Vanilya

106 8 1
                                    

Eve vardigimizda hemen tomun odasina ciktim, uyuyordu yanina uzandim ve ona sarildim.
Hemen uyandi ve oturdu.
i- Tom mesajlarima bilerek mi bakmadin? Cocuk gibisin.

Tom bos bir ifadeyle bakarak,
- Telefonum sessizdeydi, duymamisim pardon.

Hala tripli oldugu belliydi.

i- Amma triptoniksin Tom. diyip guldum.

O da gulumsemisti*
Tom bir anda ayaga kalkarak,
Balkona cikip sigara icecegim, gelmek ister misin? Dedi.

Onu takip ettim balkonda oturarak gun batimini izledik, sigaramizi tutturuyorduk.

i- Sence pesimizi ne zaman birakirlar?

Tom saf bir bakis atip konustu,

T- Jessicayi birazcik taniyorsam birakmayacak.

Ayni sey carl icinde gecerliydi, cok hirsli biriydi.

Manzarayi izlerken suskun suskun oturuyorduk, sessizligi tom bozdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Manzarayi izlerken suskun suskun oturuyorduk, sessizligi tom bozdu.

T- Sakladigin baska bir sey var mi ilda?

Soru garibime gitmisti, cidden tom takik gibiydi.

i- Tom igneleyici sorularda ustune yok, sana sormali bu soruyu. Bana istedigin kadar trip atiyorsun ama kendin hakkinda tek kelime etmiyorsun. Jack olayi jessica olayi, detayli ne zaman anlattin ki bana?

Tom duraksadi hakli oldugumu kabul etmise benziyordu*

T- Jack jessicadan hoslaniyordu, ve zaten birlikte olduklarini soylemistim sana. Belali bir tip onceden eglenmek amacli yarislar yapardik bilirsin kopru alti siradan araba yarislari, orada tanismistik jack ile. Ben jessicayla sevgiliyken tek gecelik beraber olduklarini ogrenmistim. Sinirlenememistim cunku jessicaya asik degildim ona asik olmayi cok denedigimi de soyledim. Jack benimle konusmustu, "Biz jessicayla beraber olduk haberin olsun" demisti. Sevgiline sahip cikamiyorsun galiba diye alay etmeye calismisti, bunu takmamam onun moralini bozmustu. Sonrasinda jessica buna yuz vermeyince takinti yapmis olacak ki her gun bana yeni bir kiz ayarlamaya calisip, jessicayla ayrilmamizi umuyordu. En sonunda jessicayla bir kere daha beraber olduklarinda, jessica onun icin degerli bir seyi jackden calmisti. Jack de aptal yerine konmayi yediremedi.

Onu dinledikten sonra biraz dusundum ve bir soru daha ekledim.

i- peki, ama seninle ilk tanistigimiz zamanlari hatirliyorum. Sen de jessicadan "farksiz" kizlarin pesinde kosuyordun?

Tom bu dedigime bozulmustu ve ben bir trip daha kaldiramazdim.

soruma iki cumle daha ekledim,
Tom bu dediklerime trip atacaksan gidecegim. Haksiz falan degilim, her ne kadar jessicayi sevmesemde onun erkeklere olan duskunlugunun aynisi senin kizlara olan duskunlugunde var.

Tom bana sinirlenmis bir sekilde bakarak,
seninle cikmaya basladigimizdan beri beni bir tek kizla gordun mu ilda? Gecmisi acmaya calisman ne kadar mantikli.

Sinirlenip assagiya indi.

Ben balkonda oturmaya devam ettim ve bir sigara daha yaktim, o sirada Azra yanima geldi.

A- Tomla kavga ettiniz anlasilan yine?
Evet anlaminda basimi salladim ve azra beni dizine yatirdiktan sonra konusmaya devam etti,
sabaha kadar anlat, sabaha kadar dinlerim ilda. Su siralar yaninda olamadim ama artik olacagim, simdi bana her seyi anlat.

Biraz sessiz kalip dusundukten sonra olaylari anlattim, Azraya gecmisteki Tomu sordum.

Azra ic gecirdi ve anlatmaya basladi,
Tom hic bir zaman jessicaya asik degildi gercekten. Kizlarla gonul eglendiriyordu cunku babasina ve jessicaya cok kizgindi. Sana nasil asik oldu bilmiyorum ama suan gercekten sana deger verdigini biliyorum dedi.

Sonrasinda aklima bir soru daha takilmisti.

Azraya cok ciddi bakarak soyle dedim,
Madem babasi bu kadar katiydi neden tomla benim birlikte olmamiza bir anda izin verdi?

Azra bu sorunun cevabini biliyormus gibi bakarak,
Almanyaya ilk geldigimde biliyorsun dedemiz hayattaydi ve cok varlikliydi Tomun babasi ile tanisiyorlardi, biz onlarin sayesinde bille yakinlastik ve birbirimizi sevmeye basladik. Amaclari bizi evlendirmek degildi biliyorsun dedem bizi hayatta onaylamazdi. Bu iliski bay kaulitzin isine geldi jessicayi varlikli bir aileden diye zorla tomla tutuyordu ama sen daha varlikli bir aileden oldugun icin sana hayir demedi.

O an raylar yerine oturmustu ve bay kaulitze o kadar kizmistim ki*

Bu konusmadan sonra yatmaya karar verdik, sabah uyandigimda tektim, sasirmamistim tomla konusmuyorduk cunku.

Kahvalti icin assagi indim digerleri uyanmisti
Tom televizyon izliyor, bill kahvalti hazirliyor, azra da yardim ediyordu.

Bill gulumsedi
B- gunaydin ilda!

Gulumseyerek bende karsilik verdim ve yanlarina gidip bir seyler atistirdim.
Kahvalti boyunca ne Tom ne ben konusmustuk.

Bill ve azra konusuyorlardi genelde bizi eglendirmeye calisiyorlardi, o sirada bir anda konustum.

i- Azra anne ve babamin mezarina gidecegim bayadir gidemiyordum. Gelmek ister misin?

Azra kafasini elbette der gibi salladi.
Kahvaltimizi bitirdik, ve hazirlanmaya basladik.

Siyah birseyler giydim hafif bir makyaj yaptim ve azrayi bekledim.
Cikarken Tom bana bakiyordu bir sey diyecek gibiydi, ama dememeyi secti.

Annem ve babam icin cicekler almistim mezarlarina ciceklerimi birakip onlarla konustum, Azra da konustu ve biraz agladiktan sonra eve donmeye karar verdik.

Giderken bill azrayi aradi

B- Canim, yemeklik bir seyler alir misiniz? Buzdolabi bombos.

Azra da tamam canim, baska bir sey lazim mi dedi.

Bill yok tesekkurler dedi ve telefonu kapattilar.
Markete girdik azra sebze reyonundayken ben abur cuburlara bakiyordum.
Ta ki carl ile karsilasana kadar.

icimden sansima saydirirken carl yanima geldi*

C- ilda, seni ozluyorum arkadasligimizi zedeledim ama telafi etmek istiyorum. Izin vermeni beklemiyorum tabii ama bir sans daha istiyorum senden.

Kafam karismisti, izin versem ne olabilirdi? Ona tam anlamiyla guvenemezdim ama peki diyerek gecistirme karari aldim.

Cok mutlu olmustu ve persembe gunu bizi yemege davet etti.

AY LANET OLSUN diye bagiriyordum icimden ama ona guler yuzle o gun isimizin oldugunu soyledim.

Carl cuma gelirsiniz o zaman dedi ve mesajlasiriz diye ekleyip gitti.

Tanrim, cidden mi?

Almanya HatırasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin