Eve gelmistik, gec oldugu icin yatmaya gittik ben yine tek uyudum tom yine opucuk kondurdu.
Sabah olunca, tom beni uyandirdi
T- gunaydin uykucu fare dedi, ve beni gidiklayarak uyandirdi.i- TOM DUR TAMAM UYANDIM! EIDJEJDIEJDIDJDIDDJIDDN
durmustu ve assagiya indik, digerleri uyudugu icin biz disarida kahvalti etmeye karar verdik.
Yine basit bir kombin yapmistim, sacimi daginik topuz yapmistim, makyajim kahve tonlarindaydi.
Kahvaltiyi sahilde yapmaya karar verdik oturduk ve denizi izledik denizin sesi insana huzur veriyordu.
Tomla ac olmadigimiz icin birer tost aldik ve denizi izlerken tostumuzu gomduk.
T- zaman cok hizli geciyor, daha dun sizi havalimanindan almistik.
Tek kelime edememistim cunku, "gercek" gibi gelmiyordu.
i- Tom, yeni bir hayat icin fazla korkagim muhtemelen yollarimiz ayrilacak. Dedim(mezun olduktan sonrasi icin korkuyordum)
Bana bakti ve bozuk bir ifade takinmistiT- Ne demek yollarimiz ayrilacak ilda? Ben sana hep yaninda olacagimi soyledim, sen birakacaksan bir sey diyemem. Dedi
Amacim konuyu bu yone getirmek degildi aslinda, sadece gelecekten korkan bir insandim.
Saat oglene geldigi icin kalkmaya karar verdik
O sirada biri tom kalkarken ona omuz atti??- Vay Tom!! Capkin sey seni yeni bir kiz ha? Jessi birakmana sasirdim iri g0gusleri vardi, ben alayim o zaman onu bozulmaz aramiz degil mi? Dedi pis pis siritarak.
Toma bakiyordum o kadar sinirliydi ki
T- jack, artik sizinle gorusmedigimi biliyorsun karsima cikma bir daha, lanet olasi kicini nereye sokarsan sok ama benim etrafimdakilerden uzak dur.
Tom beni tutup hizla yurumeye basladi
Tanrim bu jack de kimdi?Tom biraz sakinlesince sordum
i- Tom jack kim?
Biraz duraksadiktan sonra derin bir nefes alip anlatmaya basladi.
T- Onceden, maalesef beladan baska bir sey degil bu herifler, onlara jess yuzunden bulasmistim. Kendisi bu adamla birlikte olduktan sonra adamla yuzlesmekten korkmustu ve beni muhattap etmisti o zamandan beri jack takik bana.
korkmustum, bu adamlarla bir daha karsilasmamayi ummustum.
Eve dogru yurumeye basladik. Arada tom bana bakiyordu bazende ben ona, bir sey soyleyecek gibiydi ama soylemiyordu.
Eve geldik ve hala uyuduklarini fark edince onlari uyandirmaya koyulduk.
azra, tatlim uyuyor musun? dedim.
Ses yok.
Tom da bille seslenmisti.Biraz bekledikten sonra uyanmlislardi.
a- esneyerek* Ay gunaydin dedi. Agzi bir karis acilmisti, cok seker duruyordu.
Gunaydin dedik sirayla.
T- Biz kahvaltimizi yaptik, dedi.
O sirada Azranin telefonu caldi*
arayan carlaydi gustavin sevgilisi
Bizi pijama partisine cagiriyordu.Azra bana sordu, ve bende olur gidelim dedim anlasilan bill ve tom bu aksam tek kalacaklardi.
i- bill ve tom ev size emanet, yarin sabah geldigimizde bir kiz dahi gormeyelim, dedim hem ciddi hemde ironik bir ifadeyle.
Tom bozulmus bill ise guluyordu
B- Pekala dedi gulerek ve soz verdi, Azra da Bille kiskanmis bir sekilde bakiyordu ve bill de biraz korkmustu
B- Cqnim, suphe etmiyorsunuz herhlde? Isterseniz kamera taktiririz. dedi
Azrayla gulduk ve cantalarimizi hazirlamaya koyulduk.
Cantama iki pijama attim birde klasik kiyafet koydum, bir tane de kitap ekledim.
Ustumu degistirip sacimi tatadim makyajimi yapip assagi indim, Tom bizi birakmak icin arabasini hazirliyordu.
Tom yanima geldi ve ciddi bir ifadeyle,
T- Carla ve jessica yakin arkadaslar, jessica oralarda olabilir cok muhattap olmamaya ve dikkatli olmaya calis dedi.
Sasirmistim ne yapacakti ki jessica? Ustume atlayacak hali yoktu herhalde.
Tamamdir dedim alayci bir tavirla ama Tom cok ciddi duruyordu.
Azra gelmisti arabaya bindik ve bizi eve birakti. Bana bur opucuk kondurdu ve iyi eglenceler kizlar diyip gitti.
Azrayla kapiyi caldik.
Carla cok mutlu bbir sekilde kapiyi acti, ve arkasindan cidden de jessica gelmisti.
Jessica bana pis pis bakiyordu, sanirim cidden tomu kiskanmisti.
Carla bizi iceri davet etti.
C- Ay kiz kiza bir parti cok iyi olmaz mi dedim icimden, hem ildayla pek yakin degiliz kaynasmis oluruz.
Gulumsedim ve tesekkur ettim.
A- Carla, ben aciktim desem ayip olur mu?
Carla guldu ve ciddi bir sekilde,
C- Azra saka misin ne ayibi? Bende aciktim ne soyleyelim.
jessica sushi teklifini verdi.
Azra sushi hic sevmezdi yuzunu eksitti ve tavuk soyleyelim dedi.
Herkese uydu yemekleri soyleyip bir film actik, o sirada lavaboya gitmem gerektigini soyledim jessica bana yolu gosterecegini soyleyerek yanima geldi.
Sonrasinda bilegimi tutup beni lavabonun onunde duvara yasladi.
neye ugradigimi sasirmistim ne yapiyordu bu kiz?
i- Jessica birak beni hemen! ne halt ettigini saniyorsun?
Jessica guldu ve konusmaya basladi,
J- Bir surtuk icin fazla konusuyorsun ilda, sana ilk gun fazla yuz verdim ben
Tomla mutlu olacagini falan mi saniyorsun? Senii sevdigini mi saniyorsun kendine gel senin gibi birini kim sevebilir ilda? Tomla aramiza girmene izin verecegimi saniyorsan yaniliyorsun dedi.Onu ittirdim, ve cok sinirlenmistim iste.
i- Asil ben fazla yuz vermisim sana, kuyruk acisindan cikamayan birine gore cok iddialisin jessica, elinden geleni ardina koyma dedim.
Ve iceri gittim jessica cok sinirli bakiyordu, belali biri oldugu kesindi.
A- tuvalete dustunuz sandim ilda, neredeydiniz? yemekler geldi, soguyacak.
jessicaya baktim ve,
i- jessica biraz midesini bozmus sanirim onunla ilgilendik dedim.(Azraya anlatamazdim cunku cok endiselenecekti)
Oturup yemeklerimizi yedik, film izledik ve uyumaya gectik.
Kapimi kilitlemistim cunku jessicanin psikopat olduguna emindim.Sabah sag salim uyandigimda kilidimi actim, kimse uyanik degildi.
Mutfaga gectim, ve ne goreyim dersiniz?
Evet
Jessica.J- kapiyi mi kilitledin gercekten, dedi gulerek.
i- Psikopat biriyle ayni evde bir gun kalinca tedbir almam gerekir jessica.
Jessica guldu ve yine sacma sapan konusmaya basladi,
J- Tomu birakcaksin ilda, beni cok ugrastirmadan birakirsan mutlu olurum.Ona baktim ve,
Ugrasmana degmeyecek jessica dedim.Azra uyanmisti mutfaga geldi, ve kahvalti hazirlayip carlayi uyandirdik.
Kahvaltidan sonra Tom bizi almaya gelmisti, eve gittik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Almanya Hatırası
FanfictionÇıtır çerez olaylı bir seri, Almanya da okumaya diye giden fakat orada tanıştığı bir çocukla hayatı biraz daha farklı hale gelen ildanın hikâyesi.