Vincent
- Merre van a palid?- mosolyog rám Dean.
- Nem a palim, nincs semmi köztünk.- morgom.
- Ugyan.- nevet- Láttam, amit láttam.
- Befejezted?- morgok.
- Nem. Na merre van?- bököd.
- Fasz tudja, nem is érdekel!- csapom le a kezét.
- Mit fogsz ma csinálni?- érdeklődik.
- Nem tudom, talán pizzát rendelek meg játszok.
- Az nem sok.
Bementünk a második órára, ami matek. Az órán be is aludtam. Arra keltem fel, hogy valaki bökdös megint.
- Faszomat Dean, fejezd be.- motyogom álmosan.
- Na kelj fel, te lusta dög. Tesi lesz és tudod, hogy Mr. Hunk berág, ha késel.
Morogva felkeltem és mentünk tesire. Az órán futottunk, majd röpiztünk. Dupla óra, úgyhogy egyik órán futottunk, a másikon röpiztünk.
Eltelt két hét és egyszer csak megjelent Jack. Az összes csaj oda is rohant és körbe ugrálta. Mindenkit próbált diszkréten elküldeni, de láttam rajta, hogy üvöltene. És valami nem stimmelt vele. Nem volt ott az arcán a mosolya, a szeme alatt karikák voltak és a bal kezével furcsán fogta a táskáját, olyan görcsösen, mintha fájna neki. Mikor sikerült a tömeget eloszlatnija leült és egy szót sem szólt, csak valamit nyomkodott a telefonján.
Dean
Húha, nem sikerült az estéje?
Hallottam a kuncogását.
Én
Ne csináld, valami baja van.
Látszik, hogy nincs jól.
Dean
Jaj de aranyos, hogy aggódsz érte.
Nevet fel. Bele boxolok a vállába.
Dean
Kérdezd meg mi baja.
Az előttem ülőre nézek és felsóhajtok. Előrébb hajolok és megbököm a vállát, mintha felszisszent volna, de lehet nem.
- Mit akarsz?- fordul felém.
- Minden oké? Kicsit megviseltnek tűnsz.
- Te komolyan aggódsz értem?- emeli fel az egyik szemöldökét.
- Igen, vagyis nem, vagyis...- nem tudom mit mondjak. Halványan elmosolyodik.
- Minden rendben. Jól vagyok.- és vissza fordul. Én Dean-re nézek, mire vállat von. Első két óra digitális kultúra, amit kivételesen szeretek, mert jó vagyok benne. Az órát a tanár nem akarta megtartani, ezért én és Dean játszottunk. Néha odasandítottam Jack-re. Mindig amikor arra néztem ő telefonon nézett valamit. Egyszer csak csörögni kezd a telefonja.
- Tanárú, felvehetem, fontos.- mondja. Elmegy mellettem az volt oda írva, hogy ismeretlen szám.
- Mi olyan érdekes?- somolyog barátom. Én megrázom a fejem és rá nézek értetlen fejjel. - Azt hitted nem veszem észre, hogy rá pillantgatsz?- néz rám mindent tudó fejjel. Megforgattam a szemem és folytattuk a játékot. A fiú pár perc múlva vissza jött s levágta magát a székre. A két óra hamar eltelt, a következő óra történelem. A folyosón megyünk, mikor egy szőkés hajú csaj odajött és megfogta a kezem.
YOU ARE READING
Gyilkos szerelem
Action+18 jelenet, trágár beszéd, vér és erőszak. Két srác, akik ki nem állhatták egymást, de utána az életük felfordul egy apró hiba miatt. "- Megyek ki pakolok.- puszilt meg és eltűnt a szobába. Utána mentem, de megakadt a szemem az ajtón, ami mindig...