Scara,Cyno ve Nilou eve geldiklerinde Nahida'dan yemedikleri azar kalmamıştı.
"Bu haliniz ne? Neden bu yağmurda dışardaydınız siz!? İnanmıyorum, kıyafetlerinizin şu haline bak,sırılsıklam olmuşlar! Hasta olacaksınız,durun size bitki çayı yapayım." Nahida sinir ve biraz telaşla onları azarladı. Üçü de sesini çıkaramadı.
"Ama ona bir şey demiyorsun!" dedi Scara,Kazuha'yı işaret etti.
"Onu ben gönderdim,sizi getirmesi içi-"
"Öh-öhö-!" Nilou'nun öksürüğüyle, Nahida daha da telaş yaptı. İlk önce koşa koşa yatak odasına gidip bir battaniye getirdi ve masaya koydu,sonra da çayın suyunu koydu. Çayı kaynamaya bıraktığında,masaya bıraktığı battaniyeyi aldı. Scara,Kazuha,Nilou ve Cyno'yu yatağa itti ve üzerlerine battaniyeyi örttü.
"Bu kadar şey gerek yok- öh-öhö-!"
"Hasta olmuşsunuz! Ben söyleyene kadar yatıp dinleneceksiniz!" O sırada Nahida diğerlerinin de burada olduğunu hatırladı.
"Bence abartılacak bir şey yok-" Candace'ın sözü fotoğraf sesleriyle kesildi.
"Şunların hallerine bak! Scara ve Cyno'yu böyle göreceğim aklımın ucundan geçmezdi!" Dehya telefonuyla (telefon ne alaka demeyin çünkü bende bilmiyorum) dördünün fotoğraflarını çekiyordu. Scara aniden yataktan fırlayıp telefonu Dehya'nın elinden alana kadar.
"Hey,ver onu!" Dehya ile Scara didişmeye başladılar.
"Her neyse ben odama gidiyorum." Scara tek eliyle tuttuğu telefonu bıraktığında Dehya arkasındaki koltuğa düştü. Bunun üzerine odada gülüşme sesleri duyuldu.
"Avare dinlenmeyi unutma!" Scara odasına yöneldiğinde mutfaktan Nahida'nın seslenişi duyuldu.
Scara odasına geçip kapıyı kapattı. Ardından kitaplığından yarım kalan bir kitabını aldı ve kendini yatağa attı. Birkaç dakika bile sürmeden biri odanın kapısını tıklattı.
"Girme." Scara kimin geldiğini fark etmişti ve gideceğini umdu. Bunun üzerine kapı açıldı.
"Sana girme dedim."
"Öyle mi? Ben gir dedin sanmıştım." Kazuha,Scara cevap vermeden odaya girdi ve etrafı kurcalamaya başladı.
"Çık odamdan."
"Biraz daha nazik söylersen çıkarım."
"Odamdan siktirip gider misin yoksa seni 'nazikçe' ben mi çıkarıyım?"
"Ohh,nazikçe bir şey yaptığını görmek isterim." Kazuha,Scara'ya bakıp kıkırdadığında,Scara yataktan kalktı ve Kazuha'nın yakasından tuttu. Kazuha'nın gülümsediğini fark ettiğinde tuhaf bir şekilde ona baktı. Bir anda kendini yerde bulana kadar...
Scara uzun bir süre boyunca bir şey söyleyemedi. Yanakları kıpkırmızıydı ve vücudu ateş gibi yanıyordu. Sonunda utancı biraz azaldığında bir şeyler söyleyebilmişti.
"K-kalk üs-üstümden!" Hâlâ yüzü kızarıyordu ve utancı konuşmasına yansıyordu.
"Kusura bakma,yanlışlıkla oldu." Bunu söylerken Kazuha'nın gülümsesi bile yalan söylediğini kanıtlıyordu fakat Scara utançtan bunu bile fark etmemişti.
"Ava-... re?" Nahida kapının önünden yerde yatan ikisine baktı. Yanlış bir şey anladığı belliydi.
"Nahida... S-sandığın gibi d-değil!"
"Yanlışlıkla Scara'nın üstüne düştüm, düşündüğünüz gibi değil efendim." Kazuha,Scara'nın üzerinden kalktığında Nahida'nın önünde hafifçe eğildi.
"Ohh,anlıyorum. Şey bende,bugün beraber yatsanız olur mu diyecektim." Scara'nın gözleri duydukları karşısında şok içinde açıldı ve yüzü iyice kızardı. Kazuha'da şaşırmıştı fakat belli etmemeye çalışarak gülümsedi.
"Tabi,sorun yok." Scara bunun üzerine daha da utandı ve sinirle karşı geldi.
"Hayatta olmaz! Neden onunla beraber yatayım ki!?"
"Kaveh ve Alhaitham kavga ettikleri için Kaveh burda kalacakmış." Kazuha Kaveh'in neden kendi evinde kalmadığını merak etti fakat işine geldiği için sesini çıkarmadı.
"Sıkışsınlar o zaman,benimle yatamaz!"
"Avare,lütfen..." Nahida'nın tatlış bakışlarına dayanamayan Scara mecburen kabul etti.
Nahida odadan çıktığında,Avare yataktan kitabını aldı ve çömelip duvara yaslandı.
"Yatmayacak mısın?"
"Bugün uymayacağım."
"Ama yorgun kal-"
"Ben kuklayım unuttun mu?"
"Benimle yatmamak için yaptığını biliyorum,ben yerde yatarim."
"Iyi kalk o zaman yatağımdan."
"Itiraz edersin sanmıştım-"
"Kötü geceler" Scara yatağına yattı ve gözlerini kapattı.
Aradan geçen yarım saatin ardından Kazuha,Scara'nın uyduğundan emin olduğunda yanına yattı ve gözlerini kapattı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zombie Outbreak
FantasyAni bir nedenden ötürü çıkan salgın Tevyat'taki birçok şehri etkisi altına almıştı. Geriye kalanların salgından kurtulmak için bir yol bulması gerek...