I got so brave, drink in hand

186 27 30
                                    

7 Haziran 2023/konser gecesi

Felix, stilistlerin giydirdiği ceketini de düzeltti ve makyaj odasına gitti. Sandalyeye oturdu ve makyaja başlandı.

From the Hyunjin stage;

"Ya Jeongin! Hadi çabuk ol geç kalacağız!" Hyunjin, beyaz uzun çoraplarını dizine kadar çekti ve spor ayakkabılarını giydi. Jeongin ise arkadan apar topar Hyunjin'e yetişmeye çalışıyordu. Hyunjin, arkadaşı Jeongin ile harika olduğunu söyldikleri bir şarkı çıkaran, tanımadıkları bir şarkıcının konserine gidecekti. Sevilen bir şarkıcıydı ve konserine ilk kez gidecekti.

"Geliyorum Hyun, sabret biraz!" Jeongin converse'lerini giymek için debelenirken zar zor konuştu. Hyunjin, ona kıkırdadı ve beyaz coverse ayakkabılarını giymesine yardımcı oldu. Jeongin son kez saçlarını düzeltti ve kapıyı kapattı. Arkasını döndüğünde, Hyunjin çoktan çağırdıkları taksiye binmişti bile. O ise gülümseyerek taksiye, Hyunjin'in yanına gitti.

¸¸♬·¯·♩¸¸♪·¯·♫¸¸¸♬·¯·♩¸¸♪·¯·♫¸¸

Jeongin, taksiye parayı verdi ve ardından Hyunjin'i indirdi. Arkasından 'da o indikten sonra konser biletlerini güvenliğe verdiler ve yerlerine geçtiler.

O sırada Felix, sahne arkası hazırlıklarını yapmış ve elektrogitar 'ını omzundan beline doğru takmıştı.


Konser alanı;

Konser cidden büyük bir alanda yapılacaktı. Felix'in fan kitlesi, hayranları neredeyse 30mn'a geliyordu. Çoğu ülkede tanınıyordu. Fakat Hyunjin ve Jeongin, müzik ile yakından ilgilense de bu yüksek notalı adamın kim olduğunu bilmiyordu.

"Ya Jeongiee, daha ne kadar var?" Hyunjin'in dediğiyle Jeongin saatine bakmıştı, gözlerini kısrarak. Felix'in gelmesine yaklaşık 5 dakika vardı.

"Beş dakikaya gelecek Hyunjin, sabret biraz." Hyunjin, göz devirdi ve dudağını büzerek önüne döndü. Tabii kollarını da bağlamıştı. Jeongin, Hyunjin'e baktı ve of'ladı. "Hadi ama Hyunnie." saçlarını okşadı ve yanağına hafif bir öpücük kondurdu.

"İyi, affettim."

İkili debelenirken, Felix çoktan sahneye çıkmış ve konserdeki herkes alkışlayıp bağırmaya başlamıştı bile. Jeongin, "Hyunjin, bak geldi" dediğinde Hyunjin heyecanla kafasını Felix'e çevirdi. Ardından kaşları çatıldı. "Birine benzetiyorum ama...kime?"

Felix's eye;

Nerdeyse 100.000 kişinin olduğu konserde, bağırış 'ları kulağımda 'ki silikon ritim aletinden dolayı duymuyordum. Kalabalığa biraz göz gezdirdikten sonra, parmağımı dudaklarıma götürdüm. Işıklar kapatıldı ve arkadan Enstrümantal müziği geldi. Kısa süre sonra şarkıyı söylemeye başladım. O sırada da göz gezdiriyor 'dum gelenlere.

"This was never the way I planned
Not, my antention
I got so brave, drink in hand
Lost my discretion"

Ritmi yakaladığımda kulağımdaki ritim aletini çıkardım. Hayranlar, bana eşlik ediyordu.

"It's not what, I'm used to
Just, want to try you on
I'm curious for you
Caught my attention"

Önlerde gözümü gezdirirken, iki tane çocuk dikkatimi çekmişti. Biri mavi saçlı, uzun boyluydu. Diğeri ise mavi saçlı kadar olmasada uzundu. Kahverengi saçlıydı. Mavi olan dudak nemlendiricisi sürmüştü. Ve gözünün altında bir ben vard- bir dakika, dudak nemlendiricisi... Gözünün altındaki ben... Mavi saç... Hyunjin?..

Dikkatimi o ikiliye verdim ve nakaratı söylemeye başladım.

"I kissed a boy and I liked it
I taste of his cherry chapstick
I kissed a boy just to try it
I hope my girlfriend don't mind it"

Hyunjin's eye:

Kalın sesi, bana birşey daha hatırlattı. Siyah saçlıydı ve çilleri vardı. Dur, nakaratta aklıma birşey geldi sanki...

Bir erkeği öptüm...
Kirazlı dudak nemlendiricisini test ettim...
Bir erkeği öptüm, sadece denemek için...

Çiller... Kirazlı nemlendiricim... Dur bu, Felix?..

Hayır hayır hayır bu bir tesadüf olamazdı bu baya... Karma gibi birşeydi. Lise son partisinde, ilk kez bir erkeği öptüm. Kirazlı dudak nemlendiricim ile... Ve bu kişi şuan, o anıdan esinlenerek bir şarkı yazmıştı. Üstelik bu şarkının konserine gelmiştim ben?!

Gözlerim fal taşı gibi açıldı ve ona baktım. Göz göze geldiğimizde bana gülümsüyordu. Dur, beni ben onu hatırlamadan önce hatırladı ve beni mi izliyor o? Üstelik beni izleyerek şarkısını söylüyor?

Ardından, dudaklarımı haraket ettirdim sadece. Felix çok iyi ağız okuyabilen biriydi. Bunu lisede çok yapar ve insanları kandırırdı. Söylediğim şey ise aynen şuydu, "Felix, sen misin?"

Bana daha dikkatli baktı ve güldü. Ardından başını salladı.

Sonuna kadar gülümsedim. Oydu, 4 yıl sonra onu tekrar gördüm. Dudaklarıma ve karnıma o harika hissi veren adamı buldum. Lisede 'ki en yakın arkadaşımı buldum. Onu buldum, onu gördüm!

Tekrar ağzımı haraket ettirdim ve, "çıkışta buluşmak ister misin?" dedim dudaklarımı oynatarak. Felix tekrar başını salladı gülümseyerek. Ardından, Jeongin omzuma dokundu.

"Hyunjin, ne oluyor?" şüphe ve merakla sorduğunda ona sevinçle cevap verdim. "Onu buldum Jeongin, Felix'i buldum!" Jeongin, daha da kafası karışmış şekilde bana baktı. "Felix kim?" Dediğinde sahnede 'ki siyah saçlı adamı gösterdim. Jeongin daha da şaşırdı. Açıklama gereği duydum. "Felix bu, sahne adı Lee Yongbok. Bu yüzden onu tanıyamadım. Felix beni lise son partisinde öpen ve first kiss'imi alan kişi. milyonlarca hayranı olan Lee Felix, benim first kiss'imi alan kişi."

Jeongin'in ağzı sonuna kadar açıldı ve gözleri büyüdü. "NE YANİ ŞİMDİ DÜNYACA ÜNLÜ LEE YONGBOK SENİN İLK ÖPÜCÜĞÜN VE ÜSTELİK LİSE YAKIN ARKADAŞIN MI?!" Sorusu ile güldüm ve başımı salladım. Jeongin kendi kafasına vurdu ve başını sağa-sola salladı, kendine gelmek amacıyla. Sonra ise birşey demeden konsere odaklanmaya devam etti.

Bir andan sözlere, bir yandan Felix'e dikkat ediyordum. Şarkının sözleri, sahiden o günü anlatıyordu. Değişmişti, gerçekten çok değişmişti ve çok yakışıklıydı. Ne kadar değişse de her türlü yakışıklı ve çekiciydi. Her zaman böyleydi Felix. Tanrı onu böylesine mükemmel yaratmıştı.

Konser bitene kadar Felix'in konuşmalarını ve şarkılarını istekle dinledim. Sesini özlemiştim, onu özlemiştim ve mutluydum, onu gördüğüm, sesini duyduğum için çok mutluydum.

Sık sık gözlerini üzerimde hissediyordum. Gülümseyerek bana bakıyordu, sıkça.

Jeongin ise her bana baktığında, kulağıma eğiliyor ve, "OoOoOoOoOo" diyordu. Amip beyinli herkes beni buluyor...

Her neyse kısacası harika bir konserdi. Şimdi sıra, konserden sonrasına gelmişti, Felix ile buluşmaya...

I Kissed A Boy, Hyunlix'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin