Uyuz - Bak minik...

89 11 0
                                    

Yüzümde ifadesiz bir şekilde onları izliyordum. Nedense Latif ' i kıskanmamıştım. Umursamıyordum da. Umursamaz bir tavırla

" Ayy siz sevgili misiniz ? Hayırlı olsun " dedim. Latif ' e karşı bir şey hissetmesem de gıcık etmek hoşuma gidiyordu.Sinirli gözüküyordu bayağı.

Latif gerilerek " Saol " Aman tanrım çok kıskandım gerçekten haha. İçten içe gülüyordum. Beni kıskandırmak için bu kızımı bulmuştu gerçi kız benden güzel ama olsun. Meriç ' in eli elimin içinde kıpırdandı daha çok sıktı elimi sanki o kıza inat. Onu kıskandırmaya mı çalışıyordu galiba ondandı. Meriç ' e baktım gidelim dermiş gibi baktı ilerledik yanımızdan geçtiler. Okulun içine girdik ellerimiz hala kenetliydi. Ona bakıp :

" O kız neyin oluyor ? "

" Neden soruyorsun yoksa benden mi hoşlanıyorsun " dedi. Gıcık ediyordu beni ne desem hep istediğim cevapları vermiyordu. Göz devirerek baktım ona ağzını yayarak büyük bir gülümseme yaptı. Bir şeyi anlamıştım ki çok güzel gülüyordu Latif ' ten daha güzel gülüyordu.

" Bu egon neye dayanıyor Meriç ? "

" Yüksek karizmama " dedi kendini beğenmiş bir tavırla.

" Hahaha sendeki ego fazla ama " dedim değişik gülme sesi çıkararak.

O birşey demedi sırıttı sadece boş bir sınıfa girdik. "Beril bundan sonra yanımdan ayrılma ya da başka erkeğin yanında görünme " dedi Meriç. İlk defa ciddiydi.

" Niyeymiş o sen her kızla görüşüyorsun hem bu karşılıklı bir şey gerçek sevgili değiliz biliyorsun ki oyun sadece " dedim.

" Bak minik o eski sevgilinin yanında ki kız muhtemelen şu sevgilimden uzak dur diyen kız o kız babamın arkadaşının kızı babam yüzünden bi ara onunla takıldım şimdi de herkese öyle diyor beni bu kızdan anca sen kurtarabilirsin onun yüzünden etrafımda kız azalıyor " dedi gülümsemeyle hala kız azalıyor diyordu gıcık. İnada yapıyordu birşey hissetmiyordum am öyle demesi de... kıskanıyorsun işte Beril.

" Kız azalıyormuşmuş. " dedim ve ardından " Ne kadar süre devam edicek bu sevgili oyunu ? Dedim oyunu yu bastırarak söylemiştim. Hiç bitmeye de bilirdi aslında ne diyorsam artık. Sus Beril. İç sesimi geriye atıp Meriç'e bakıp cevap vermesini bekledim

" Tuğçe ' ye bağlı " dedi. İşte adını öğrenmiştim. Tuğçe ' ydi ismi.

" Tamam " dedim. Zil sesi yankılanmıştı sınıfın kapısı açıldı " Oo Meriç bu yeni hatun mu ? " Diye soran yakışıklı çocuğa bakıyordum. Saçları falan çok tatlıydı. Ona bakarken Meriç'de bana bakıyordu. Meriç kulağıma eğilip

" Benim yanımdayken sınıf arkadaşlarıma yiyecek gibi bakma " dedi. Göz devirdim Meriç kadar olmasa da yakışıklıydı yani.

Sonra " ben gidiyorum" dedim.

Sırıtarak " Görüşürüz aşkım " deyip göz kırptı yanaklarımın kızardığını biliyordum bu bana ikinci aşkım deyişiydi normalde öyle vıcık vıcık aşkım falan sevmesem de onun ağzında o laf çok güzeldi. Kırmızı yanaklı bir şekilde kendi sınıfıma girdim. Gözüm bizimkilere kaydı Dilara gene aynı çocukla konuşuyordu. Eda sevgilisiyle mesajlaşıyordu. Sırama geçtim Dilara beni fark edince yanıma geldi. " Meriç ' le aranda ne var ? " diye sordu. Ona baştan sona anlattım.

Dilara sırıtıyordu " O kız bahane seviyor kızammm " ağzını yayarak konuşuyordu böyle meselelerde gıcık olsam da seviyordum böyle hallerini.

" Mecburiyetten benim yanımda " dedim göz devirerek.

" Tabi tabi kim seviyo belli " deyip dil çıkardı. " Berilciğim canım arkadaşım sen Meriç ' ten hoşlanıyor musun ? "

Meriç ' in üvey kız kardeşi sanki Meriç'te öyle demişti. Ölümcül bakışlar gönderdim Dilara ' ya hoca girdi bayağı birşeyler zırvaladı ve sonunda zil çaldı. Ben eve gidecektim. Annem ile yaşıyordum babam yurt dışında Dilara ' nın babasıyla orada çalışıyorlardı. Babamı arada bir görürdüm annemle pek iyi anlaşamazdım. Her şeyime karışırdı onun gözünde hala bebekmişim gibi davranırdı. Latif ' in annesiyle arkadaş olmasa kesinlikle ona da izin vermezdi. Öyle şeylere karşı olması canımı sıkıyordu. Dilara ' da benimle geldi beni eve bırakıp kendi evine geçicekti.

—————-

Annem nereden biliyordu. Kesin Latif'in işiydi o çocuğun yanında bir daha beni görmeyecekmiş , birdaha görüşmeyecekmişiz sanki sevgilim. Hem öyle olsa da kendi kararlarımı kendim verebilirim ben bebek değilim. Latif'le barışacakmışım.

'' Anne artık yeter. Latif sana bir şeyi anlatmayı unutmuş o şerefsiz aldattı beni yaptığı her şeye göz yumdum ama karışma artık. İstemiyorum bir kere de benim kararlarıma saygı duy. ''

'' Beril Latif ile barışıcaksın. Hatta okul bitince evleniceksiniz. Şimdi onunla barış.

Cevap vermeden geçtim yanından odama çıkıp telefonumu aldım ve kapıya yöneldim. Kapıyı çarpıp çıktım evden. Nerede kalabilirdim ? Buse ile Eda zaten beraberdi en uygunu Dilara'ydı. Dilara 'yı arıyordum. İkinci çalışta açtı.

''Alo ''

'' Efendim ''

'' Dilara bir süreliğine sizde kalabilir miyim ? Annemle kavga ettik de '' Annemin her şeye karışması canımı sıkıyordu yanaklarım ıslaktı neden herkesin annesi böyle değilde benim ki böyleydi işkolik ve kızının sadece özel hayatına karışan.

'' Tabi ki bekle beni hemen geliyorum. Üzülme aşkım yaa '' deyip kapatmıştı.

Dilara bana aşkım dediğinde aklıma Meriç gelmişti. Gülümsedim birden. Değişik bir ruh haline sahiptim ağlarken gülebiliyordum gülerken de ağlayabiliyorum. Düştüğümde tuttuğum eli sıcacıktı. Bir an içimde hissettim o sıcaklığı. Kendi kendime sırıtıyordum. Bir süredir Meriç ' i düşünüyordum. Araba sesi duyduğumda düşüncelerimi kenara itip araba'ya baktım gelen Dilara'ydı.

'' Hadi gel eve gidince anlatıcaksın hepsini '' dedi. Ve arabaya bindi bende binmiştim. Kemerimi taktım ve müzik açtım. Pera çalıyordu bağırarak eşlik ediyordum. Dilara eve gelince durdu. Anahtar ile kapıyı açtı. İçeri girdiğimde koltukta oturup televizyon izleyen abisine kaydı gözüm beni görünce ayağı kalkıp yanıma geldi.

'' Ooo güzellik hoşgeldin '' dedi.

'' Hoşbulduk '' dedim hafif gülümseyerek. Gelip sarıldı. Deniz Dilara'nın abisiydi. Küçüklükten beri Dilara ile arkadaş olduğumuzdan onu da tanıyordum. Uzun zamandır görüşmüyorduk. Kolunun altına aldı beni öyle koltuğa gittik. Dilara bizi izliyordu. Abisini aşırı seviyordu. Benden bile kıskanıyordu. Yanımıza gelip oturdu.

'' Pabucumuz dama atıldı galiba '' dedi. Abisine bakarak. Deniz sırıttı ve onu da kolunun altına aldı. Koltukta yayılmış bir şekilde oturuyorduk.

Dilara " Beril ile konuşmamız gerekenler var abicim sana iyi geceler " dedi oturduğu yerden kalkıp bir öpücük kondurdu abisinin yanağına.

Deniz " İyi geceler " deyip yukarı kata odasına çıktı.

" Evet anlat bakalım Beril Hanım "

" Annem Latif ile barışmamı istiyor. "

" Yok artık. Yaptıklarını anlatsaydın ya "

" Anlattım zaten bildiği halde bana hala Latif ile barışıcaksın diyor. Bende hayır dedim öyle işte sıkıldım artık bıktım hayatıma karışmasından. Umrunda da olduğumu sanmıyorum " dedim. Dilara gelip sarıldı canım kardeşim benim bi süre öyle kaldık sonra Dilara ayrılıp

" Bizim misafir odasında kalırsın oraya yatak açarız sana " dedi. Onaylar bir şekilde kafamı salladım. O odaya gittik Deniz ve Dilara ' nın odasının arasındaki odaydı. Yatak açtık ve üstüne bağdaş kurduk.


Evett canlarr yeni bölüm geldi. Umarım beğenirsiniz. Vote ve yorumlarınız çok önemli :)))

UyuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin