas puszikat nyom hasamra. Lejjebb érve megpuszilja makkom és bekapja. Felsóhajtok az érzésre. Megfogom fejét és az ütemet diktálom. Ő készségesen mozgatja a fejét, majd a torkára enged. Rászorítok farkára, mire mindketten felnyögünk. Visszalököm az ágyra. Gatyája a sarokban landol. Kicsit szégyenlősen takargatja magát. Elmosolyodom és az én gatyámat is a sarokba száműzöm. Végig mér és nyel egyet.
- Tetszik?- a válasz csak bólintás volt. Mosolyogva fekszem lábai közé. Kicsit ijedten ül fel, mire csak vissza nyomom a párnák közé. Megpuszilom párszor a heréit és az ánusza felé veszem az irányt. Párszor végig nyaltam a lyukon, majd a nyelvemmel átfurakodtam az izomgyűrűn. Lábait összeszorította és felnyögött. Elégedetten morgok. Felnézek és egy piros arcú Vincent-el találtam szembe magam.
- Csak csináld.- motyogta. Ujjaimat az ajkaihoz vezettem, ő meg bekapta. Nyalogatta, szopogatta, míg én a lyukát kényeztettem. Mikor elég nedvesnek gondoltam kihúztam és az ánuszához tettem. Először csak az egyik ujjamat nyomtam fel. Majd még egyet és még egyet. Mikor elégnek gondoltam, akkor belé csusszantam. Erre mind a ketten felnyögtünk.
- Olyan kurva szűk vagy...- kezdtem el lassan mozogni. Ajkába harapva nyögött. - Ereszd ki a hangod, itt nem hall meg senki.- simítottam mellkasára. Nagyobbakat löktem, mire már felnyögött. - Ezaz baby.- hajoltam ajkaira és szenvedéjesen csókolóztunk. Ritmusosan mozogtam benne. Az a forróság, valami eszméletlen volt. Egyre gyorsabban mozogtam benne. Már közel volt, éreztem. Akkor én lassítottam, nehogy hamar elmenjen. Erre egy elégedetlen morgást kaptam.
- Ne szórakozz veleah...- nem tudta befejezni, mert egy nagyot löktem.
- A múltkor még nem akartad.- mosolygok le rá.
- Az akkor volt.- néz rám mérgesen és fellökte a csípőjét.
- Milyen kis türelmetlen vagy, akkor...- fordítottam a helyzeten- Lovagolj meg baby.- utasítottam.
Neki sem kellett több, elkezdett mozogni. Lassan, majd egyre gyorsabban. Bőrünk csattogott. Nagyot sóhajtatt, mikor farkára fogtam. Kezét mellkasomra tetté, úgy támaszkodott meg. Mikor kezdett fáradni, derekára fogtam és úgy mozgattam tovább. Mozgása lassabb lett és megállt. Lihegve nézett le rám. A szemében rengeteg vágyat láttam. Lehajolt és megcsókolt. Visszacsókoltam és megint fordítottam rajtunk. Kihúzódtam, mire elszomorodott.
- Feküdj hasra és told ki a feneked.- mondtam neki. Úgy tette, ahogy mondtam és a formás fenekét felém tolta. Megsimítottam formás gömbjeit, majd megint tövig merültem. Egyszerre nyögtünk fel. Kezemet oldalára csúsztattam és megint mozogni kezdtem. Sóhajait és nyögéseit most már nem tartotta vissza. Egyszer csak az egyik mélyebb lökésemnél hangosabban felnyögött, mint eddig. - Meg vagy!- és csak a prosztatáját ingereltem. Kezemet az ékességére csúsztattam és a lökések ritmusára kezdtem el a kezemet is mozgatni.
Hamarosan megfeszült.
- Jackh...- nyögte és kezembe élvezett. Ahogy a farkamra szorított... Nekem se kellett sok, bele élveztem.
Vincent
Kihúzódott belőlem és rám feküdt. Éreztem, ahogy az élvezete kifolyik belőlem. Simogatni kezdtem a haját. Olyan puha.
- Nem húztál gumit.- motyogom.
- Elfelejtettem.- ránt vállat.- De úgy is tiszta vagyok.
- Persze.- mondom neki egy kis gúnnyal a hangomban. Erre a megszólalásomra felkapta a fejét és az állát a mellkasomra támasztott.
- Most mit izélsz? Meg is mutathatom.- nézett rám mérgesen. - És csak tudd, te vagy az első aki itt járt. A többiekkel csak motelszobákban basztam.- Morogja és megcsípi az egyik bimbóm. Erre csak felnyögök. - Meg tudom, hogy élvezted.- hajolt ajkaimra. Ez a csók volt inkább lágy, minthogy szenvedéjes.
- Oké, talán elhiszem.- motyogtam két csók között.
- Azért ám.- kelt föl.- Gyere menjünk fürödni.- húzott fel. Felkeltem és éreztem, hogy az élvezete végig folyik lábamon. Megborzongtam. A fürdőbe érve engedett egy kád vizet és tett bele tusfürdőt. Percek alatt lett mindenhol Jack illat. Belemásztunk a vízbe és csak élveztük egymás közelségét. Hátamat a mellkasának döntöttem és lehunytam a szememet. Éreztem, ahogy elkezd fürdetni. Olyan kellemes. Az érzésre felsóhajtottam.
Megmosta a hátamat, hasamat, karom, lábam, mindenem. Keze hátamról a fenekemre csúszott, mire felnyikkantam.
- Csak ki akarlak mosni.- motyogta lágyan a fülembe, mire teljesen ellazultam. Olyan nyugtató a hangja. Egy idő után kezdtem nagyon álmos lenni. És be is aludtam.
Már csak arra keltem fel, mikor az ágyra tett. Befeküdt mellém, betakart, én hozzá bújtam. Ő megfogott és a mellkasára húzott.
- Jó éjt Vinny.- adott egy puszit a hajamra. A megnevezés miatt megcsaptam mellkasát.
- Ne hívj így.- motyogtam. - Neked is jó éjt.- adtam a szájára egy puszit.
Most minden olyan nyugodt volt, de azt nem tudtam, hogy mi jön ezután.
YOU ARE READING
Gyilkos szerelem
Action+18 jelenet, trágár beszéd, vér és erőszak. Két srác, akik ki nem állhatták egymást, de utána az életük felfordul egy apró hiba miatt. "- Megyek ki pakolok.- puszilt meg és eltűnt a szobába. Utána mentem, de megakadt a szemem az ajtón, ami mindig...