Scara akşama kadar kitap okuduğunu fark ettiğinde,kitabı elinden bırakıp yataktan kalktı. Odasının kapısını açıp kapının aralığından etrafa baktı.
"Ha-?" Scara salonda oturan davetsiz misafirleri görünce istemeden ses çıkardı.
"Bizimkide odasından çıkabildi sonunda." dedi Cyno,Scara'ya dönerek. Scara odasından çıktı ve diğerlerinin yanına,salona doğru yürüdü.
"Ne yapıyorsunuz siz burada?" Scara misafirlerini inceledi. Cyno,Tighnari, Collei,Nilou,Dehya,Candace,Kaveh ve Alhaitham. Diğerleriyle beraber evin büyük salonunu doldurmaya yetiyorlardı.
"Aşk olsun Scara,misafire böyle mi davranılır?" Nilou gülümsedi ve Scara'ya yolda gördüğü nilüferi uzattı. Scara bir an şaşırmış olsa da nilüferi aldı ve tatlı kokusunu içine çekti. Scara'da Nilou'ya karşılık vererek gülümsedi. Diğer koltukta oturan Kazuha durumdan mutlu görünmüyordu.
"Nilou bu nilüferi almak için elbisesini ıslattı-." Dehya'nın bu sözleri üzerine odada gülüşme sesleri yankılandı. Alhaitham olayı hatırlatana kadar gayet eğleniyorlardı.
"Buraya zombiler için geldik." Alhaitham'ın sözleriyle ortam bir anda ciddileşti. Salona derin bir sessizlik hakim oldu.
"Panzehir... Nasıl gidiyor?" Scara Alhaitham'ın sözleri üzerine gülmeyi bırakmış ve ona bu soruyu yöneltmişti.
"İyi değil. Bana verdiğin makineyi inceledim. Eğer dediğin gibi zombiler Fatui'nin emrindeyse işimiz çok daha zor olur."
"Gezgin? O bir yolunu bulur,değil mi?" dedi Yoimiya konuşmaya katılarak.
"Gezgin Fontaine'de... Sumeru çölünün yakında. Gerçekten sorunu çözüp çözemeyeceği belli olmayan biri için oraya kadar gidecek miyiz?" Scara,Kaveh'in söyledikleri üzerine bir şeyi hatırlamamış gibi Alhaitham'a baktı. "Diğer şehirler salgını biliyor değil mi?"
"Sanırım,ama yapabilecekleri bir şey yok. En korumalı şehir Sumeru."
"O zaman diğer şehirlere gidip onları kurtaralım ve buraya getirelim." Scara Kazuha'nın söylediklerini garipseyerek ona döndü.
"Biz kahraman değiliz. Kahramanlık yapmak istiyorsan gezginle beraber yap." Kazuha şaşkınlıkla ayağa kalktı.
"Ama bizi kurtarmak için İnazuma'ya gelmiştin!"
"Salgın ilk İnazuma'da çıkmıştı bende rapor vermek için gittim,birilerini kurtarmak için değil. Üstüne alınmayı bırak."
"Ama bizi kurtardın!"
"Neyse ne,bağırmayı kes. Bir şekilde gezgine haber verelim ve o kahramanlık yapsın."
"Her şeyi ona yükleyemeyiz."
"O güçlü biri elbet halleder."
"Bizden boş boş oturmamızı mı istiyorsun!?"
"LANET OLSUN,NEDEN KENDİNİ TEHLİKEYE ATMAYA ÇALIŞIYORSUN NİWA!?" Kazuha panik ve şokla geri adım attı. Scara söylediğinin farkına varıp ağzını kapattığında çok geçti. Daha fazla odada bulunmak istemiyordu. Gözyaşlarını tutamadı ve gizlemeye çalışarak evden çıktı.
Bu bölümde saçma ve kısa oldu- Normalde 1000 kelime yazıyordum şimdi yarisi bile olmamış. Ama umarım bölümü beğenmişsinizdir^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zombie Outbreak
FantasyAni bir nedenden ötürü çıkan salgın Tevyat'taki birçok şehri etkisi altına almıştı. Geriye kalanların salgından kurtulmak için bir yol bulması gerek...