4. Bölüm: Şah Damarı

62 31 31
                                    

Bölüm Müziği. İyi okumalar :)

-

Kafamın içince tekrar tekrar yankılanan üç kelime.

Katil oldum Zemheri.

Katil oldum Zemheri.

Katil oldum Zemheri.

Karşımda ki adamın yabancılığı. 

Tek yabancı gelmeyen kısmı ise bakışları.

Ellerine baktım, kana bulanmıştı elleri. Gözükmüyordu kan lekesi ama bulanmıştı işte. Elleri nasır tutmuş, kısa kollu tişörtün açıkta bıraktığı kolları izlerle dolmuştu.  

"Nasıl?" boğazım düğümlendi.

"Kimi öldürdün?" cevap vermedi.

"Kimi öldürdün Kerem?" En sonunda konuştu, en yakıcı şekilde.

"Babamı." 

"Neden?" İleri gidiyordum belki de. Fakat nedenini öğrenmem gerekiyordu. 

"Annemi öldürmek üzereydi zemheri." Babası çok önceden beri alkolikti.

Gözlerinde gördüğüm duygu alışmışlık duygusuydu. Bambaşka bir duyguydu. Sanki hiç bir şey umurunda değilmiş gibi ama her şey umurundaymış gibi... 

"Anlat kerem, ne olup bittiğini baştan sona anlat." 

"Gerek yok. Sadece sana yazamamamın sebebi buydu." 

"Gerek var. Anlat artık!" Bunu yapması yalnızca sinirimi bozmaya yarıyordu. 

"Annemle evde yalnızdık, kapı çalmaya başladı. Normal çalma değildi yumruk ve tekme sesleriydi daha çok." Gözleri her yere bakıyor, bir tek benim gözlerime bakmıyordu.

Derin nefes alarak anlatmaya devam etti.

"Annem beni uzaklaştırarak kapıyı açtı, babam yine alkol almıştı ama bu sefer farklıydı. Çok sinirliydi." Elinden tutup yere oturdum bana bir kac saniye bakıp oda yere oturdu.

"Devam et." Dedim.

"Annem babamı aldatmış." Şaşkınlıkla baktım. Bunu beklemiyordum.

"Babam annemi gözlerimin önünde öldüresiye dövdü. Ben ağlamaya başlayınca bu sefer de beni hastanelik edene kadar dövdü. Anneme tekrar yaklaştığında engel olmaya çalıştım, beni dinlemedi kenara fırlatıp anneme saldırdı." Sesi tek dize anlatıyordu. Nasıl bu kadar alışmıştı buna?

"Annem bağıra çağıra yardım diledi ama kimse bize yardıma gelmedi. En sonunda annemin kanlar içinde kalmasına dayanamadım, mutfağa gidip elime gelen en büyük bıçağı aldım."

Korktuğum kısım gelmişti. Anlatmayı bıraktı.
"Ne oldu?" Neden anlatmayı bıraktığını anlayamayarak tekrar sordum. "Anlat kerem."

"Babam yerde annemin üstüne çıkmış elleriyle boğuyordu. O yerdeyken gidip bıçağı şah damarına sapladım. Üstüme kan sıçramasıyla yere düştüm. Ne yaptığımı algılayamadım."

Ağzımı elimle istemeden kapattığımı fark edince geri düzelttim. Bunu nasıl yapabilmişti?

"Şah damarı kesildiği an o kişinin kurtarılma ihtimali anında müdahale edilemezse kan kaybından ölme yada felç geçirme riski çok yüksektir." Bu çok tehlikeliydi, karotis kesildiği an beyinde ki damarlar tıkanır ve çok ciddi hasarlara sebebiyet verirdi, en kötüsü ise ölümdü.

ZEMHERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin