6 Haziran 2023"Olivia-ah bı' gelsene"
Felix, masasının önünde yumuşak oyuncu sandalyesine oturmuş, elinde kalemi ve önünde onlarca kağıt ile duruyordu. Kağıtların çoğu buruşturulmuş, çöp dolmuştu. Önünde 'ki bilgisayarda yapılmış notalar, tutulmuş ritimler ve müzik kayıtları vardı. Hoparlörler büyük masanın yarısını kaplıyordu. Yanda ise duvara yaslanmış, kabloları her yere dağılmış olan elektrogitar duruyordu. Felix'in ise altında diz hizasında siyah bir şort, üstünde ise beyaz klasik bir oversize t-shirt vardı. Saçları dağınıktı.
Olivia telefonunu koltuğa attı ve bıkkın'ca Felix'in yanına geldi.
"Ne var abi?" yeniden bıkkın şekilde sorduğunda Felix, göz devirdi. "Televizyonu açar mısın?" Felix'in odası klasik bir odaydı. Duvarlarda anime, oyun ve sanatçı posterleri vardı. Oturduğu bölgenin arkasında tek kişilik yatağı, yanında ise komidin vardı. Siyah-beyaz halısının üstünde çikolata paketlerinin çöpleri vardı. Masanın olduğu yerin kenarında bir pencere, karşısındaki yatağın üstünde duvara asılmış bir saat vardı. Bilgisayar setinin üstündeki duvara ise asılmış, ideal boy bir televizyon vardı.
Olivia, Felix'in bu basit isteğine sinirlendi. Yatağın üstünde duran kumandayı göremeyecek kadar kör müydü cidden?
"Ya abi Tanrı belanı vermesin kumanda burada ya!" kaşları çatık bağırarak söylediğinde Felix, ellerini teslim olurmuş'casına yukarı kaldırdı. Olivia, Felix'e sinirle bakarak televizyonu açtı. Ardından masanın üstüne kumandayı sertçe koydu ve gitti. Felix, göz devirdi ve televizyona baktı. Caty Perry'nin E.T. şarkısı çalıyordu.
"Caty Perry... E.T.... Tanıdık geliyor ama nereden..." Felix, uzun zaman düşündü. Anlamıyordu. Garip hissediyordu. Kafasını kurcalayan onlarca düşünce onu rahatsız ediyordu. Kaşlarını çattı kuşku ile. E.T, Caty Perry, yüksek sesler... Çok iyi biliyordu, çok iyi.
"2019..." Kafası iyice bulandı. Kaşları daha da çatıldı. 2019, ama 2019'un neresi, 2019'da ne oldu? Bunu arıyordu beyninin hazinesi'nde. Miğdesi'nin bu fazla düşünceler ile bulandığını hissetti. Hatırlıyordu, sesler yoğunlaştı. İnsanların haykırışları, içki kokusu, Caty Pery'nin sesi yoğunlaşıyordu kulaklarında. Bu, lise son parti günü...
"Felix-shii"
"Hyunjin-ah?"
Ne? O güne dönüyordu. Hyunjin, Hyunjin ile konuşuyordu.
"Sence iki erkek öpüş'se... Ne' olur?"
"Bilmem," "Deneyelim mi?"
"Nasıl olacak o?"
"Böyle olacak"
Sonrası, sonrası sadece yumuşak, kiraz tadında dolgunluklardı. Sadece bu kadarını hatırlıyordu. O gün ilk kez hem cinsini öpmüştü.
Evet, buldu! İlhamı buradan alacaktı. O günden. O hissinden, o şarkıdan, o kişiden.
"Buldum!" dedi ve beyaz yeni bir sayfaya, şarkının ismini başlık olarak tam ortasına yazdı iki çizgi arasının.
I Kissed A Boy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Kissed A Boy, Hyunlix'
De TodoFelix, 4 yıl önce Lise son partisinde Hyunjin'i öper. 4 yıl sonra ünlü bir şarkıcı olduğunda ise, bunun hakkında yazdığı şarkının konserinde, beklenmedik bir misafir görür... ~semelix ~femjin