Asena: Noah! Bu patatesler niye küçük alındı yine!
Noah: Bunlar daha ucuzdu.
Asena: Biz sayarda yaşıyoruz salak! Bunların parası kral ve kraliçeden çıkıyor!
Noah: Nolur küçük oluverse!
Asena: Yemeği sen yapmıyorsun! Soyması ayrı dert doğraması ayrı!
Kırk yılda anca bitiyor!Noah: Tamam be! Bidahakine büyük alırım.
Asena: Hadi bi alma! Gebertirim seni!
Bella: Ne oluyor burda, ne bu gürültü!?
Asena ve Noah hemen bir reverans yaptı. Gelen kraliçenin cariyesiydi, Asena ve Noah tan daha üst bir kademedeydi.
Asena: Kusura bakmakmayın lütfen. Mutfakta fare gördük o kadar.
Asena'nın bunu demesi üzerine Bella çığlığı bastığı gibi kaçtı. Tabii bizimkiler de kahkahayı patlattı.
Noah: Ödlek ndndnkmd.
Asena: Aynen ndnndndd.
Bella: Sizi duyabiliyorum!
Asena: Bişey demedik!
Noah: Şimdi kellemiz gidecek.
Asena: Aynen ha ben başlıyım şu yemeğe.
-3 saat sonra-
Asena yemekleri yapmayı bitirmiş servis için birkaç kişiyi çağırmıştı. Şimdi ise dinlenebilirdi. Ne de olsa bulaşıkları o yıkamıyordu, o sadece yemekten sorumluydu.Alex: Asena hemen benimle geliyorsun.
Asena: (Reverans yaparak) Neden lordum?
Alex: Prensin hizmetinde olacaksın artık.
Asena: Ama ben aşçıyım?
Alex: Derdini prense anlatırsın artık.
Asena Alex'in arkasından gitmeye başladı. O sarayı gezme fırsatına sahip olamadığı için bilmedikleri bir yere gelmişlerdi.
Alex: Git üzerini değiştir bu oda artık senin. Dolapta kıyafetler var. Karşıdaki oda prensin odası. Üzerini değiştirdikten sonra o odaya git, prensin en yakını artık sensin. Onun bütün işleri seni bekliyor. Prense bir zarar gelirse senden bilinir ona göre.
Asena daha ne oldugunu anlamadan Alex gitmişti, mecbur odaya girdi.
Asena: Oda da ne güzel miş be! Hayatımda böylesini görmemiştim.
Ben prensi de görmedim hiç ha. Neyse kellem gitmeden giyineyim.Asena alel acele giyindi, birde yüzünü yıkadı. Ohh mis gibi oldu. Şimdi karşı odaya prense gitmeliydi.
Asena: Bakalım bakalım şu prenseee.
Asena ilk olarak odanın kapısını çaldı. Gir komutuyla ise kapıyı açıp içeri girdi. Birde Reverans yaptı.
Asena:*Hadi beeee. Taş gibi bu prens!*
İlk bölümü biraz kısa yaptım ama gelecek bölümleri uzatacagim iyi okumalarrrr.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nasıl Haseki Olunur?/Aidan Ryan Gallagher.
Fanfiction"Bu patatesler niye küçük alındı yine!?" "Onlar daha ucuzdu." "Noah! biz sarayda yaşıyoruz! Bunların parası bizden çıkmıyor!" Hikaye 1800'lü yıllarda geçmektedir. Normalde 1500'lü yıllarda yaşayan Hürrem Sultan ve Kanuni Sultan Süleyman, onun sarayı...