Lost My Discretion

168 25 66
                                    

7 Haziran 2023/buluşma vakti

Felix;

Konseri son konuşma ile bitirmiştim. Ardından hızla sahnenin arkasındaki giyinme odama gittim. Arka kapıdan çıkarak arabama da bindim ve stüdyo'ya hızla ilerlemeye başladık.

Çıkmadan Hyunjin'den numarasını almıştım. Gerçekten o çok değişmişti. Lisedeyken en fazla 3 arkadaşı olan, çirkin olduğu söylenen, zorbalık gören ve masum o çocuk şimdi peşinde zorbaları ona yalvararırken müzik dinleyecek bir havadaydı.

Mavi hafif uzamış saçları, pürüzsüz beyaz teni, dolgun kırmızı dudakları... Harika bir melekti adeta. Üzerindeki zarif ve pastel renkli gömlek, altındaki beyaz pileli etek, doğal ve neredeyse olmayan makyajı güzelliğine güzellik katıyordu.

Hah..Tanrım neler diyorum ben?

Herneyse nerede kalmıştım, stüdyo'ya geldiğimizde yurttaki odama gittim ve üzerimdeki stilist'lerin giydirdiği rahatsız kıyafetleri değiştirdim. Bir kargo bol pantolon ve bol siyah bir t-shirt, ah Tanrım en rahat konsept bu olabilir!

Abartılı ve gereksiz makyajımı da sildim ve çillerimde'ki fondöteni sildim. Çillerimi seviyordum, onlar benim bedenimin bir parçasıydı ve benim harika yıldızlarımdı.

Ardından telefonumu çıkarttım ve saçma sapan parlak taşlar ve sarkıntılar ile süslenmiş berbat kılıf yerine siyah, üzerinde beyaz bir kalp olan kılıfımı taktım. Ardından Hyunjin'in numarasını tuşladım...

Hyunjin;

Sonunda taksi evimizi bulmuştu ve Jeongin'den daha hızlı şekilde evin kapısına dayandım. Changbin Hyung eve gelmiş olmalıydı. Saat 20:36'ydı ve Changbin Hyung işten 20:30'da çıkıyordu. Evimiz zaten onun iş yerine yakındı.

Tam tahmin ettiğim gibi Changbin Hyung kapıyı her zamanki gibi sinirli bir yüz ifadesiyle açtı, ve kulağımı çınlatana kadar bağırarak, "ULAN MÜBAREK NE DİYE DAYANIYORSUN KAPIYA ZİL DİYE BİRŞEY VAR!" dedi.

Tam bağırıp çağırmaya devam edecekken Jeongin arkamdan geldi. Changbin Hyung, anında sustu ve gülümsedi.

"Hoşgeldin sevgilimm"

Jeongin'de gülümsedi ve Changbin Hyung'un dudağına hafif bir öpücük kondurarak konuştu. "hoşbuldum bebeğim, nasıl geçti işin?"

"Guzeel! Ama sen yokken çok sıkıcı oluyor günlerim.."

içimden, "yalaka uke seni" diye geçirerek içeri girdim. Jeongin'de arkamdan girdi ve kapıyı kapattı. Changbin Hyung ile odalarına geçti ve kapıyı kilitledi. Hemen yan odalarındaydım ve sesleri rahatlıkla duyuluyordu. Jeongin Changbin Hyung'u  kucağına aldı ve, "özlemini gidermemi ister misin bebeğim, hm?" dedi. Ardından duyduğum tek şey ıslak öpüşme sesleri ve şapırtılardı.

Iyy.

iğrenmiş bir yüz ifadesi ile dolabıma ilerledim. Tam dolabı açacak'ken telefonumun zil sesini duydum. Arayan Felix'ti, numarasını almıştım.

telefonu açtım ve kulağıma yaklaştırdım.

~~
"Efendim^"

"Müsaitsin değil mi?"

"Oh tabii ki hazırlanıyordum bende."

"Nerede buluşacağız, onu soracaktım?"

"hmm, neresi senin evine yakın?"

"*** kafe, AVM ve sahil."

"umm..Sahile ne dersin?"

"biliyorsun garip ama kumlara alerjim var, hahahah!"

I Kissed A Boy, Hyunlix'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin