Hyunjin;Sabah uyandığımda yanımda Felix yatıyordu. Eli belime sarılıydı. Başta yutkundum ve kıpkırmızı kesildim. Bir put gibi olduğum yere çivilendim. Sonra sessizce alttan sıyrıldım ve iki kolu arasına yorgan koydum. Klasik rutinimden sonra mutfağa ilerledim. Dolabı açıp olanlara baktım. Markete gitmeliydim. Felix'in akşam bana verdiği kıyafetleri giydim ve markete çıktım.
Marketin nerde olduğunu az çok biliyordum. Çünkü burası AVM'nin yanı ve ben burayı tanıyorum. Felix zaten yeni taşınmış. Normalde Avustralya'daymış. Fakat bikaç hafta önce buraya taşınmış, işinden ötürü. Herneyse, AVM'nin yanındaki marketi bulana kadar canım çıktı. Üstelik burayı tanımama rağmen.
İçeri girdim ve kahvaltılık üç beş malzeme aldım. Kasaya gittiğimde gördüğüm kişi ile hem şaşırdım hemde yüksek sesli bir kahkaha patlattım.
"P-PUAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH" Bıkkınca bana baktı kasiyer. "SUS AMK SUS" Gülmemi durdurmaya çalıştım ve kasadaki kişiye baktım. "S-seungmin! Öğretmen olucam diyip atanamadın da kasiyer oldun dimi! Yazık sana amk! AHSHHAHAHAHAHAHHAA" Seungmin yandaki bir market poşetini başıma geçirdi. "Kes sesini göt! Sen çok mu başarılı oldun" dediğinde enseme elimi getirdim. "Oh, evet. Profesör doktor oldum." Seungmin bana bakarak söylendi. "Vay piç vay, kendi mesleğini övüyo da bana sövüyo, sen görürsün bir gün çıkacam bu lanet marketten! En iyi kimya hocası olucam. Sürünücen ayağımda. Göt." hala gülüyordum.
Seungmin, benim eski bir sınıf arkadaşımdı. Aynı Felix gibi. Lisede hep öğretmen olacağını ve bal gibi atanacağını söylerdi. Tabii ben sürekli ona market kasiyeri olacağını söylerdim, inanmazdı. Şimdi ne hallere düşmüş, salak herif. PUHASAHAHAHAHAHAH!
Neyse. Seungmin kasadakileri bana poşetle verdi. Giderken seslendi. "Hyunjin." arkaya baktım. "Efendim Seung?" Seungmin hafif gülümsedi. "Türkiye bugün 100. Yılını kutluyor Cumhuriyet'in, biliyor muydun?" hafif gülümsedim. "Evet, haberim var. Onlar bu bağımsızlığı, bu cumhiriyeti haketti. Bize de saygı duymak kalır." Evet, yanlış duymadınız. Bugün 29 Ekim ve ben bunu kutluyorum. (Türk kanı var💪🏻) Oh, demişken. Seungmin tekrar bana seslendi. "Ve, Allah belanı versin. İyi günler." dedi. Bende seninde diyip çıktım. Telefonumu açtığımda Türk bir arkadaşımdan bana mesaj gelmişti.
Sare:
Hyunnnn
Bugun bizim bayramimiz varrr
Sen korelisin ama yinede cumhuriyet bayramin kutlu olsun bromm
Benimde olsun👊🏻Siz:
Yaaaa
Kutladim ben bikere
Hih
Neyse seninde kutlu olsun janim
100. Yiliniz kim bilir ne buyuk gurur vermistir simdi
sana beeee
Sizin Cumhur baskaniniz...Mustafa Kemal Atatürk'tü
Değil mi?Sare:
Yes sirr
Canim Atam beee
Onun sayesinde kutluyoruz bu cumhuriyetiSiz:
Eved
Bi dk ya
İssiz misin sen amk
Niye bana yazdin cumhutiyeti kutlamak icin
Sinavin falan yok muSare:
Hatirlatma varos
Ne biliyim yazdim hem
Yarin tatiiiil kudur🖕🏻Siz:
Ya ustume gelmeyin
Neyse sg Aryanla konus
Ugrasma benle
BbSare:
Uzdu amk
Neyse bb
GörüldüSare'ye de görüldü attım ve telefonumu kapatıp eve dönmeye başladım...
Felix;
Sabah uyandığımda saat 9'du. Geç uyandığımı fark ettim ve doğruldum. Yanımda Hyunjin yoktu. Etrafa bakındım. Ardından imi telefona attım. Hyunjin'e yazdım.
Siz:
Hyunjin
Nerdesin?
Evde yoksunBir kaç dakika sonra anca cevap aldım.
Hyunjin;
evde hicbisey yoktu
Bende markete gittim
Geliyorum simdiSiz:
Neden bana haber vermedin Hyunjin?
Ya yine biri kacirsaydi seniHyunjin:
Uyuyodun ne yapayim
Hem dusunmedim
Tanidik yerler buralariSiz:
Peki peki
Ama bir dahakine haber verHyunjin:
Peki
Neyse geliyorum evi gordum bekleSiz:
Tamam
"Hyunjin" kişisi tarafından görüldüÇabuk gelir miydi bilmiyorum. Sonuçta yavaş yürüyordu. Bende fırsattan ziyade havlumu alıp duş almaya gittim.
Hyunjin;
Eve varmak üzereydim. Etrafıma sürekli bakıyordum çünkü dün gece benim için tam bir travma olmuştu. Elimdeki poşetler ağırdı biraz. Salatalık, domates, biber, marul bir elimde; kahve, çay, süt ve daha fazlası bir elimdeydi.
Eve geldim ve elimdeki anahtarla zarzor kapıyı açtım. Poşetleri mutfağa koydum ve lavaboya gireeckken gördüğüm görüntü ile şok içinde kaldım ve kıpkırmızı kesildim.
Felix, o duştan çıkmıştı. Altında sadece siyah dizine kadar bir şort vardı ve üstü çıplaktı. Tanrım Six Pack'i mi vardı!?
~
EHEHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEH
EEEEHHEHEHEHEHEHHEHEEEE
SİMDİ GUN BOYU DUSUNUN NOLDUGUNU
EEEEHHEHEHEHEHEHEE
Neyse lovely lerim bb muah opuldunuz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Kissed A Boy, Hyunlix'
RandomFelix, 4 yıl önce Lise son partisinde Hyunjin'i öper. 4 yıl sonra ünlü bir şarkıcı olduğunda ise, bunun hakkında yazdığı şarkının konserinde, beklenmedik bir misafir görür... ~semelix ~femjin