Asena: Tabiki şehzadem.
Asena Aidan'ın ne diyeceğini merak ediyordu. Ne soracağını da, ne de olsa o bir şehzadeydi. Hemde tahta en yakın şehzade.
Aidan odasındaki masaya oturması için Asena'ya isaret etti. Asena da oturdu tabi ki. Aslında biraz gergindi.
Aidan: Türk olduğunu söylemiştin değil mi?
Asena: Evet.
Aidan: Emin misin?
Asena: Aslında tam olarak Türk sayılmam.
Aidan: Nasıl yani?
Asena: Şehzadem ben gayrimeşru bir çocuğum babam Rusya imparatoru 1.Aleksandr. Annem ise bu dedenizin babama hediye olarak gönderdiği bir cariye. Babam o sıralarda nişanlısı Elizabeth ile evlenmek üzereydi, evlendikten bir yıl sonra ise ilk çocuk olarak ben doğdum. Ancak annem babamla nikahlı değildi. Annemi infaz ettiler. Beni babamın kanını taşıdığım için beni başka biriyle evlendirmek istediler. İspanya prensi.
Aidan: Buraya nasıl geldin?
Asena: İspanya'ya gemi ile gidiyorduk. Ancak giderken Osmanlı imparatorluğu' na yakın bir yerden geciyorduk. Buradaki türk korsanlar beni yakaladı, ve saraya sattı. 4 yıldır burdayım. Aslında bir prensesim denilebilir. Babam beni çok severdi. Ancak babamın annesi böyle uygun görmüştü. Gayrimeşru olduğum için evlendirmek istedi. İspanya'yla ilişkilerimiz gelişeceği için babam müsade etti.
Aidan: Peki kaç yaşındasın? Genç duruyorsun.
Asena: 19 yaşındayım Şehzadem.
Aidan: Ne! Baban seni 15 yaşında mı evlendirecekti?!
Asena: Aman Şehzadem sinirlenmeyin ben bir köleyim nede olsa.
Aidan: Köle de olsan bir canın var değil mi?
Asena: Sonuçta evlenmedim yani.
Aidan: o prens 23 yaşındaydı 4 yıl önce senden 7 yaş büyük.
Asena: Bana benle aynı yaşta olduğu söylenmişti.
Aidan: Seni kandırmışlar belli.
Asena: Evlenmedim ama.
Aidan: Şimdi mükemmel bir hayatın olabilirdi. Prensesin sen.
Asena: Şehzadem ben gayrimeşruyum beni insandan görüyormüyorlardı. Bir babam birde hizmetlim Noah. Oda benimle beraber geldi buraya mutfakta beraber çalışıyorduk.
Aidan: İyi o zaman seninle aynı odada kalsın. İkimizde benim hizmetimde olacaksınız.
Asena: ( Kıkırdayarak) Şehzadem Noah erkek. Sadece cariyeler hizmetinizde olabilir.
Aidan:Ama bilmiyordum.
Asena: Normal Rus kültürünü bilmiyor olabilirsiniz.
Aidan: Pekâlâ gidebilirsin.
Asena: Elbette şehzadem.
Asena şehzadenin önünde eğildi ve kendi odasına gitti.
Aidan: Benim odamdan da kapı var illa ordan girmek zorunda değilsin!
Asena tekrar Aidan'ın yanına geldi ve özür dileyerek odasına gitti.
Asena: Bu şezhzade de ne düşünceliymiş anam?
Daye hatun: Asena buraya gel çabuk!
Asena: Noldu Daye hatun?
Daye: Şehzademiz seni haremine aldırdı artık onun haremindesin hizmet etmene gerek yok.
Asena: Şehzademizin haremi mi varmış?
Daye h.: İlk haremi sensin hadi yürü eşyalarını topla.
Asena: Emredersiniz ...
Bir bölümün daha sonuna geldik biraz kısa oldu kusura bakmayın diğer hikayeyide yetiştirmem lazım.
Birde tarihle alakalı bazı şeyler yanlış olabilir araştırarak bakiyorum. Elimden gelen bu.
İyi okumalarrrr.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nasıl Haseki Olunur?/Aidan Ryan Gallagher.
Fanfiction"Bu patatesler niye küçük alındı yine!?" "Onlar daha ucuzdu." "Noah! biz sarayda yaşıyoruz! Bunların parası bizden çıkmıyor!" Hikaye 1800'lü yıllarda geçmektedir. Normalde 1500'lü yıllarda yaşayan Hürrem Sultan ve Kanuni Sultan Süleyman, onun sarayı...