Asena: D-daye hatun!
Daye Asena'ya döndü ve ne dermişçesine kafasını salladı.
Asena: eşyalarımı topladıktan sonra nereye geleyim?
Daye h.: Hürrem Sultan'ın odasına git. Ben zaten orda olurum, o nereye yerleştirirse seni oraya gidersin.
Asena: Tamam Daye hatun.
Asena Daye çıkmadan önünde eğildi ve çıktıktan sonra kendi odasına gitti.
(Önünde eğildi derken hani başımızı eğip dizlerimizi kırıyoruz ya hafifçe ondan bahsediyorum. Bu hareketin adını bilmiyorum araştırdım ama birşey bulamadım.)Asena:Neyseki fazla eşyam yoktu. Çatlasınlarrr ilk haremi benimmmm.
Öhm- neyse kibirlenmeyelim.Asena bir kaç parça olan eşyalarını topladı. Daha sonra ise Hürrem Sultan'ın odasına doğru yola çıktı.
Hürrem Sultan'ın odasına doğru ilerlerken bir kadın çıktı karşısına, o kadını duymuştu, sanırım adı Firuze idi.
Firuze(serefsiz olanından): Sen kimsin bakalım küçük hanım.
Asena:*Ay Türkçesi bok gibi bunun* Ben mi? (Etrafına bakınarak.)
Firuze:Başka biri olmadığına göre.
Asena: Benim kim olduğum sizi ilgilendirmez, lütfen kendi işinize bakın.
Firuze: Benimle böyle konuşmaya nasıl cüret edersin! Benim kim olduğumu biliyor musun sen!? Hünkârımızın gözdesiyim ben!
Asena:*Aman götüm!!*
Asena ağzını açacaktı ki biri yüksek sesle bağırdı.
Hürrem S.: Ne oluyor burda! Firuze!
Firuze Hürrem'in önünde eğilerek konuştu. O kendini bilmiş kadından pısırık fareye dönüşmüştü resmen!
Firuze: Affedin sultanım.
Asena: Sultanım-(Eğilerek.)- bu hatun bana kim olduğumu sordu bende düzgünce cevap verdim ama birden bana bağırmaya başladı.*Bana bağırmayacaktın Firuze. Sıçtım şimdi ağzına.*
Firuze ne saçmalıyorsun diyor gibi bakıyordu resmen.
Firuze: Sultanım! Ben öyle birşey yapmadım! Yalan söylüyor!
Asena: Hayır sultanım! Gerçekten! Hatta siz gelmeseniz, bana elini bile kaldırmıştı!
Hürrem S.: Yeter! Susun artık! Firuze kaybol gözümün önünden!
Hürrem Firuze gidene kadar bekledi ve Asena'ya döndü. Kafasıyla içeri girmesini işaret etti ve önden gitti.
Asena da Hürrem'in arkasından içeri girdi, en sonda Daye.
Daye h.: Sultanım, bu bahsettiğim cariye. Şehzademizin haremine aldırdığı ilk cariye.
Hürrem S.:Adın nedir senin? Nereden geldin?
Asena: Adım Asena sultanım. Rus kralı Aleksandr'ın gayrimeşru kızıyım. Buraya Prenses İsabella Fortuna gibi korsanlar yüzünden geldim.
Hürrem S.: Asena, Daye söylemiştir sen artık oğlumun haremindesin. Oğlum özel olarak sana güzel bir oda verilmesini istedi. Bu yüzden sana bir oda verdik.
Asena: Çok müteşekkir oldum sultanım.
Asena Hürrem'e teşekkür edip eteğini öpmek için eğildi. Ancak onu engelleyen şey Hürrem'in eliydi.
Asena: Sultanım, izin verin teşekkürlerimi sunayım.
Hürrem S.:Gerek yok. Elimi öp, sevdim seni.
Asena hemen Hürrem'in elini öptü. Daha sonra ise ayağa kalktı.
Hürrem S.: Şimdi gidebilirsin. Gül ağa sana odanı gösterecek.
Hürrem yine kafasıyla bir işaret verdi ve cariyelereden bir tanesi dışarı çıktı. Sanırım Gül ağa'yı çağıracak tı......
Dün bölüm atmadığım için bugün iki bölüm atacağım. Biraz geç oldu ama olsun. Diğer atacağım bölümü uzun yapmayı planlıyorum. İyi okumalarrrrrrrr.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nasıl Haseki Olunur?/Aidan Ryan Gallagher.
Fanfiction"Bu patatesler niye küçük alındı yine!?" "Onlar daha ucuzdu." "Noah! biz sarayda yaşıyoruz! Bunların parası bizden çıkmıyor!" Hikaye 1800'lü yıllarda geçmektedir. Normalde 1500'lü yıllarda yaşayan Hürrem Sultan ve Kanuni Sultan Süleyman, onun sarayı...