Pain Of Love

164 11 8
                                    

Mutfaga girmemle tomun arkamdan gelmesi bir oldu,

T- Babamla cocukluk askini mi ayni masaya alacaktin ilda?

i- Tom cok ozur dilerim, farkindayim cok ayip oldu ama bir anda karsilastik ve ayip olmasin diye davet ettik cok uzun zaman yanimda olmustu, o sirada babani tamamen unutmusum.

T- Neyse, zaten babam gelene kadar bu degisik varlik buradan gitmis olur.

Biraz guldum,

i- baban ne zamana gelir? Ona nasil hitap edecegim tom, biraz heyecanlandim.

T- sanki kraliyet ailesi gelecek ilda, kendin ol yeter birde...

Duraksadi.

i- bir sorun mu var?

T- Sana soramadim ozur dilerim ama cok ani gelisti, bille bu plani dusunduk babama seninle birbirimize cok asikmisiz gibi davranacagiz sorun olur mu?

Duraksadim evcilik oynayacaktik kisacasi.

i- ah tom daha da heyecanlandim ne yapacagim, carl burada ayrica.

T- Carlla sevgili falan misiniz?

i- Hayir, uzun hikaye sonra soz veriyorum anlatacagim.

Tom basini salladi pek tatmin olmus gibi gorunmese de.

Kapi caldi*

i- AZRAYA HABER VERDIK MI?

T- bill anlatmistir simdi anlatmasini soylemistim. Tek sorun carl suan.

Pekala sakince kapiya gectik ve tomun babasiyla karsilastik meymenetsiz bir adamdi, onun aksine cocuklari cok guler yuzluydu oysa.

gulumsedim ve merhabalar bay kaulitz hos geldiniz sizi dort gozle bekliyorduk!

Adam soguk soguk bakti.

bay k- merhaba, siz kimsiniz?

i- Tanrim, ne kadar kabayim tanitmadim kendimi ben ilda kuzenim azra ve carl bizim arkadasimiz.

Bay k- yabancisiniz herhalde?

Evet efendim dedim ve adami iceri aldim

Tom babasini masaya dogru yonlendirdi carl salak salak bakiyordu azra gulmemek icin zor duruyordu, bill ise cok gergindi.

i- pekala bay kaulitz size ozel menumden yaptim umarim pizza seviyorsunuzdur dedim. (tabiki ben yapmamistim dondurucudaki pizzayi ben yaptim diye kakaladim.)

Her sey guzel giderken carl pot kirdi.

C- canim ne zamandir yemek yapabiliyorsun sen?

Tom oyle sinirli bakiyordu ki gormeniz lazimdi kizgin emojiye benziyordu.

i- carl bana bunlari tom ogretti, o olmasa fazla yemek yapamazdim dedim toma ask dolu bakarken.

Bay kaulitz bize bakti ve,
Yani oglumdan once ac kaliyordunuz evde?

Azra gulmemek icin kendini paralarken bill onu tutuyordu, carl ise saskin saskin bize bakiyordu.

i- cok yanlis anladiniz efendim, ben genelde Turk yemekleri yapardim ac kalmazdik yani, carl turk yemeklerini yemek saymiyor herhalde dedim gulerek. (Ucuz atlatmistim)

Carl tabiki durur mu?

C- keske zamaninda bana da yapsaydin ilda.

i- Hahaha bay kaulitz gordugunuz gibi carl sakaci biraz, yemeklerim size nasipmis efendim. dedim ve masayi donattik azrayla beraber ayrica tom ve billi de calistirdik.

Tomu koseye cektim ve,
i-TOM CARLI EVDEN BIR SEKILDE GONDERMELIYIZ YA DA OLAYI ACIKLAMALIYIZ, dedim.

Tom olayi ona aciklamak istemedigini soyledi ona da sevgili gibi davranacagiz dedi.

i- pekala nasil aciklayacagiz babana?

T-sen sadece otur ve yemegini ye ilda fazla ugrastirdim zaten seni, cok tesekkur ederim dedi.
Bir sey diyemeden masaya dogru gitti ve bende pesinden yurudum.

Oturduk sessizlik coktu azra ile bay kaulitz tanismis ve kaynasmislardi, sevinmistim en azindan onlar mutluydu.
Yemek bitti, tatli koyacakken tom elimi tuttu ve beni oturttu.

T- baba, tatlidan once sana bir sey aciklamam gerek biliyorsun bir suredir jessicaylayim ama fark ettim ki gercekten jessicaya asik degilim ne yaparsam yapayim ona asik olamadim ve jessicanin ona asik olmayan bir adamla evlenmesi ne kadar etik? Ona da bana da eziyet bu, seni bugun cagirmamizin nedeni gercekten canimdan cok sevdigim ve gercekten aska inancimi olusturan kisiyi taniman icindi kendisi sana pizza yapan kiz ilda, ona olan askimi sana anlatamam baba onu cok seviyorum ve onsuz yasayabilecegimi dusunmuyorum, jessucayla daha fazla olamam ben ildayla bir omur gecirmek istiyorum benden bikana kadar onun yaninda olmak istiyorum, onu her daim koruyabilmek istiyorum. Dedi ve sustu

Ani bir sessizlik oldu tomun dedikleri gercek olmasa bile o an o kadar icime dokunmustu ki, cok heyecanlanmistim.

Carl ikimize agzi acik bakiyor bill bize gulumsuyor azra heyecandan ciglik atacak gibi duruyordu.

Bay kaulitz 10 dakika boyunca suskundu.

En sonunda konustu, Oglum yanima gelip bana bunlari deseydin bastan jessicayla zorla tutmazdim seni, umarim ildayi uzmezsin dedi ve gulumsedi.

Tom o kadar mutluydu ki size anlatamam sanki evlenmisiz gibi hissettim
Tom mutluluktan bana sarilip beni havaya kaldirdi o sirada carlin bize oln bakislarini gorebiliyordum.

C- ben cok kaldim, size iyi eglenceler arkadaslar.

Tom daha da mutlu olmustu ben ve azra onu gecirmeye gittik mutsuz duruyordu

C- sevgilinin oldugunu bilmiyordum ilda umarim mutlu olursunuz dedi.

Ona tesekkur ettim ve onunda karsisina birinin tez zamanda cikacagini soyledim. (inandirici degildi asla gereksiz samimiyetti tamamen)

Gitmisti. Bill tom ve bay kaulitz sariliyorlardi.

Biraz daha oturup sohbet ettikten sonra bay kaulitz evine gitti.

i- Tanrim, cok degisik bir gundu tom iyi ki konustun babanla.

T- evet ilda iyi ki dinledim seni, her sey icin cok tesekkur ederim dedi.

Azra ve bill bize bakip guluyorlardi ki bill konusmaya basladi.

B- Tom babama oyle icten konustun ki bir an icin gercek sandim, acaba gercek miydi ya dedi ve guldu.

Tom kizarmisti bir sey demeden odasina cikti.

en azindan onu boyle mutlu gormek benide mutlu etmisti.

Bill bana bakti ve dedi ki,
ildacim ciksana tomun yanina, bak bakalim ne yapiyormus?

Azra guldu ve,
Hem biz basbasa kalacagiz biraz diye ekledi.

Bende gulumseyip yukari ciktim.

Tomun kapisini caldim, sigara iciyordu.
Bana uzatti bir tane aldim ve bende icmeye basladim.

i- bu alsam soyledigin sozler etkileyiciydi.

Tom yine kizardi.

T-ilda.

i- Tom?

T- dedigim cumlelerin her birinde cok ciddi olsaydim, ne derdin?

Donakaldim ve ona baktim dakikalarca birbirimize baktik ve konusmaya basladim,

i- Ciddi miydin?

Tom domates gibi olan suratini evet anlaminda sallayinca ona sarildim ona oyle bir sarildim ki ona olan hoslantimi bu zamana kadar bastirdigimi fark ettim.

Ona guvenio guvenemeyecegim konusunda hala emin degildim, ama bir sans vermek istedim.

i- jessicadan ayrildin mi?

T- babamla konusmadan once seninle konusmamizdan hemen sonra ayrildim, deliye dondu ama hic bir engelim kalmadi artik dedi ve gulumsedi.

Birlikte sarilip sabaha kadar oturduk.
cok guzel kokuyordu, ve onu sevdigimi bir kere daha fark ettim.

Almanya HatırasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin