Tomla sabahladik bana carli sormadigi icin bir sey anlatmamistim,
Gun dogumuna karsi balkona cikip bir tane sigara yaktim arkamdan tom geldi.
i- Gun dogumu cok guzel.
T- Evet, sanat eseri gibi.
i- Tom mezun olduktan sonra ne yapacagiz?
Tom bana bakti ve devam etti,
T- ilda ben muzikle mutlu oluyorum ve muzikle devam edecegim sanirim, sen ne yapacaksin peki?
Ona baktim ve konusmaya basladim,
i- psikolojiyle ilerleyecegim.Tom gulumsedi.
artik uyuyalim dedik ve sarilip yattik.
Telefonumun sesiyle kalkmam bir oldu biri ariyordu.
Kalktim ve telefpnu actim annemler ariyormusAnnem, kuzum biz sana surpriz yapacaktik ama ben haber vereyim dedim almanyaya geliyoruz bir kac gunlugune.
i- TANRIM, ANNE GERCEKTEN MI!? pekala hazirlanacagim opuyorum.
Tom sesime uyanmis olacak ki yavru kopek gibi bakiyordu bana.Ona gunaydin opucugu verdim ve bana bir sey mi oldu der gibi bakiyordu.
Hemen anlattim, ve benden daha cok heyecanli gibi gozukuyordu.Ona gulumsedim ve yataktan kalktik azraya haberi vermeye gittim onlar uyanmislardi bile kahvalti hazirlamislardi.
i- AZRA ANNEMLE BABAM GELIYOR!A- evi temizlemeliyiz yoksa serpil teyze deliye doner.
Gulduk ve bill bize aval aval bakiyordu.
Azra olayi anlatinca kendine geldi ve o da heyecanlanmisti.
Pekala ev islerini bolustuk tom evi supurecek ben evi silecektim, bill toz alacak azra da yemek yapacakti.
Tom evi supururken cok kambur duruyordu cok komikti.
i- Kambur balina OSJDISJEOSDJDIKDtom bana bakip gulumsedi ve supurmeye devam etti.
Ev islerini halledip beklemeye koyulduk, telefonum caldi sanirim gelmislerdi.
Telefonla konusurken attigim ciglikla basima toplanmiardi.
Ucak dusmustu.
Ciglik atatak aglamaya baslarken tom yanima gelip bana sarildi ne oldu diye soramadilar cunku konusamadim.
Azraya da haber gelince anladilar azra da agliyordu cunku teyzesini kaybetmisti annesi gibiydi tom ve bill bize sarildilar ellerinden baska ne gelebilirdi?
Ucak dusunce yanmis kurtulan olmamis.
Cenaze zamaniydi, siyah bir elbise giymistim aglamaktan kipkirmizi oldugum icin kapatici surmustum o sirada tom yanima gelip bana oyle bir sarildi ki annem buradaymis gibi hissettim.
T- ilda her ne olursa olsun her kosulda yanindayim seni cok seviyorum, simdi guclu olmamiz gerekiyor.
Hakliydi guclu olmam gerekiyordu.
Cenaze almanya da olmustu cunku akrabalarimizin cogu buradaydi.Herkes cenazeden sonra gitmisti annemin mezarinda azra ben tom ve bill kalmistik bill benimle uzunca konusmustu azrayla da ayni konusmayi yapmisti, bill cidden aileden biri gibi hissettiriyordu.
Sonunda eve geldigimizde yataga attim kendimi ve sdece annemle olan anilarimi dusundum sonra babamla olan anilarim canlandi, aglamaya baslamistim.
Tom beni izliyordu en sonunda ustumu ortmek icin yanima gelmisti elinde de yiyecek bir seyler vardi.
i- Tom yemek istemiyorum.
Tom kizgin ama bir o kadar masum bir sekilde bakarak
T- ilda sana guclu olmaliyiz demistim, gucunu alman lazim benim icin ye diyerek hamburgeri agzima sokusturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Almanya Hatırası
FanfictionÇıtır çerez olaylı bir seri, Almanya da okumaya diye giden fakat orada tanıştığı bir çocukla hayatı biraz daha farklı hale gelen ildanın hikâyesi.