5

61 8 9
                                    

Cariye odadan çıkmıştı, Asena Hürrem Sultanı çok sevmişti. Eğer Hürrem ona güvenise çok iyi yerlere gelebilirdi.

Asena da onu istiyordu zaten. Hak ettiği değeri görmek istiyordu.

O da bir prensesti. Gayrimeşru Olsada prensesti.

Hürrem S.: Asena seni sevdim. Eğer güvenimi kazanırsan ve işime yararsan seni benden sonra gelecek valide yaparım.

Asena: Bana güveniniz tam olsun sultanım. Asla sözünüzden çıkmam.

Hürrem S.: Onu zaman gösterecek.

Hürrem'in yüzünde bir sırıtış yayıldı. Asena'yı gerçekten sevmişti. Kanı kaynamıştı birden.

Asena suskun duruyordu Hürrem de düşüncelere dalmıştı, Gül ağa gelene kadar.

Gül ağa: Sultanların en incisi. (Önünde eğilerek.)

Hürrem S.: Gül ağa, bu kız oğlumun ilk haremi. Ona verilen odayı göster.

Gül ağa: Hemen sultanım.

Asena ve Gül ağa Hürrem'in önünde eğildiler ve odadan çıktılar.

Asena odasını merak ediyordu açıkçası. Diğer odalara benziyor muydu? Büyük müydü? Asena'nın düşüncelerini bölen Gül ağa'nın sesidiydi.

Gül ağa: Kızım senin adın ne?(konuşmasını dizideki gibi neşeli düşünün, ruhsuz gibi olmasın.)

Asena: Asena, ağam.

Gül ağa: Ne güzel ismin varmış senin.

Asena: Sağolun ağam. Odama gelmedik mi daha?

Gül ağa: Az kaldı şurdan dönünce.

Asena: Sarayın burlarını tam bilmiyorum. Bana gösterebilecek biri varmı ağam?

Gül ağa: Nigar kalfa var yavrum. İki harem olunca onu bu hareme geçirdiler. (Kendi kafamdan uydurdum, böyle birşey varmı bilmiyorum.)

Asena: Onu nerde bulabilirim ağam?

Gül ağa: Birazdan gelir buralara. Burası da odannn.

Asena: Teşekkür ederim ağam. Gerisini kendim hallederim.

Gül ağa: Çok naziksin sen yavrum. Dikkat et. (Kulağına egilerek.)bu saray yılanlarla doludur.

Asena: Bilmez miyim ben onları. Sen merak etme ağam.

Gül ağa: Bak sennn, akıllıymışta.

Nigar kalfa: Kim akıllıymış?

Asena gelenin kafasındaki şapkadan kalfa olduğunu anladı ve eğildi.

Gül ağa: Ben gidiyorum kızım.

Asena: Görüşürüz ağam.

Asena Gül ağa giderken de eğildi. Yakında fıtık olacak tı.

Nigar kalfa: Senmisin bakalım Asena?

Asena: Evet, sende Nigar kalfasın değil mi?

Nigar kalfa: Doğru bildin. Şanslı kızısın ha. Şehzademiz öyle kolay kolay kimseyi beğenmez di.

Asena: Öyle mi?

Nigar kalfa: Öyle.

Asena: Benim ne ayrıcalığım varmış?

Nigar kalfa: Orasını bilemem artık. Neyse geç hadi odana. Ben buralardayım.

Asena: İşim bitince bana sarayı gezdidirebilir misin? Her yeri karıştırıyorum.

Nasıl Haseki Olunur?/Aidan Ryan Gallagher. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin