12.

96 3 0
                                    

Reggel, mikor felkeltem, Jack mellkasán feküdtem. Eszembe jutott az első alkalmunk. Nézem alvó alakját. Most olyan nyugodt. Adtam egy puszit az arcára, majd kikeltem. Felvettem egy boxert, amit Jack-től szereztem és a konyha felé veszem az irányt.

A konyhában szétnéztem, mit csinálhatok reggeli gyanánt. Benéztem a hűtőbe és találtam tejet és tojást. A szekrényben liszt is volt, így palacsintát csinálok. Brutus kíváncsian jött oda hozzám.

- Szia kutyus.- simogatom meg fejét.- Éhes vagy? Jack vajon mit ad neked?- néztem körbe. Leült az egyik szekrény elé és kaparni kezdte. Oda mentem és láttam, hogy táp van benne. Adtam neki enni és folytattam a palacsintát. 

Már egy adaggal végeztem, mikor megéreztem két tenyeret a derekamra fonódni. Ijedten megugrottam. Egy halk kuncogás volt a válasz. 

- Nem vicces!- csaptam meg. 

- Neked is jó reggelt. Hm palacsinta.- adott puszit a számra és leült a pulthoz. - Jó reggelt haver.- simogatta meg a kutyát. Meg tudnám ezt szokni. Van valakim és reggelit csinálok neki, hogy ölelgetjük, csókolgatjuk egymást. Mindig is egy ilyen kapcsolatra vágytam. 

- Tessék.- tettem le elé a nagy tál palacsintát. 

- Köszönöm.- mosolygott rám.- Amúgy anyud nem hiányol?

Erre lefagytam. Anya már évek óta nem keres. Szerintem már el is felejtett.

- Nekem nincs itt az anyukám. Franciaországba költözött, mikor apával elváltak.- motyogom. 

- Sajnálom.- lépett mögém.-Nem tudtam.- puszilta meg nyakam. 

- Nincs semmi baj.- öleltem meg. Ő visszaült, én meg az ölébe ültem és ettünk. Elkezdett etetni és minden falat után adott egy puszit. Felkuncogtam. Odébb tolta a tányért és a pultra ültetett. Finoman kóstolgattuk egymás ajkait. Megnyalta az alsóajkam, én meg készségesen beenegedtem. A lábam közé állt és a tenyerét derekamra tette. Nyelvünk lágy simogatták egymást. Az én kezemet a tarkójára csúszott és a haját simogattam. Kicsit meghúztam tincseit, mire felsóhajtott. Elvált ajkaimtól és nyakam felé veszi az irányt. Apró puszikkal lep el nyakam, de a puszikból szívások lesznek. Felsóhajtok, mikor az érzékeny részt megszívja. A szája lefele kezd vándorolni, a mellkasomra. Az egyik bimbót a szájába veszi, a másikat a kezével kényezteti. Morzsolgatja, csipkedi. Ugyanezt a másikkal is megcsinálta. Kezemet hátra teszem, úgy támaszkodok meg. Hirtelen felkap és a kanapéra dönt. Ott folytatjuk csókcsatánkat. Nyelve táncra hívja az enyémet. Az oldalamra simít és kicsi köröket ír le. Én hátára vezetem a kezem és belekapaszkodok. A boxerhez nyúl, majd lehúzza. Kezét ékességemre teszi és a kezét mozgatni kezdi, halk sóhajokat váltva ki belőlem. Én is a boxeréhez nyúltam és félig lehúztam, utána ő húzta le teljesen. Kimásztam alóla. 

- Mit csinálsz?- néz rám értetlenül. Merevedésére fogtam és elkezdtem kényeztetni. Először csak a kezemmel, majd a számmal is. Ajkaim közé veszem nagy méretét és egyből a torkomra engedtem. Egy állatias morgással díjazta. Elmosolyodtam és elkezdtem mozgatni a fejem. Hajamba mélyeszti ujjait és maga felé fordít. Belenézek abba a kibaszottul gyönyörű szemekbe és rándul egyet a farkam. Kivettem a számból és az ölébe ültem. Elkezdtem mozgatni a csípőmet. Mind a ketten felnyögtünk.

- Fejezd be, mert nem állok jót magamért.- szorít csípőmre.

- Ki mondta, hogy kell?- nézek rá pimaszul. Ő is elmosolyodott és a kanapéra dobott. Fölém tornyosult.  

- Fordulj meg.- utasított én meg készségesen tettem. Megpuszilta fenekem és tágítani kezdett. Egyből két ujját nyomta belém. Ollózó mozdulatokkal tágított, majd behajlította az ujjait megnyomta a prosztatám. Hangosan felnyögtem. Érzem, ahogy elmosolyodik. Elkezdte azt a pontot simogatni. Minden egyes érintésnél felnyögtem. 

- N...Neh csihnáld, merth elmegyekh.- sóhajtoztam. Jack kihúzta az ujjait, helyette a farkát tette be. Csípőmre fogott és mozogni kezdett. 

- Tedd nagyhobb terpeszbe a lábad.- morogta ellenállhatalanul. Úgy is tettem. Közelebb jött és mélyebre csúszott. Hangosan felnyögtem. Hátamra hajolt és puszilgatni kezdte. Közben mélyen mozgott bennem. Farkamra fogott és a lökéseinek megegyezően mozgatta a kezét is. Az ingerre felnyögtem. 

- Mégh mindig furcsa, h-hogy engem dughnak meg.- nézek hátra a vállam felett. A látvány... te jó ég, majdnem elmentem. Jack testén fégigfutottak az izzadságcseppek, egészen le az alhasáig, miközben  bennem mozgott. Felsóhajtottam a látványra.

- Meg fogodh szokni.- mikor rám nézett elmosolyodott.- Tetszik?

Megszólalni se tudtam, csak bólintottam. Ennek a gyönyörű pillanatnak a telefonom vetett véget. 

- Faszom.- káromkodtam. Jack megállt.

- Vedd fel, lehet fontos.- meg se néztem a hívót, csak felvettem.

- Igen?-mondtam indulatosan.

- Ha tudtam volna, hogy köcsög vagy, akkor nem is hívlak. 

- Ahj, bocs Dean. Nem akartam.

- Semmi baj.- nevetett fel.- Megzavartalak.

- Nehm...- lökött egyet Jack, mire morcosan néztem rá.

- Miért zihálsz? Biztos nem zavarlak?- kérdezte. 

- Nem, biztos, h- de nem tudtam befejezni. 

- Vincent éppen ágytornázik.- kiáltotta el magát Jack.

- Jack!- szóltam rá.

- Oh, értem. Nem zavarlak akkor, tornázzatok csak. Csak annyi, hogy a tanárúr kiírta a kirándulást a csoportba.- és kinyomta. 

- Ezt most muszáj volt?- fordultam hátamra. 

- Csak megmondtam Dean-nek az igazat.- mosolygot.- Most pedig folytassuk.- folytatta a mozgást.


Jack


Mikor elmentem, kihúzódtam és ráfeküdtem Vin-re. Zihálva puszilgattam mellkasát. Mikor zihálásunk alább hagyott felkeltünk és a fürdőbe mentünk. Adtam Vincent-nek ruhát és visszafeküdtünk a kanapéra. Ő a mellkasomra feküdt, én meg az egyik kezemmel a haját bizirgáltam, a másikkal meg Brutus-t simogattam. 

- Miért hívott a barátod?- kérdezek rá.

- Mr.Novak írt a csoportba, a kirándulással kapcsolatban.- motyogja mellkasomba. A telefonjáért nyúlt, ami a dohányzóasztalon volt. Hümmögött egyet, majd így szólt.- A hétvégén megyünk valami wellnessfürdőbe. Ketten, vagy hárman leszünk egy szobába.- nyújtózkodik. Oldalára simítok és cirógatni kezdem. Felkuncog és jobban megölel. Megrezzen a telefonja. Nyögve nyúl érte, majd elmosolyodik.- Dean-nek hiányzok. Azt mondja menjek el hozza.- rám néz.- Ugye nem baj?

- Nem.- nézem meg a telefonom és kaptam egy megbízást.- Nekem is dolgom van.- mutatom fel a telefonom. 

- Rendben.- felkel, az ajtónál felveszi a cipőjét. Én is odamegyek, derekára teszem a kezem és magamhoz húzom.

- Elviszlek.- veszem fel a kocsikulcsot.- Gyere Brutus.- a kutya felpattan és jön utánunk. 

A kocsiban Vincent combjára simítom a kezem. Egy nagy ház előtt álltunk meg.

- Várj egy kicsit, leveszem a cuccaid, azt oda adom. Addig gyertek be.- Úgy is lett. Látszik, hogy milliomos volt az apja. Körbe néztem, míg ő átöltözött.- Tessék.- nyomta kezembe a ruhákat.- Köszönöm a vendéglátást.

- Szívesen.- fogom meg derekát és megcsókolom.  Nem volt durva, szenvedélyes, sokkal inkább lágy. Elválok tőle és fenekére fogok. Megsimogatom és kicsit megpaskolom.- Elvigyelek Dean-hez?- suttogom ajkaira. 

- Nem kell, menj a dolgodra.- csapott ő is hátsómra és kikisért. Adtunk egymásnak még egy csókot, majd haza felé vettem az irányt. 

Gyilkos szerelemWhere stories live. Discover now