Evden çıktım ve kucağımdaki çocukla evin arkasına geçtim. Birkaç ev daha var. Birinin kurtarmasını bekledikleri için mi cam ve kapıları kapattılar? İsaret vermek için... Sıradaki eve gitmeli-
"UZAK DUR!" Ne? Bir kızın sesi... Yakından geliyor ve... etraftaki zombiler o yöne gidiyorlar... Sanırım kızı kurtarmam gerek...
Scara kucağındaki çocukla bir evin çatısına çıktı ve çocuğu oraya bıraktı.
"Ben gelene kadar uslu bir çocuk ol ve sakın öleyim deme."
Scara bir sürü zombinin olduğu bir yere giderken plan yapması gerektiğini biliyordu. Sonuçta panzehir bulunursa zombiler hâlâ kurtarılabilirlerdi. Bu yüzden onları öldüremezdi. Scara'nın aklına bir plan geliyordu ama tehlikeli olduğu kesindi. Yine de birini kurtarmak için bunu yapmalıymış gibi hissediyordu. Çatıların üzerinden sesin geldiği yöne doğru koşmaya başladı. Bir anda beyaz saçlı bir kız gördü.
Scara hırpalanmış halini görünce ona seslenmek zorundaymış gibi hissetti.
"Hey!" Beyaz saçlı kız Scara'ya döndü. "Elini ver!" Scara çatıdan kıza elini uzattı. Kız biraz tereddütlü görünsede başka seçeneği yoktu. Scara'ya elini uzattı. Scara onu ve yanındaki çocuğu çatıya çekti. Zombiler çatıya tırmanmaya çalışsalarda başaramadılar.
"Teşekkür ederim..." dedi sessizce,beyaz saçlı kız. Scara kızın yanındaki çocuğa baktı. Kısa bir süre ortama sessizlik hakim oldu.
"Arkadaşın mı?" diye sordu Scara beyaz saçlı kıza bakarak. Kız hayır anlamında başını salladı.
"Abim... Abimdi..." Scara çok üzgün gibi görünmüyordu. Aksine mutlu gibiydi.
"Gözün aydın o zaman. Sadece bayılmış." Bunun üzerine kız şok içinde Scara'ya baktı. Sonra kucağında yatan abisine döndü. Kızın gözünden birkaç damla yaş geldi.
"Adım Ayaka..." dedi sessizce. Scara daha önce kurtardığı çocuğu bıraktığı çatıya baktı. Hâlâ oradaydı. Ama az da olsa hareket ediyordu. Scara çocuğun gözlerini açtığını gördü. Aptalca bir şey yapmaması için yanına gitmeliydi.
"Şurada." Parmağıyla çocuğu bıraktığı çatıyı işaret ederek. "Oraya gidiyoruz." Ayaka o tarafa döndü. Çocuğu görünce şaşırmıştı.
"Kazuha... Onu sen mi kurtardın?" Scara adının Kazuha olduğunu öğrendiği çocuğa baktı. Sonra tekrar Ayaka'ya döndü ve evet anlamında başını salladı.
"O zaman sana büyük bir teşekkür borcum var,değil mi?" Ayaka gülümsedi. Scara kızın bir borcu olduğunu düşünmüyordu ama güzel bir yemek ısmarlarsa Scara için sorun yoktu. Ayaka ayağa kalktı ve baygın abisini sırtına aldı. Kazuha'nın olduğu tarafa doğru yürüdüler. Kazuha'nın onları fark etmesi uzun sürmedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zombie Outbreak
FantasyAni bir nedenden ötürü çıkan salgın Tevyat'taki birçok şehri etkisi altına almıştı. Geriye kalanların salgından kurtulmak için bir yol bulması gerek...