Nigar kalfa odadan ayrıldı ve sargı bezi bulmaya gitti Asena ise elini bir bezle temizliyordu.
Bayağı derin kesmişti elini, o kadar abartmasaydı iyi olurdu. İçinden Drama Queen çıkmıştı resmen.
Nigar kalfa da hemen geri dönmüştü.(Aslında yazar araya yazacak bir şey bulamadığı için çabuk getirtip götürtüyo.)
Nigar: Getir bakalım elini.
Asena: Şimdi ben halvete gircek miyim?
Nigar: Evet?
Asena: Ama hamama gidemedim.
Nigar: Şimdi tekrar gidersin, elin o kadar kötü değil ben sana yardım ederim.
Asena: Sağol Nigar kalfa sen olmasan ne yaparım bilmem.
Nigar: Önemli değil. Zamanında Hürrem sultana da yardım ettim şimdi Haseki olma yolunda.
/-2 saat sonra-/
Asena hamama girmiş, çıkmış hazırlanmıştı. Nigar kalfa ona neler yapması ve yapamaması gerektiğini anlatıyordu.
Bir yandan da takı seçiyordu. Asena gerçekten çok güzel olmuştu. En son koku sürdü ve tamammm. Prensesimiz hazırrrr.
Nigar: Maşallah! Çok güzel oldun.
Asena: Sağol Nigar kalfa.
Nigar: E hadi gidelim bakalım.
Asena ve Nigar odadan çıktı, kapıda Gül ağa da bekliyordu.
Gül ağa: Oooo pek bi güzel olmuşsun kızım.
Asena: Sağol ağam.
Asena önde, Gül ağa yanında, Nigar da arkadan ileliyordu. Şehzade Mustafa gelmediği için terası olan oda Aidan'ın dı.
Asena hala korkuyordu. Ne olacağını bilmiyordu. Ya hamile kalırsa? Şehzade sancağa çıkmamıştı daha. Hamile kalamaz dı.
Bir yandan da onu etkilemeliydi.
Ne de olsa geleceğini belirleyecekti o oda, ya cariye olarak kalırdı yada sultan olurdu.Gül ağa: Geldik kızım.
Asena: Tamam siz gidebilirsiniz.
Nigar: Öğrettiğim gibi unutma.
Asena: Taamamm.
Asena, Nigar ve Gül'ün gitmesini bekledi ve kapıyı çaldı. Gir komutu geldi hemen. Boğazını temizledi ve girdi.
Asena: Şehzadem?
Aidan: Gel Asena.
Asena: Nasılsınız Şehzadem?
Aidan: Daha dün tanıştık ama yıllardır tanıyormuş gibi konuşuyorsun.
Asena: Bir günde çok şey değişebilir.
Aidan: Bana bak, gözlerime.
Asena çekinsede kafasını kaldırdı. Zümrüt yeşili gözlerle okyanus mavisi gözler buluştu sonunda.
Asena büyülenmiş ti adeta. İlk gördüğünde de yakışıklıydı ancak, bu gün ayrı bir yakışıklıydı. Taş oldu sana elmas.
Aidan'da pek farklı değil di. İlk tanıştığında erkek kıyafetleri içerisinde olan bu kız şimdi gerçek bir prenses gibiydi. (Gerçek Prenses zaten...)
Neden erkek kıyafeti giydiğini bilmiyordu ama onu gördüğünde aşık olmuştu zaten. Yoksa kim onu ilk hizmetine aldırıp sonrada haremine aldırırdı ki?
Asena: Şehzadem? Daldınız gittiniz?
Aidan: öhm öhm- iyiyim ben bişey yok.
Asena:*iyimisin diye sormadım ki?* Gelin oturun şöyle.
Asena eliyle yatağı işaret etti. Etmez olaydı.
Aidan: Eline noldu!? Neden sargılı!?
Asena: Madem çok ısrar ettiniz (Etmedi) anlatayım. Hünkârımızın gözdesi Firuze. Hamamdayken bana saldırdı birden. Elimi kesti. Nigar kalfa engel olmasaydı-...
Asena yutkundu, gözleri dolmuştu. Bir yaş ta pıt olmuştu. (Drama Quinn'likte sınır tanımıyoruzzz)
Aidan: Tamam devam etme istersen. Ağlıyorsun sen! Yapma böyle ben hallederim bir şekilde.
Asena daha fazla ağlamaya başladı.
Nasıl yapıyordu bilmiyordu ama aglayabiliyordu.Aidan Asena'ya sarıldı ve teselli etmeye çalıştı. Sevdiği kadını sevmediği kadın üzmüştü. Bunun hesabını vericekti.
Asena: Ölebilirdim! Yüzünüzü bir kez daha görmeden ölebilirdim!* Şehzadem özür dilerim ama bunu yapmazsam olmaz.*
Aidan: Şhhhh sakin ol. Birşeyin yok işte. Ben yanındayken kimse zarar veremez sana.
Asena: Sizide üzdüm zaten. Ben gideyim şehzadem.
Aidan: Hayır! Gitme kal.
Asena: Ama neden?
Aidan: Ben öyle uygun gördüm.
Asena:*ilişkiye girmek istemiyorum yağğğ? Yada istiyormuyum? Taş gibi çocuk bunun gibisini zor bulurum kalim bari.*
Asena ayağa kalkmıştı. Arkası dönüktü Aidan'a. Önüne döndü, bir anda yapıştı dudağına....
Yazdık bölümü alın tepe tepe okuyunnn canım okuyucularımmm.
Biraz cringe olmuş olabilir elimden bu kadar geldi üst üste iki bölüm fazla geldi biraz.Yıldızlar parlatilsin yorumlar atılsınnn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nasıl Haseki Olunur?/Aidan Ryan Gallagher.
Fanfic"Bu patatesler niye küçük alındı yine!?" "Onlar daha ucuzdu." "Noah! biz sarayda yaşıyoruz! Bunların parası bizden çıkmıyor!" Hikaye 1800'lü yıllarda geçmektedir. Normalde 1500'lü yıllarda yaşayan Hürrem Sultan ve Kanuni Sultan Süleyman, onun sarayı...