Witam.
Ta część która zajmuję jedno z najważniejszych części tej powieści. Na dole znajdziecie kilka ciekawostek o głównych bohaterach tej książki.
+ Na samym dole mini wprowadzenie jak wygląda sytuacja!
Noeul Anol:
17 letni chłopak o złotej krwi. 177 cm około 53 kg.
Uczeń drugiej klasy liceum. Miły, pomocny, skromny, cichy.
Jego bratem jest Peat.Boss Theerapanyakul:
22 letni mężczyzna, wampir. 183 cm wzrostu 62 kg.
Student architektury na trzecim roku. Odważny, pewny siebie, bezpośredni.
Jego bratem jest Fort.Peat Anol:
19 letni chłopak. 178 cm wzrostu około 56 kg.
Uczeń czwartej klasy liceum. Spokojny, trochę pyskaty, lekkomyślny.
Jego bratem jest Noeul.Fort Theerapanyakul:
20 letni chłopak, wampir. 183 cm wzrostu 65 kg.
Student pierwszego roku architektury. Ugodowy, kompromisowy, sympatyczny.
Jego bratem jest Boss.Uea i King Anol:
Rodzice Noeul'a i Peat'a. Śmiertelnicy.
Właściciele firmy z grami. Oboje mają bardzo dobry kontakt z synami.Vegas i Pete Theerapanyakul:
Rodzice Boss'a i Fort'a. Wampiry.
Mają wtyki w nielegalnym handlu narkotykami oraz ludźmi czy ich organami. Prowadzą trzy kluby w Tajlandii, dwa w Korei i dwa w Japonii. Mają pod sobą największe nielegalne hazardowe kasyno w Bangkoku. Mają współki w prowadzeniu kilku większych hoteli, salonów z samochodami w Tajlandii. Mają wykupione kilka posesji. Mają bardzo dobry kontakt z synami.Wprowadzenie:
Cała akcja ma miejsce w roku 3133.
Kiedy to ludzie zorientowali się, że wśród nich żyją wampiry i wilkołaki które z nich samych robią sobie pożywienie. Wtedy solidnie ludzie zaczęli się bać o swoje życie. Po 22 ulice były puste. Ludzie zasuwali okna belkami a drzwi zastawiali meblami by wampiry nie dostały się do środka.
Wampiry i wilkołaki od zawsze toczyły ze sobą wojenne stosunki.GOTOWI DO PRZEDSTAWIENIA HISTORII BOSS'A I NOEUL'A? MOMENTAMI MOŻE NIE BYĆ TAK MIŁO JAK MOGŁO BY SIĘ ZDAWAĆ. ZAPRASZAM DO CZYTANIA.
CZYTASZ
❝𝐊ł𝐲 - 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐁𝐨𝐬𝐬𝐍𝐨𝐞𝐮𝐥❞ - ༒ ~1~ ༒
RandomBoss to wampir który należy do rodziny królewskiej pierwszej jaka żyła. Noeul to człowiek który jest o złotej krwi. Co będzie kiedy przyszły król wampirów spotka się z złoto-krwistym człowiekiem?