5.

164 2 0
                                    

- Ne.- motyogta és el akarta tolni a kezem, de én nem engedtem. 

- Dehogyisnem.- mondtam, majd felkaptam a vállamra és  az emelet felé vettem az irányt. 

- Eresz el!- kiált rám és elkezdi ütni a hátam. Hiába erős, én nála is erősebb vagyok.

Az emeleten kerestem egy üres szobát. Benyitottam, ledobtam a fiút az ágyra és kulcsra zárta az ajtót. Gondolom ez Vincent szobája, nem úgy néz ki mint egy vendégszoba. 

Vincent fel akart kelni az ágyról, de én vissza löktem.  Fölé másztam és csak néztük egymást. 

- Úgy meg foglak baszni, hogy a nevedre se fogsz emlékezni.-mondom.

- Ne merészeld!- kiált rám. 

- De, mert most azt teszed amit én mondok. Elvesztetted a játszmát, most az enyém vagy!- ülök a csípőjére.- Meg amúgyis, kezdeni kéne valamit az álló farkaddal.- mosolygok perverzen. 

- Megoldom azt egyedül is!- kiabál. 

- De nagy a szád, de majd én elhallgattatlak. - és azzal a lendülettel megcsókoltam. Ellenkezik egy ideig, de aztán beletörőbve a sorsába viszonozza. A csók heves. Elkezdem lehúzni róla a felsőjét. Elszakadva a szájától, elkezdem a nyakát csókolgatni. Néhány helyen megszívom, mire egy halk nyögés a válasz.  A puszik folytatták útjukat le egyenesen a mellkasáig, ahol bekaptam az egyik bimbót és elkezdtem szopni. Vincent vergődött alattam apró sóhajokkal és nyögésekkel díjazva. Megszívtam, majd végig csókolva a hasát és a kockáit a nadrágjához értem. Feltérdeltem és kicsatoltam az övét és lehúztam a gatyát a boxerrel együtt. Elégedetten látom, hogy áll mint a cövek. Vissza mászom és csókolni kezdem. Megint elindulok lefelé farkát gondosan kikerülve kezdem el a combját csókolni. Felemelem az egyik lábát és azt kezdem puszilgatni egyre beljebb. Eljutok a heréihez és elkezdem nyalogatni, szopni. Ott se maradok sokáig, az ánusza felé veszem az irányt. Megnyalom a rózsaszín lyukat és a nyelvemmel kezdem kényeztetni. Átdugom az izomgyűrűn, mire felnyög. Kihúzom a nyelvem és elkezdek vetkőzni. Lehúzom a gatyám és a boxerem. Az ujjaimat Vincent szájába teszem, ő meg szopogatni, nyalogatni kezdi. Én addig a mellbimbóit kényeztetem. Mikor már úgy gondolom elég nyálas, akkor kiveszem és a lyukhoz teszem. Felnyomom neki az első ujjam, mire kicsit megfeszül.

- Lazíts, mert fájni fog. - morgom fülébe, mire lazított. Jött a második ujj is. Ollózó mozdulatokat végzek és kicsit forgatva ujjaimat feltolom a harmadikat is. Mikor úgy gondolom elég tág kihúzom az ujjaim, mire egy elégedetlen morgást kapok. 

- Az előbb még te akartál menekülni.- nézek rá. 

- Fogd be is csináld.- lihegi. Úgy is lett. A farmeromból előhúztam egy óvszert és felgörgetem magamra. Bepozícionálom magam és egy hirtelen lökéssel tövig merülök a forróságba. Erre egy kiáltást kaptam. 

- Te fasz, ez fáj!- könnyezik be. 

- Mondtam, hogy ne feszíts.- majd elkezdtem lassan mozogni benne. Megfordítottam, hogy hassal legyen lefelé. Megfogtam a csípőjét és felemeltem, hogy bepúcsítson. Elkezdtem benne jobban mozogni. Nyögött és sóhajtozott, ami jobban beindított. Erőteljesebben kezdtem lökni és a csípőjét megragadva jobban magamra húztam. Lökéseim egyre mélyebbek és mélyebbek lettek, Vincent meg jobban nyögött. Az egyik nagyobb lökésnél nagyobbat nyögött, mint eddig. 

- Megvagy!- mondom és elkezdtem azt a pontot célozni. A fiú hangosakat nyögött. - Ez tetszik, mi? Te vagy az én kurvám.- mondtam neki és a fenekére csaptam. Erősen és durván mozogtam a prosztatáját eltalálva. Éreztem, hogy közel van, ezért gyorsítottam. Egy nagy nyögés közepette élvezett el. Ahogy rám szorított, éreztem, hogy nekem se kell sok. Pár lökés után én is elmentem. Kihúzódtam belőle, a gumit a földre dobtam és izzadtan feküdtem be mellé. Őt hamar el is nyomta az álom. Betakartam és én is hamar elaludtam.


Vincent


Fáradtan keltem fel. Valami kemény, de mégis puha dolgon feküdtem. Mindenem fáj, főként a seggem. Várj, mi?! Lepillantottam, ahol ott volt ő. Békésen szuszogott. Én meg a mellkasán aludtam. 

- Bazd meg, bazd meg, bazd meg!- mondom pánikolva. 

- Ennyire akarsz még egy menetet?- motyogta álmos és egyben szexi hangján. Erre nem válaszoltam, mert a reggeli hangja rabul ejtett. Ezt szerintem igennek vette és fölém mászott.

- Nem! Nem akarok még egy menetet!- tolom el magamtól.

- Pedig az este annyira élvezted.- hajol közel- Mondtam, te vagy az én kurvám.- hajol el a fülemtől és elmosolyodik.  Én erre éreztem, hogy halványan elpirulok. Nem szoktam hozzá, az ilyen féle bókokhoz. 

- Nem vagyok a kurvád!- csattanok fel és megcsapom a mellkasát. 

- Megjelöltelek, úgyhogy az enyém vagy.- büszkélkedik. 

- Mi?!- próbálom lelökni magamról, de nem megy. Be kell látnom, hogy erősebb nálam. 

- Igen. 

- De... Akkor se vagyok a tiéd!- akadékoskodok. 

- De és akkor duglak meg, amikor akarlak. A suliból mindenki tudni fogja, hogy én basztam meg a szűz segged.- nevet fel és a nyakamhoz hajol és elkezdi harapgálni, de megszólal a telefon. Jack sóhajt egyet felül és felveszi a telefont. 

- Hello.- mondja. 

- Szia fiam, megzavartalak?

- Igen.- néz rám a fiú. Most kibeszél. Elfordul és tovább beszél. - Mit akarsz apa?- apa? Egy ilyen szívtelen fasznak is van apja?

- Lenne egy megbízásom. Ismered Vincent Collins-t? Ha jól tudom a te osztálytársad.

- Igen, ismerem.- itt megint rám néz, majd vissza. 

- Remek! Öld meg az apját. Az a rohadék mindig beleszól az üzletbe és szerintem sejti, hogy mit árulunk. Szóval öld meg!

- Rendben apa.- szerintem ez a beszélgetés nem rám tartozik, így elkezdek halkan felkelni az ágyról, de Jack rám se nézve vissza ránt. Baszódj meg. - Küld át a többit. - mondja és lerakja. Én csak nézem, ahogy sóhajt, rám néz. 

- Menned kéne.- mondom utalva arra, hogy az apja hívta, 

- Még nem végeztünk!- mondja, nyom egy csókot a számra, felöltözik, felveszi a pólóm és elmegy. Felsóhajtok és hátra dőlök. El se hiszem, én most tényleg lefeküdtem Vele?  Először felöltöztem, majd lementem. Te jó ég! Hatalmas a kupi. Sóhajtottam, hazaküldtem az embereket, bevettem egy fájdalomcsillapítót és barátom megkeresésére indultam. Meg is találtam, az egyik szobába aludt. 

- Felkelni!- kiáltottam rá. Dean annyira megijedt, hogy le esett az ágyról. Én jó barát módjára kinevettem. 

- Dögölj meg haver.- morogja. Adtam neki ruhát és fájdalomcsillapítót. Elkezdtünk össze pakolni. Először a konyhába. Kidobáltuk az összes szemetet, majd letöröltük a pultokat és felmostunk. 

- Jól elvoltál Jack-el.- néz rám mindentudó mosollyal. 

- Mi?- nézek rá. 

- Erre.- mutatja a képet, amin éppen Jack letámad felelsz vagy mersz közbe. 

- Honnan...

- Csak megláttalak titeket, nagyon heves volt.- nevet. 

- Örülj, hogy nem téged dugott meg!- csattanok fel.

- Na ne, te lefeküdtél vele?- kiált fel. Lehajtottam a fejem és bólogattam- Hogy?- kérdezte. 

- Nos, az úgy volt, hogy sör-pongoztunk és az utolsó pohárnál azt mondta, hogyha az ütő az ellenfél poharába üti a labdát, annak teljesítenie kell azt, amit a nyertes mond. És ő nyert.- sóhajtok. 

- Váo, az komoly.- mondja. 

- Az.- mondom és folytatjuk a pakolást.

Gyilkos szerelemWhere stories live. Discover now