Bes dakika daha!

328 14 6
                                    

Hava aydinlanmisti normalde asla sabah erken uyanabilen biri degildim fakat sicaklardan oturu maalesef uyku tutmadi saat sanirim 7 civariydi ve aciktigim icin mutfaga gittim, annem coktan uyanmisti annem benim aksime saglikli hayati benimseyen bir kadin (ben 2. Ruyami gorurken spordan donen tipten bir kadin)
Annem beni gordu ve suzdu

-ilda kuzum gozlerinin alti mosmor ve bu saatte uyaniksin bir sey mi oldu?

(evet sasirmasi cok dogaldi)

-Anne acikcasi sicaktan uyuyamadim, birde biliyorsun burs alip alamadigimi merak ediyorum uyutmadi bu merak.

(ilda kuzeni azranin yaninda almanya da bir lise okumaya o kadar hevesli ki gece gunduz bu sinav icin calismisti)

-kuzum, senin cok calistigini biliyorum burs kazanmazsan eger, ki boyle bir seyin mumkun olacagini sanmiyorum, seni ne yapip edip almanya da okutacagiz.

Annem en buyuk destekcim ona ne kadar tesekkur etsem az.
Tam o sirada babam uyandi anneme sarildi ve bana bakti

-bakiyorum uyuyan guzel bugun erkenci?

Gulumsedim

-baba uyku tutmadi biliyorsun su meseleler.

Ailecek bir iki saat konustuktan sonra aciktik ve kahvalti yaptik.

Telefonum caldi

TANRIM ANNE BABA BURS ALMISIM ALMANYAYA GIDEBILECEGIM !

ailecek kutlama yaptik ve okulum icin alisveris yapmaya karar verdik 1 ay sonra baslayacakti.

Gel zaman git zaman benim almanyaya ucma zamanim gelmisti azrayla cok fazla plan yapmistik cok heyecanliydim, bizim dedemiz alman oldugu icin az cok almancam vardi azranin yardimiyla daha cok ilerletecektim.

Ailemle vedalastik annem cok endiseli fakat bir o kadar mutlu, babam ise duygulandigini belli etmemek icin kendini paraliyordu. Onlarla vedalastim ve yeni hayatim icin ilk adim olan havalimanina girdim.

(Yaklasik 2 saat sonra almanyadaydim)

azrayi aradim

-Azra en sevdigin kuzenin tam anlamiyla almanyada gelip kuzenini almaya ne dersin?

-AMAN TANRIM ILDA HEMEN GELIYORUM KAYBOLAYIM DEME BEKLE BENI!

Heyecandan suratima kapatmisti cok sapsal ve cok iyi kalpliydi azra kardesim gibiydi.

(Yarim saat bekledikten sonra)

Cok fazla insan vardi fakat benim dikkatimi iki tane adam cekmisti birinin saclari hindi gibi kabarikti fakat onda hos durmustu digeri ise bol kiyafetlerle epey rahat duruyordu, bir anda arkalarindan azrayi gordum kosarak sarildi bana diger iki cocukta buraya geliyordu

A-TANRIM ILDA COK BUYUMUSSUN, COK GUZELLESMISSIN SENI COK OZLEDIM!!

i- azra bende seni cok ozledim gercekten, sende cok guzellesmissin dedim.

fakat sarilma fasligimiz bitince azraya bakis atip cocuklari gosterdim.

B- Azra bahsettigin kuzenin bu sanirim bizi tanistiracagin yok bari ben tanisayim, merhaba ben Bill ve bu da Tom, ikizim.

T- Merhaba ilda hakkinda cok sey duyduk.

i- Merhaba tanistigima memnun oldum.

a- ayyy sizi tanistirmayi unuttum pardon, ilda bill benim sevgilim, Tom da ikizi zaten.

Boyle boyle tanistik tom bizi arabayla yurda goturdu evet yatili kalacaktik cok heyecanliydim gercekten.

(oylesine yazdigim bir seri olacak yani ne diyecegimi bilemiyorum iyi okumalar size)

Almanya HatırasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin