Asena mutlu bir şekilde Aidan'a bakıyordu. Sanırım hayatında ilk defa bu kadar değer görüyordu. Babası hariç.
Aidan ona gerçekten değer veriyordu. Kıymetlisiydi o Aidan'ın. Hep te öyle kalıcaktı.
Aidan: Bakıyorum da pek bi mutlusun.
Asena: Benim için haremden cariyeleri kovuyorsun, somurtayım mı? Ne istiyorsun?
Aidan: Sen hep gül istiyorum.
Asena: Öylemiii?
Aidan: Öyle.
Aidan Asena'ya doğru yaklaşmaya başlamıştı. Aralarında 50 santim kalana kadar..
Asena da masum masum bekliyordu gelmesini tam dudakları birbirine kavuşacaktı ki;
Sümbül Ağa: Şehzademmm.
Asena:*Zamanlama tüküreyim Sümbül*
Aidan:*Şimdi mi gelinir Sümbül!*
Buyur! Buyur.Sümbül Ağa: Yemeğinizi getirdim Şehzademmm.
Aidan:*Ne ara hazırladınız be!* Tamam şuraya bırak.
Asena: Şehzadem gelin yiyelim-*yinemi ciğer! Aaaa, sevmiyorum işte!* Sümbül Ağa, bana et dışında birşeyler getirebilir misin?
Sümbül Ağa Aidan'a kaçamak bir bakış attı. Aidan da gözleriyle onay verdi. Sümbül çıktı ve diğer cariyenin elinde olan çorbayı getirdi.
Asena: Teşekkür ederim ağam....
Bir ay sonra..
Aidan sancağa çıkmıştı.(Dizide farklı bir şey sancak, ben bir günde bitirdim ama.)
Aidan'ın artık çocuğu olabilirdi. Ama şu sıralar sürekli halvete başka hatunlar geliyordu.
Aidan tabikide cariyeleri geri gönderiyordu. Aslında annesi tarafından test ediliyordu.
Annesi oğlunun da babası gibi olmasını istemiyordu. Bu yüzden sadece başka kadınları halvete götürtüyordu ve Asena'yı Aidan'a göstermiyordu.
Asena'nın da haberi vardı bu testten, içi içini yiyordu. Ya geri göndermez ise diye. Ancak Hürrem'e güveniyordu.
Hürrem oğlunu böyle yetiştirmediğini söylediği için sesini çıkarmıyordu. Tabii Asena'ya olan nefret artmıştı.
Cariyeler geri gönderildikleri için Asena'yı suçlu tutuyordu. Normal herkes sultan olmak ister.
Aidan yine halvete başka bir hatunun geldiğini gördüğünde. Sinirlenmiş, hızla Asena'nın odasına gitmişti.
Kapıyı çalmadan açtığında iseeee. Asena'nın uyuduğunu görmüştü.
Onu uyandırmadan kucağına alıp kendi dairesine götürdü.
Hürrem tabikide onları görmüştü, artık testini bitirebilir di...
Asena ise kapı açıldığında uyanmıştı. Sadece sesini çıkartmadan hançerini hazırlamıştı. Her zaman yanında taşıdığı hançerini....
Ancak gelenin Aidan olduğunu anlayınca hançeri geri yerine iteklemişti.
/Yakında şehzade Mustafa gelecekti. Valide haremi büyütmek için bir kaç işçi ayarlamıştı. Aidan'ı odasından etmek istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nasıl Haseki Olunur?/Aidan Ryan Gallagher.
Fanfiction"Bu patatesler niye küçük alındı yine!?" "Onlar daha ucuzdu." "Noah! biz sarayda yaşıyoruz! Bunların parası bizden çıkmıyor!" Hikaye 1800'lü yıllarda geçmektedir. Normalde 1500'lü yıllarda yaşayan Hürrem Sultan ve Kanuni Sultan Süleyman, onun sarayı...