3. Bölüm: Geri Dönüş

70 32 45
                                    

Bölüm müziği,  İyi okumalar. :)

Anonim: Saatlerdir suskunsun. Cevap vermeyecek misin?

Gelen mesaja bakıyordum, çoktan eve gelmiş odama kapanmıştım ve saatlerdir anonimin kim olduğunu öğrenmeye çalışıyordum o bana hesabının linkini atmadan kim olduğunu göremezdim.

Çığlık: Bana linkini at! 

Hayır o ölmüştü, yaşıyor olamazdı! Sadece bir anda ortadan kayboldu zemheri alt tarafı dört yıl onsuz bıraktı seni, belki de yaşıyordur?  

Ben çığlıktım. Kimsenin duymadığı ama herkesin içinde barındırdığı, acı dolu sessiz çığlığıydım. 

Anonim: Beni tanımak mı istiyorsun? Yıllar öncesine git. 

Çığlık: Hayır düşünmeyeceğim. Kim olduğun umurumda değil, benimle sadece dalga geçiyorsun!

Anonim: Sana geri döneceğimi söylemiştim. 

Çığlık: Sensin.

Bu oydu.

Anonim: Kimim?

Yıllar sonra geri dönmüştü. Kalbimde garip bir sızı meydana geldi. Bana bunu yapmaya hakkı yoktu ben silmiştim onu.

Çığlık: Kerem. Hayır, yalan söylüyorsun! Sen kerem değilsin!

Anonim: Geri döndüm lavanta'm

Ölmemişti...

Dakikalardır gelen son mesaja bakıyordum. Bana hep 'lavanta' derdi. Gitmişti bir anda bana geri geleceğim diyerek gitmişti, üç yıl bekledim. Dördüncü yıl öldüğüne kabullenmiştim.

Parmaklarım klavyenin üzerinde dolaşırken titremekten yazamadım. Beynim bunun nasıl olduğuyla kendini yoruyor kalbim ise acıyla cayır cayır yanıyordu. En sonunda karar verip yazmaya başladım.

Çığlık: Defol  git! Anladın mı beni? Defol git! Senden nefret ediyorum. Seni günlerce aylarca ve yıllarca bekledim. Bana yalan söyledin! En yakın zamanda geleceğini sanarak seni üç yıl bekledim! Benden uzak dur, sakın bir daha yazma bana.

Anonim: Beni dinle lavanta, sadece bir kere dinle beni. 

Çığlık: Seni asla dinlemeyeceğim kerem, benden uzak dur!

Anonim: Hayır dinlemek zorundasın! Neler olduğunu bilmiyorsun elimde olsaydı yazmaz mıydım sana Lavanta'm? 

Lavanta'm... En sevdiğim çiçek olduğundan her zaman lavantalarla kendime parfüm yapar kullanırdım. Bana lavanta'm derdi. 

Çığlık: Bana Lavanta'm deme. Seni dinlemek istemiyorum, bana onca yılı zehir ettikten sonra nasıl bir anda karşıma çıkabilirsin, bu cesareti nasıl buldun?

Anonim: Elime geçen ilk fırsatta sana ulaşmayı denedim lavanta'm. Sana ulaşmak için her şeyi denedim. 

Çığlık: Dört yıl oldu kerem, bin dört yüz altmış gün oldu. Belki de daha fazla, her şeyim aynıydı bana nasıl ulaşamadın?

Anonim: Söz veriyorum sana her şeyi anlatacağım. Şimdi atacağım konuma gel lütfen. 

Dört yıl gitmenin bir açıklaması olamazdı, yalan söylüyordu.

ZEMHERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin