Tanerle konağa geçtik. hala Taner'i ve ailesini hatırlamıyorum.ama taner'in bana karşı davranışları her gün bende ona karşı birçekim oluşturuyordu. konağa geldikten sonra Taner işleri boşlamışımdiyerek erkenden işe gidiyordu. Ayşe Hanım ban çok sıcak davranıyordu.bende artık anne diyordum. sabah kahvaltıdan sonra odama çıktım.kafam ağrıyordu . uyuyakalmışım. akşam yemeğine az kala uyandım.Ayşe annem ve Ahmet ağa masada hararetli konuşuyordu. sofrayı kızlar kurmuşlar bile.Ahmet ağa çok sert biri. onunla adamakıllı bir diyaloğum bile olmadı.buraya geldiğimde "geçmiş olsun gelin " dedi ondan sonra da bir daha hiç bir diyaloğumuz olmadı. bakışları sertti beni korkutuyordu.bu yüzden bende pek konuşmak istemiyordum. yanlarına yaklaşırkenkonuşmada ismimin geçmesiyle durakladım. Ahmet ağa konuşuyordu.-Ayşe ben sana kaç kere dedim gelinle konuş diye. ne kadar torun istediğimiz bilmez misinbe kadın.-Ahmet ağa bir sakin ol hele. kız daha yeni iyileşiyor.ne diyem ben kıza.-onu bunu bilmem ben Ayşe. eğer hastalığı iyileşmeyeceksekuma getirelim. ben soyumuz yürüsün istiyorum. kaç yaşına geldimtorunumu görmeden ölmek istemiyorum.-sende haklısın ağam ama kumaya gerek yoktur. kızın bir sorunuyoktur.kuma mı gelecekti üstüme. yeni yeni sevmeye başladığım adamıkaybedecek miydim? sabah uyandığımda beni öperek uyandıranTaner yanımda olmayacak mıydı? taner bana karşı çok güzel davranıyordu.çocukluğumdan beri babamdan başka bir insanın sevgisini tatmamıştım.taner'in beni sevdiğini tüm kalbimle hissediyordum. ya bir kumagelirse? onu hepten kaybetmek istemiyordum. ben Taner'i seviyordum. bu yüzden mikalbim delicesine atıyordu. onu kaybetme korkusu mu kalbimi hızlandırıp nefesimi kesiyordu.kafam da bir çınlama oluştu. kulaklarım uğulduyordu. bir an da gözlerim karardı.yazardanHuriye'nin bayılmasıyla Ayşe hanım hemen gelininin yanına koştu. hemen hastaneye götürdüler.Mirza da hemen hastaneye geldi. herkes doktordan gelecek haberi bekliyordu.doktor Huriye'nin odasından çıktı-doktor bey karımın durumu iyi mi? neden bayılmış.- Taner Bey Huriye hanımın hafızası yerine gelmiş. sanırım bu bayılmasını tetiklemiş bir etken olabilir.-ne yani karım her şeyi hatırlıyor mu?-evet taner bey hatırlıyor. hastamızın durumu şu an da iyi. serum bittikten sonraçıkış işlemlerini halledebilirsiniz.-teşekkür ederim doktor bey. karımı görebilir miyim?-tabiki görebilirsiniz. taner hemen karısının yanına girdi. Huriye'nin gözleri yaşlıydı ağlamış mıydı acaba .yeşil gözleri kırgın kırgın bakıyordu.tabi ya geçişi hatırladı nasıl kırgın olmasın diye düşündü Taner.-hurim nasılsın dedi.-ben ben iyiyim ama kafam da bir ağrı var dedi.- sen ağladın mı? dedi Taner-Taner ben çok korkuyorum. ben iyileştim ya senin eski Taner olmandan çok korkuyorum. ben bu Taner'i çok seviyorum.sen bana dedin ya sen sadece bu evin çöpü olursun vakti gelince atılmak için diye. sen sen beni bırakıp üzerime kuma getirir misin?içindekileri dökmek kadını rahatlatmıştı. hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı. Taner ne yapacağını şaşırdı. karısının yanına oturup ona sıkıca sarıldı.güzel saçlarının kokusunu içine çekti.Huriye'nin kulağına fısıldadı.-sakinleş güzelim ben seni çok seviyorum. yaptığım her şey için özür dilerim. öfkem gözümü kör etmişti. o sözleri bir anlık sinirle söyledim affet beni Huriye'nin ağlaması azaldı. burnunu sildi.-ya kuma gelirse dedi Huriye-güzelim nerden çıktı bu kuma meselesi Allah aşkına söyle.-Ben Ayşe anne ile Ahmet ağayı konuşurken duydum. Ahmet ağa bu kızdan çocuğu olmayacaksa kuma getirelim dedi-öyle bir şey olmayacak dedi Taner.-gerçekten mi dedihuriye safiyane bir mutlulukla.-evet güzel kuma falan olamayacak dedi.genç kızın karnını eliyle okşadı.-benim çocuklarımı sen taşıyacaksın dedihuriye heyecandan titriyordu. Taner'in karnını okşadığı yerde bir bebeği olması düşüncesi genç kızı çok heyecanlandırdı. artık ağlaması da bitti. kafasını Taner'in göğsüne sımsıkı yasladı.taner'in kalp atışını dinledi.-seni seviyorum Taner diye fısıldadı.-güzelim sen beni affedebilecek misin geçmişte yaptıklarım için dedi.-Taner ben seni affettim. sen bana yaptığın tüm kötü şeyleri mutlulukla değiştirdin. bir daha geçmişi açmayalım. ben senin pişmanlığını gözlerinde ilk komadanuyandığımdan beri görüyordum ama nedenini bilmiyordum. artık vicdan azabı çekme Taner. senin gözlerinde hüzün görmek istemiyorum. ben seni tüm kalbimle affettim. Seni çok seviyorumTaner'in gözünden bir damla yaş düştü Huriye'nin yanağına.-ben seni hak edecek ne yaptım güzelim dedigenç adam ilk defa hayatında mutluluktan ağlıyordu. nasıl güzel kalpli bir kadınla evlenmişti. gözündeki hüzünü ondan başka hiç kimse fark etmemişti. Huriye'nin merdivendendüştüğü gündün beri kalbinde bir ok vardı sanki. vicdan azabı kalbine bir yumru gibi oturmuştu. Huriye'nin "Ben seni tüm kalbimle affettim Taner" demesiyle sanki üzerindeki bir tonyük gitmiş gibi hissetti genç adam. bunu da kollarının arasındaki dünya güzeli karısına borçluydu. Huriye'nin temiz kalbine bir kez daha aşık olduğunu hissetti.-Hurim ben sana aşık oldum dedi.huriye kulağının altındaki kalbin biraz daha hızlı atışını dinliyordu. çok mutluydu. belki kalbi şu an da kalbi Taner'in kalbinden bile hızlı atıyordu.Taner'in elini kendi kalbinin üzerine koydu.-Taner aşk bu ise eğer bende sana aşık oldum. dedi.Taner elinin altında onun için hızlanan kalbi dinledi. şükretti Rabbine ona böyle bir eş nasip ettiği için.-ben kuma lafını duyunca seni kaybetmekten çok korktum Taner sanki nefessiz kaldım. dedi genç kadın tüm dürüstlüğüyle. taner sımsıkı sarıldı tekrar sevdiğine.- ben de çok korktum güzelim seni hastane odasında görünce . ayşe anne anlatmıştı. Taner'in o komadayken ne kadar zor günler yaşadığını.- ben yanındayım artık Taner unut o günleri -seni asla bırakmayacağım. o kuma meselesini de unut. bunun için kendini bir daha üzme zaten yeni iyileştin. dedi genç adam. birbiri için atan iki kalp sonunda tüm hislerini birbirine açtı. korkularını sevgilerini birbirleriyle paylaştı. en sonunda birbirlerinin kollarında huzuru buldular.aşk sen ne güzel bir şeysin. güzel insanların kalbinde olduğunda mutluluk açtırısın her sevgilinin kalbine.
Taner ve Huriye temsili fotoğraf
hello gençlik uzun bir aradan sonra tekrar burdayım. bu kitabı tamamlamaya karar verdim. yarım kalmış hissi hiç bana göre değil.
nasıl buldunuz bu bölümü . ne zamandır Taner ve Huriye'yi yazmak istiyordum. çok içime sinen bir bölüm oldu umarım sizde beğenirsiniz.
yorum ve vote atarsanız çok sevinirim.😘😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK'I MARDİN
Literatura Kobiecasadece iki gün gezme hayali ile gideceğimiz Mardin evim olmuştu. İki kız sadece kafa dağıtmak için gitmişlerdi Mardin'e ama hayat onlara neler gösterecek bakalım okuyup görebilirsiniz. Berdele kurban edilen Taner ve Huriye hayat onlara ne getirece...