0.6

135 32 9
                                    

"Nasıl iznim olmadan o bunağın yanına gidersin!?"

Kaç saattir hâlâ bu konuyla ilgili kavga ediyorlar Scara ve Nahida.

"Sadece bilgi almaya çalıştım!"

"Sana izin vermemiştim! Ya başına bir şey gelseydi!?"

"Evet,evet herneyse..." Scara kendini anlatmaya çalışmaktan sıkılmıştı. Odasına girdi ve kapıyı çarptı. Sonra da kilitledi. Nahida'yı sinirli görmemiş değildi ama, onu ilk kez bu kadar sinirli görüyordu.

Nahida biraz daha sakinleşmişti. Kapıyı tıklattı fakat Scara açmadı. Nahida bir kaç kez Scara'ya seslendi ama cevap bile alamadı. Nahida uyuya kaldığını düşündüğü Scara'yı uzun bir süre yalnız bıraktı.

Scara yatağına uzanmış mangasını okumaya devam ediyordu. Sinirlendiğinde genelde böyle yapardı. Kapısı yeniden tıklayana kadar mangasından başını kaldırmadı. Tekrar Nahida'nın geldiğini düşünerek kapıyı açtı.

"Selam." dedi Kazuha Scara'ya bakıp gülümseyerek.

"Ne istiyorsun?" diye karşılık verdi Scara,kendisine gülümseyen Kazuha'ya bakarken.

"Sadece uzun süredir odanda olduğundan endişelendim. Yine o adamın yanına gittin diye çok korktum."

"Korkmak? Hah bu tam senin gibi insanların yapacağı bir şey. Benim için endişelenme,senin arkadaşın değilim."

"Ama beni kurtardın."

"Evet sende beni iki kere kurtardın. Yine de seni sadece zombi olmadığın için kurtarmıştım."

"Yine de arkadaşız. Birbirimize yardım ettik. Ayrıca kendini riske atmaktan korkmuyorsun bu yüzden seni kurtarmam gerekiyormuş gibi hissediyorum."

"Bana bak,benim beni kurtaracak beyaz atlı bir prense ihtiyacım yok."

"Bu beni prens olarak gördüğünün kanıtı mı?" Scara Kazuha'nın söylediği şey üzerine kızardı. Yüzünü saklamaya çalışsa da başarılı olamadı.

"Offf senin gibilere ayıracak vaktim yok,siktir git."

"İçeri mi giriyim? Peki çok ısrar ettin" Kazuha'nın içeri girmesiyle Scara ne yapacağını bilemedi. Yüzü hâlâ kızarıyordu.

"Odan ne güzelmiş." dedi Kazuha etrafı incelemeye devam ederken. "Senin gibi birinin böyle tatlı bir odası olması şaşırtıcı." Scara Kazuha'yı odasından çıkarmak için kolundan tutup çekti.

"Sana git dedim,içeri girip odamı incele değil!" Scara Kazuha'yı odadan çıkarmaya çalışırken Kazuha'nın dikkatini yatağın altındaki gitar çekti.

"Çalabiliyor musun?" diye sordu Kazuha eliyle gitarı işaret ederek. Scara o tarafa baktı.

"Bu seni zerre ilgilendirmiyor,çık odamdan." Kazuha bunun bir evet olduğuna karar verdi. Scara ona odasından çıkması için bağırırken eğilip gitarı aldı. Sonra Scara'ya uzattı.

"Benim için çalar mısın?" Scara şaşkınlıkla Kazuha'ya baktı. Kazuha gitarı inceledi.

"Ne saçmalıyorsun,dokunma ona! Akordunu bozacaksın!" Scara sinirle Kazuha'nın elindeki gitarı aldı ve kontrol etti.

"Eğer sonrasında odamdan çıkacaksan çalarım." dedi Scara bir yandan gitarının akordunu düzeltirken. Kazuha evet anlamında başını salladı.

Scara gitarıyla yatağa oturdu ve Kazuha'ya döndü. "Ne çalmamı istiyorsun?"

"Bilmem,normalde ne çalıyorsan ondan çal." Scara derin bir nefes aldı ve Kazuha'ya otur anlamında bir işaret yaptı. Kazuha Scara'nın yanına gidip yatağa oturduğunda,Scara gitarı çalmaya başladı.


Kazuha Scara'nın çaldığı melodiyi dinlerken bir yandan da Scara'yı inceliyordu. Childe'nin söylediği doğru olabilir miydi? Gerçekten ona aşık mıydı?

Scara gitar çalmayı bitirdiğinde Kazuha'ya döndü. Sonra çık anlamında bir işaret yaptı. Kazuha yataktan kalktı ve kapıya yöneldi. Bir anda odadaki peluşları gördü. Scara'nın ona baktığını bildiği halde peluşlardan birini aldı.

"Hey,napıyorsun?" Kazuha Scara'ya bakıp dil çıkardı. Sonra elindeki peluşla koşarak odadan çıktı. Scara arkasından ona bağırdı fakat Kazuha Scara'nın odasından çıkıp kapıyı kapattığında, duymazlıktan gelerek koşmaya devam etti.

"Ne tuhaf biri..." dedi Scara Kazuha odadan çıktığında. Gitarını tekrar yatağın altına koydu ve yarım bıraktığı mangasını eline aldı. Sonra aklına yine Kazuha geldi. Gerçekten Kazuha ondan hoşlanıyor muydu..?

Zombie OutbreakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin