BARIŞ
Yağmur ile yaklaşık iki saat boyunca sahilde oturmuştuk o biraz(!) içmişti. Ben ise o günden sonra alkol kullanmamaya karar verdiğim için şu an ayıktım. Keşke Yağmur da şu an öyle olabilseydi. Sarhoş olduğu süre zarfında beni çok şaşırtarak omzumda ağlamıştı. Ona ağlamak yakışmıyordu oysa... Elif'i arayarak Yağmur'un ailesine haber vermesini istemiştim. Sanırım bu gece bizde kalacaktı. Eve geldiğimizde arabayı durdurarak Yağmur'un kolunu omzuma atarak ilerledim. Kapıyı açmak hiç bu kadar zor olmamıştı. Sonunda içeri geçtiğimizde Yağmur beni kapının arkasına iterek öpmeye başlamıştı ve bende karşılık vermeye... Umarım annemler evde yoktur. Ahh ne diyorum ben bu şu an sarhoş bir kızdan faydalanmaktan başka bir şey değildi. Onu hafifçe ittirdim."Yağmur.."
"Hmm.." diyerek beni öpmeye devam etti. Hadi ama güzelim böyle yaparak işimi zorlaştırıyorsun. Sarhoş olduğu için dengesizleşmişti. Bunu fırsat bilerek onu kucakladığım gibi misafirler için ayrılan odaya gitmiştim. Yorganı açıp onu içine yatırdım zaten uyumak üzereydi. Ben de yandaki koltuğa geçerek biraz uzanmaya karar verdim. Elif'in gelmesini beklemeliydim ama sanki uyku daha ağır basıyordu...
...
YAĞMUR
Sabah uyandığımda kendi yatağımda değildim. Başım da ağrıyordu üstelik. Neredeyim ben ya?! Yan tarafa dönmemle Barış'ı gördüm. Dün gece bir film şeridi gibi gözümün önünden geçerken şimdiden yüzüm düşmüştü. Ne yapacaktım? En iyisi unutmuş gibi yapmak. Evet evet en doğrusu bu. Yatağa uzanarak uyumaya çalıştım.Birkaç dakika sonra sanırım Barış uyanmıştı. "Ah! Bu ne ya beynimin içinde filler çiftleşiyor resmen." dediğinde gülmemek için kendimi zor tutmuştum.
Sonra biraz daha yakınıma geldiğini yüzüme değen nefesinden anlamıştım. Hey noluyor ya. Yaklaştı yaklaştı... ve şakağıma bir öpücük kondurarak geri çekildi. Bir dakika ben ölüp geliyorum. O gittikten sonra yatak başlığına sırtımı dayadım. Sağ elimi kalbimin üstüne koyarak derin bir nefes verdim. Sen n'apıyorsun bana Barış!?
....
BARIŞ
Odama girdiğimde kapıyı kapatarak dolabımı açtım. Bugün Yağmur'u kahvaltıya götürsem ne derdi acaba? Babamla annem erkenden kahvaltı edip çıkmıştı. Elif Hanım ise dün çok yorulduğu için saat 11 olmasına rağmen uyanmamıştı, bir beş saat daha uyurdu büyük ihtimal. Altıma lacivert bir kot üstüme de beyaz spor bir gömlek giydim. Yatağımın yanına giderek komodinin üzerindeki lacivert saati de koluma taktığımda hazırdım. Ah bir dakika saçlar. Onları da ellerimle aynanın karşısında düzelttikten sonra Yağmur'un kaldığı odanın kapısını tıklattım ama ses gelmedi kapıyı açtığımda içeride kimse yoktu. Belki Elif'in odasındadır diye adımlarımı oraya yönlendirdim. Kapıyı tıklattığımda "Gel." komutunu duymamla içeri girdim. İçeri girdiğimde aynanın karşısında saçlarını düzeltiyordu. Elif'in dolabından birkaç parça kıyafet almıştı sanırım. Altındaki kot şort ve üstündeki beyaz sıfır kol gömlek kaşlarımı çatmama sebep oldu. Onu nedensizce kıskanıyor, onu bu haliyle benden başka hiçbir erkeğin görmemesini istiyordum, ama hayatta her istediğin olmuyormuş demek ki. Bu kadar güzel olmak zorunda mıydı sanki? Bu şekilde sadece benim değil herkesin dikkatini çekiyordu. Bunun düşüncesi bile moralimi bozmuştu. Arkamı dönüp soğuk bir sesle "Kahvaltıya gidelim evde kimse yok beş dakikaya aşağıda ol."Evde kimsenin olmadığı doğruydu ama müştemilatta yardımcılar kalıyordu. Kahvaltıyı onlara hazırlatabilirdim ama dışarı çıkmam gerekiyordu boğulacak gibi hissediyordum.
"Tamam" dediğinde ben çoktan kapıyı kapatmıştım.
...
Kahvaltı yaptığımız mekandan çıktığımızda onu ağabeyinin evine bıraktım, şimdi ise şirkete geçecektim. Odama girdiğimde Can ile karşılaştım. Beni görünce "Oo sonunda teşrif edebildiniz Barış Bey bir şey içer misiniz?" dedi, gözlerimi devirmekle yetindim.
"Ne var Can?"
"Yeni bir kafe alacağım sabahları kafe akşamları kareoke/bar olarak çalışacak.." dedi ve önüme saçma bir çizim koydu. Önce çizime sonra ona baktım. Dudaklarımdan kaçan kahkahaya engel olamamıştım.
"Bu ne oğlum, sen buna çizim mi diyorsun?" dediğimde bana sinirli sinirli baktı ve elimden kağıdı sertçe çekip aldı.
"Mimarlık okuyan ben değilim sensin, o yüzden senin yanına geldim ya zaten." dedi hışımla.
"Tamam hallederiz Can birkaç işim var bittikten sonra tutacağın mekana gideriz, kalanını bana bırak sen."
"Dostum sen var ya harikasın!"
...
Şirketten sonra mekana gidip bakmıştık. Şimdiden konsept bile aklımda belirlenmişti. İşimiz bittiğinde burası muhteşem olacaktı.
Şimdi ise evin kapısının açılmasını bekliyordum. Kapıyı Nuran teyze açtığında ona selam verip içeri geçtim. Annemler masada yemek yiyordu ama masada biri eksikti. "Elif nerede?"dedim.
Babam beni cevapladı "Yağmurlara gitti bugün onlarda kalacak." hafifçe kafamı salladım. Yemeğim bitince "Afiyet olsun." diyerek masadan kalktım. Odama gidip yatağıma uzandım. Kulaklığımı kulağıma takarak müzik dinlemeye başladım ve dün geceyi düşünmeye...
....
YAĞMUR
Elif'le yatağımda oturmuş iki kişilik abur cubur partisi veriyorduk."Elif."
"Hmm."
"Sana bir şey söylemem gerek." sonunda dikkatini üzerime çekebilmiştim. Renkli gözlerinin üzerimde olması buna kanıttı. Uzatmanın manası yoktu. "Biz Barış'la öpüştük." dediğim gibi gözlerimi sıkıca kapattım. Birkaç saniye sonra cesaretimi toplayıp önce sağ sonra sol gözümü açtım ama Elif hala aynı konumda donup kalmıştı. Omzunu dürttüğümde birden bana sarılmasıyla neye uğradığımı şaşırdım.
"Görümce mi oluyorum şimdi ben! Darısı halalığa!"
Resmen çığlık atmıştı "Saçmalama be!"
"Bu ne zaman oldu nasıl ya hadi anlatsana!" çok heyecanlı görünüyordu."Ya şimdi biz partiden çıktıktan sonra sahile gittik ben biraz içmişim sonra eve geldiğimizde Barış'ı duvara -sanırım- itip öpmeye başladım. Off çok utanıyorum ya." ellerimle yüzümü kapattım.
"Saçmalama anlat hadi." dedi aynı heyecanla.
"O da ilk başta karşılık falan verdi. Sonra beni kucaklayıp misafir yatak odanıza götürdü. Ben de sabah uyandığımda hatırlamıyormuş gibi yaptım öyle işte..." yanaklarım kızarıyordu sanırım. Sabah olanları anlatmamıştım ama eğer anlatsaydım bizim için balayı yeri bakmaya başlardı.
Elif saf saf bakıp derin bir iç çektikten sonra "Ayy çok romantik!" demişti. Gözlerimi devirdim.
...
Sabah Elif benim üstümde garip bir pozisyonda uyanmıştık. Kahvaltı ettikten sonra o gidince ben de odamı toplamaya başladım. Dün bu odaya n'apmıştık biz?
•bölüm nasıldı gençler?😏 multi kadir okuyanlar lütfen oy versin😉•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Ben Böyleyim•
Roman d'amour-Seni mutlu etmek için ne yapabilirim? +Sarılmayı severim. 25.06.2015 00.00