This was never the way I planned

294 34 30
                                    

7 Haziran 2019/ Lise son partisi

Hyunjin, elindeki içki şişesinden bir yudum daha aldı ve ardından Felix'e baktı. Felix'te ondan farksızdı. Şişenin dibini boylamış ve tek damlayı da dilina damlatmıştı. Lise son partisi'ndeydiler. Üstelik içkili bir parti.

Hyunjin'in bilinci yerinden hafif gitmişti. Fakat Felix hala ayaktaydı. Hyunjin, elindeki boş şişeyi bar tezgahına bıraktı ve Felix'e döndü.

"Felix-shii" sesi hafif boğuk ve yayık çıkıyordu. Ordan anlaşıldığı gibi de gerçekten biraz fazla sarhoştu. İki şişe, onu bu hale getirmeye yetmişti.

"Hyunjin-ah?" Felix kalın ve rahat ses tonu ile cevap verdi, o da Hyunjin'e döndü. Felix'te sarhoştu, üçüncü şişede patlak verdi.

"Sence, iki erkek öpüş'se... n'olur?" basını tutarken konuşmuştu. Onun sorusuyla Felix sırıttı ve etrafa göz gezdirdi. Diğer öğrenciler dans ediyor, oyunlar oynuyor ve gülüşerek kafalarına shot dikiyorlardı.

"Bilmem," Felix yerinde hafif dikleşti ve dudağını ısırarak düşündü. Elindeki boş şişeyi iki tur parmakları arasında döndürdü ve masaya koydu. "Deneyim mi?"

Felix'in ani sorusu ile Hyunjin'in gözleri genişledi. Felix, bakışlarını Hyunjin'in dudağına dikmişti. Şaşkınlıkla Felix'e baktı.

"Nasıl??" Merakla sorduğu zaman, o fark etmemişti fakat Felix ona yaklaşmıştı. "Nasıl yapacağız ki' on-" derken, Felix dudakları Hyunjin'in dolgunluk'larını çoktan örtmüştü. Hyunjin, o an karnında kelebeklerin çırpındığını hissetti. Dudaklarını kapatan diğer gencin dudakları, ona şeftali tadı veriyordu. Yumuşaktı, bu hissi sevmişti.

Felix, birkaç saniye öyle durdu ve geri çekildi. Hyunjin'e baktı, sırıtarak. "Böyle olacak." Hyunjin'den biraz daha uzaklaştı ve garsondan kokteyl istedi. Hyunjin, hala anın şokundaydı. Nasıl yaşadığını, ne yaşadığını anlayamamıştı bile.

Gecenin geri kalanında dans ettiler, oyun oynadılar ve eğlendiler. Bu, hem Hyunjin hem de Felix için hem unutulmaz bir gece, hem de unutulmaz bir öpücük olmuştu.

Ayrıca, Hyunjin sarhoşluktan gecenin son saatlerinde uyuyakalmıştı. Felix ise iç çekerek onu kucağında evine, Yeji'nin kucağına verdi.

"Felix Hyung, Abime ne oldu?"

"Çok içti, sarhoş olup uyuyakaldı" Yeji göz devirdi ve güldü. "Tamam Hyung, iyi geceler." "İyi geceler Yeji'cim" dedi ve Felix, dudağını kıvırdı. Arkasını döndü ve gitti.

I Kissed A Boy, Hyunlix'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin