On The Edge

87 10 4
                                    

•Tom Anlatimiyla
Assagiya inmistim, herkes oturuyordu annem burada oldugu icin gulusuyorlar ve sakalasiyorlardi mutlu gozukuyorlardi, sevinmistim.

Annem bana bakarak,
Tatlim yemegin sogudu, hadi otur hemen!
ildanin yanina oturdum ve sohbet ederek yemegimizi bitirdik.

Sonrasinda annem bill ve azra salona gecip izlemek icin bir seyler aramaya basladilar.
ilda ile bulasiklari topluyorduk ve ben bu haberi ona vermek icin konusmaya basladim.

ilda jack ile anlastik, tabiki ona oyle guveniyor degilim. Ama bir sure icin rahat olacagimizi dusunuyorum.

ilda bana bakti gulumseyerek,
Umarim uzun sure idare edebiliriz dedi.
Bulasiklari yikadik ve salona gectik.

•Tom anlatimi bitti, ildamiza geri donuyoruz*

Salona gectik bill cok daha saglikli gorunuyordu.

Simone teyze konusmaya basladi,
Cocuklar ben normalde cok daha erken uyurdum cok bile durdum, size iyi eglenceler ben uyumaya gideyim.

Azra ayaga kalkarak,
Ben odani gostereyim o zaman.

Azra ve Simone teyze gittiler*

Bille dondum gulumseyerek,
Bill senden iyisi samda kayisi cidden, sevgilin ve annen agzinin icine bakiyor bir sey iste diye padisah gibisin valla.

Tom- Gercekten bill bana bu kadar hizmet edilmemisti havale gecirdigimde, ne kiymetli canin varmis ha.

Bill bize gururlu ve komik bir ifadeyle,
Kendimi sevdirmisim ben arkadaslar, ne kiskandiniz beni yahu ayrica tabii canim kiymetli olacak bir kere geliyorum su dunyaya ve ek olarak o sari yelloz yuzunden ruhumu teslim ediyordum neredeyse, hatirlatirim.

Trajikomikti aslinda.

Tom bille o isi hallettigini anlatiyordu ki azra geldi.

Ben azraya anlattim, tom ise bille anlatmisti.
Sonrasinda bill yorgun oldugu icin azrayla odalarina gectiler*

Tom ile bas basa kalmistik uzun zaman sonra.

Tom tam dibime girmisti ve konusmaya basladi,
Bir sure boyle sessiz de oturabiliriz istersen. Bu rahatligimizi ozlemisim.

Onu kucagima yatirdim ve saciyla oynamaya basladim,
iliskimiz cok komik tom.

Tom bana bakarak,
Hosuna gitmiyor mu yoksa?

i- Hayir, seni seviyorum ve aslinda bu olaylar ile seni sevdigimi her gecen gun daha iyi fark ediyorum. Sadece komik bir tempodayiz resmen dizide oynuyormusuz gibi.

Tom gulerek,
Beni sevecegini biliyordum ilda, sevmesen tuhaf olurdu.

Karnina hafif bir yumruk attim ve gulerek,
Egoya bak ya? Seni seviyorum demeye de gelmiyor yani.

Tom kucagimdan kalkti ve bana sarilarak,
Saka yapiyorum, neden ve nasil oldugunu bilmesem de seni garip bir sekilde cok seviyorum. Azra sen gelmeden once bize hep senden bahsederdi ilgi alanlarin, hoslandigin aktiviteler, sevdigin kitaplar...
O zamanlardan ilgimi cekmistin ama kabullenememistim kendi kendime cok sacma oldugunu soylemistim, ama simdi buradasin ve biz sevgiliyiz. Gercek degil gibi.

Gulerek,
Seni ilk ben etkilemisim demek... pek sasirtici degil gibi.

Tom gulumseyip,
Bana egoist diyene bakin siz?

i- tencere kapagiz desene sen su ise.

Tom yanagimdan operek,
Birbirimizi egomuzla tamamlamisiz dedi gulerek.

Gulumsedim ve salonda uzanirken uyuya kaldik*

Sabaha karsi telefon sesiyle uyandim Tomun telefonu caliyordu.

Tom ayaga kalkti ve telefonu acti, Carl ariyordu?

T- ne istiyorsun carl, saatten haberin var mi?

Carl endiseli ve bir o kadar korkmus bir sekilde,
TOM, JACK DENEN ADAM JESSICAYI BICAKLADI, JESSICANIN BABASI VE SENIN BABAN ILE HASTANEDEYIZ. JESSICANIN BABASI SENI ARIYOR HER YERDE, LANET OLSUN O ADAM JESSICANIN YERINI NEREDEN OGRENMIS?!

tom bir sure sessiz kaldi ve telefonu dusurdu*

Onun yanina kostum ve konusmaya basladim,
Tom ne oluyor, iyi misin, Kim aramis bu saatte?

Tom konusmuyordu*

Tom, tom? TOM NEYIN VAR?
onu biraz sarstim kendine gelmis gibiydi ve konusmaya basladi,

Carl aradi, Jack jessicayi bicakladi benim yuzumden, ben soyledim ona jessicanin yerini ama bu kadar ileri gider miydi? Lanet olsun ne yapacagim?!

Ona bakakalmistim ve hemen onu koltuga oturttum bir su koydum ve yanina geldim,
Tom senin bir sucun yok, jessicanin pisliklerini biliyoruz. Bu adamin boyle bir niyeti varmis, belli ki yolda gorsede aynisini yapacakti seninle olayin alakasi yok nereden bilecektin buna kalkisacagini?

Tom korkmus bur ifadeyle,
Hastaneye gitmem lazim. Babasi beni ariyormus.

O sirada carli aradim, ve hastanenin yerini sordum. Herkes uyurken yola ciktik.

Hastaneye vardik ve kosarak iceri girdik.
Jessicanin babasi yanimiza geldi ve tomu tutarak,
LANET OLASI HERIF! KIZIM NEDEN BU HALDE LAN ONU NE HAKLA TERK EDERSIN!? NEDEN YANINDA DEGILDIN O BICAKLANDI VE TEK SORUMLUSU SENSIN!

Adami ittirdim ve sinirli bir sekilde,
Kizinizin sorumlusu tom degil, acinizi anliyorum ama bu milleti suclayabileceginiz anlamina gelmiyor. Biliyorum yeri degil ama anlatmazsam siz olay cikarmaya ve tomu rahatsiz etmeye devam edeceksiniz belli ki.
Kiziniz bir adama bulasip ondan bir seyler calmis adam kizinizin pesine dusmus tom ile kiziniz yuzunden muhattap olmuslar, ardindan kizinizla tom ayrildiginda kiziniz kuyruk acisindan adam oldurmeye yeltendi oldurmeye calistigi kisi de bill, sizin hatriniza sikayetci olmadilar ama jack yani kizinizin yatip ustune heriften bir seyler caldigi adamla konusup kizinizin yerini soyledik. Bicaklayacagini bilmiyorduk bizi alakadar etmez o kadari. Kiziniz pesimizi birakmadi, onunla konusmamiza ragmen bizi rahatsiz etmeyi kesmedi. Buradaki tek suclu jessica acikcasi, kendi etti kendi buldu kusura bakmayin.

Adam ofkeden kudururcasina ustume yurumeye basladi ve tom adami hemen tuttu,
Pis ellerinizi bize surmeye calismayin, ailemden ve ildadan uzak durun yoksa polise gidecegim. Biliyorsun onceden babam engel olurdu artik engelim yok o pis islerinizi tek tek polise tasimaktan cekinmem.

Adam geriye cekildi ve bagirarak,
S1IKTIR GIT TOM LANET OLSUN DEFOLUN BURADAN!

tom beni tuttu ve arabaya dogru yol aldik.

Ikimizde sinirliydik, arabaya bindik bir veya iki dakika birbirimize baktik sonra tom arabayi calistirdi ve oradan uzaklastik.

Almanya HatırasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin