Scara yeni bir güne gözlerini açtı olacaklardan habersiz. Kazuha'yı hemen yanında,ona sarılırken gördü. Yüzü kızardı ve şok içinde yatağından kalktı.
"Aslında... Çok tatlı uyuyor... Belki bende uyuyormuş gibi yapmalıyım..." Scara yerine yattı ve Kazuha'nın yüzüne gelen saç tutamlarını yüzünden çekti. Yerine yattı ve gözlerini kapattı,sanki hiç uyanmamış gibi.
Kazuha Scara'ya biraz daha yaklaştığında eli değmemesi gereken bir yerdeydi. Scara şok içinde kızarıyordu ama bir şey diyemiyordu. Scara Kazuha'nın uyuyor olmasını fırsat bilerek biraz daha yaklaştı ve elini Kazuha'nın kalçasına koydu.
"Eğleniyor musun?" Kazuha'nın bir anda gözlerini açıp konuşmasıyla Scara şok içinde uzaklaştı.
"Uyuduğumu mu sanıyordun?" Kazuha kıkırdadı. Scara kızarmasına engel olamıyordu. O anda Kazuha'nın elinin hâlâ üzerinde olduğunu fark etti.
"Çek elini üzerimden!"
"Neden? Az önce rahatsız değildin?" Scara Kazuha'nın kolundan tutup itti.
"O zaman uyuyorsun sanıyordum!"
"Ama elini kalçama koydun?"
"SİKTİR GİT!"
Kazuha,Scara'yı kendine çekti.
"N-ne y-yapıyorsun!?" Scara sesini biraz yükseltti.
"Hâlâ uykum var... Biraz daha yatmak istiyorum." Kazuha iki eliyle,Scara'nın belinden tutup kavradı. Scara bir şey diyemeyecek kadar utanmıştı. Kazuha bunu fark ettiğinde biraz daha yaklaşarak sordu. "Memnun değil misin?" Scara gözlerini sinirle kapatıp başını hayır anlamında salladığında kapı aniden açıldı. Biraz kötü bir zamandı. Kapının önünde ikisine bakan Childe de bunu fark etmişti.
"Eee-... Bende şey dicektim-... Alhaitham virüs hakkında bir şeyler- Pfff-" Childe kahkahasına hakim olamadı. Scara, Kazuha'yı ittirip yataktan kalktı. Sinirle Childe'ye yürümeye başladı.
"Çık odamdan. Hemen." Childe hâlâ kahkaha atarken odadan çıktı. Scara, yatakta rahatça yatan Kazuha'ya baktı.
"Senin yüzünde yanlış anladı!"
"Yoo,gayet doğru anladı."
"NE ŞAÇMALIYORSUN SİKİK!?"
"Öhm,öhm. Konuşmana dikkat et lütfen sevgilim." Scara bir anda tökezledi.
"Ne? NE!?" Scara Kazuha'nın yanına koştu ve boğazından tutup onu duvara yasladı.
"Kimle konuştuğunu biliyor musun, yoksa göstermeli miyim?" Scara Kazuha'nın boğazını biraz daha sıktığında Kazuha hafifçe gülümsedi.
"Mazoşist misin yoksa üstte olmak için mi çabalıyorsun Scara~?" Scara'nın yüzü daha fazla kızardığında Kazuha ona baktı ve sırıttı.
"Scara,sanırım burnun kanıyor~?" Scara Kazuha'nın boynunu bırakıp utanç ve sinirle burnundan akan kanı sildiğinde dudağında bir şey hissetti.
Scara kendini duvara yaslanmış buldu ve Kazuha onu öpüyordu. Bağırmak üzereydi ama bundan zevk aldığını da biliyordu. Sonunda dayanamayarak Kazuha'yı ittirdi.
"Ne yaptığını sanıyorsun sen!?" Kazuha bunun üzerine Scara'ya yaklaştı.
"Ne mi yapıyorum? Seni öpüyorum,belli değil mi?" Kazuha sırıttığında Scara daha çok sinirlenmişti ve utanmıştı. Kazuha devam etti. "Üzerindeki o şort çok dar ve kısa... Bacaklarına dokunmamak için ne kadar zorlandım, biliyor musun?" Kazuha biraz daha yaklaştığında Scara'da geri gitmeye çalıştı fakat duvar onu engelledi.
"Bana bak,ölümlü piç! İnsan olduğun için sana dokunmuyorum. Ama eğer bir daha bana dokunmaya bile cesaret edersen... O zaman kendini ölmüş bil."
Kazuha Scara'ya yaklaştıp duvara elini koyduğunda Scara söylediklerinin pek bir işe yaramadığını anlamıştı. Şuan onu öldürebilirdi fakat bunu istemiyordu.
"Eğer yapabilsen beni öldürmüş olurdun. Ama yapamıyorsun çünkü her ne kadar inkar etsende beni seviyorsun. Yanılıyor muyum,Scara~..?" Scara bir şey söyleyemedi. Bunun üzerine Kazuha kazanmış gibi sırıttı. "Hah,biliyordum."
Kazuha ani bir hareketle Scara'nın kalçasından tutup kendine çekti. Scara ne olduğunu anlayamadan Kazuha Scara'nın dudağına yapıştı. Scara şaşırmıştı ama aldığı zevkle yavaşça gözlerini kapattı ve gülümsedi.
O sırada Kazuha elini,Scara'nın kıyafetinden içeri soktu. Scara'nın üstündeki kıyafetini ve şortunu çıkardı. Scara'nın utançtan ve endişeden terlemiş ve kaslı vücudu Kazuha'yı sertleşiriyordu. Hafifçe sırıttı.
"Bu kadar seksi olmayı neye borçlusun?"
"Ben yapmadan kapa o lanet çeneni ve yaptığın şeye devam et!" Kazuha bunun üzerine şaşırdı ve zevkle sırıttı.
"Nasıl istersen~"
Kazuha hemen üzerindekileri çıkardı ve Scara'yı duvara yasladı. Scara bir şey söylemeden Kazuha Scara'nın bacaklarını açıp arasında yerini aldı.
"Mhhmm~! Ahhh~!!" Scara'nın inleme sesleri Kazuha'yı daha fazla sertleştiriyordu.
Sonunda tam iki buçuk saatin ardından Kazuha'nın,Scara'nın yorulduğunu fark etmesiyle seks sona ermişti. Scara kan ter içinde kalmıştı. Kazuha Scara'nın kalçasından tutup kaldırdı ve onu yatağa yatırdı.
"Bi-bitti mi? H-hah... Beni y-yorman için d-daha fazlası g-gerek..."
"İçmiş gibi konuşuyorsun. Ama istiyorsun bir kere daha girebilirim?"
"Siktir git sikik... Ben... ben..." Scara'nın gözleri kapandığında Kazuha sırıttı. Üstüne bir şeyler giydi ve örtüyle, yatakta uyuya kalan Scara'nın üzerini örttü.
Odadan çıktı ve salondaki kalabalığı gördü. Dünkü kişiler yine toplanmışlardı.
"Oh,sonunda uyandın Kazuha. Bizde virüs hakkında konuşuyorduk." Nahida Kazuha'ya bakıp gülümsediğinde,Childe pis pis sırıttı.
"Ne kadar ileri gittiniz?" Childe'nin bu sorusu üzerine diğerleri ona döndü. Bu soru üzerine Kazuha da sırıttı.
"Bana yetecek kadar." Kazuha dışarı çıktığında diğerleri ne hakkında konuştuklarını anlamaya çalışıyorlardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zombie Outbreak
FantasyAni bir nedenden ötürü çıkan salgın Tevyat'taki birçok şehri etkisi altına almıştı. Geriye kalanların salgından kurtulmak için bir yol bulması gerek...