Eve vardigimizda cantami yukari goturuyordum, Tom yanima geldi.
T- Jessica orada miydi?
(Sanirim Toma yalan soyleyecektim, ortamin karismasini istemiyordum.)i- Hayir, orada degildi dedim ve gulumsedim.
Sonrsinda bana sarildi,
T- Ozlemisim seni dedi.
i- Tom, alti ustu bir gun yoktum dedim gulerek.
Gulumsedi*Telefonuma mesaj gelmisti*
Telefonumu aldim mesaj Carldandi?
•Carl
-ilda gunaydin, ilk gorustugumuz parka gelebilir misin?Mesaj beni sasirtmisti, sanirim bir sey olmustu.
Mesaj yazdim
- Peki, saat kacta?
- 12.30
- Tamam.Hazirlanmaya basladim, ve saat 12 gibi toma markete gidiyorum diye ciktim.
Vardigimda carl, azryla oturdugumuz bankta oturmus bekliyordu.
i- Carl bir sorun mu var? Dedim yanina oturarak.
Carl bana bos gozlerle bakip sorun olmadigini soyledi.
i- Peki, neden cagirdin?
Carl icini cekip konusmaya basladi,
- ilda, seninle birlikte buyuduk biliyorsun ki ailelerimiz hep cok yakindi ve biz birbirimize asiktik azrayla almanyaya geldigimizde iletisimi kopardik, ama benim duygularim hic degismedi Tomu ozel yapan ne ilda? Bir y4vsak olmasi mi? Kendine bunu mu layik goruyorsun? Aileni yeni kaybettin ve hemen normal hayatina donebilmissin bakiyorum. DediSoka ugramistim dedigi cok agirdi, cidden hemen unuttugumu mu sandi? Aglamamak icin zor duruyordum.
i- Carl, beni buraya secimlerimden dolayi yargilamak icin mi cagirdin? Lanet olsun cocuklugumuzdan kalan aski hala beslemedigimi kacinciya soylemem gerek sana? Ayrica ailem konusunda nasil acimasiz olabilirsin bu kadar? dedim.
Ve kendimi tutamayip aglamaya basladim, cunku ailemi ozlemistim ve carl yarama tuz serpmisti.
Carl bana sarilinca onu ittirdim.
Carl konusmaya basladi,C- Ozur dilerim, boyle uzmek istememistim seni sadece zoruma gitti ilda, kac sene senin yanindan ayrilmadim ama adamin biri bir kac ayda seni benden alabilmis.
Benden alabilmis ne demekti?
i- Carl ben hic bir zaman sende falan degildim zaten, ve sana asik olmadigim icin kendimi suclu hissettirmeye mi calisiyorsun cidden? dedim.
Carl bakakaldi.
Ve konusmasina devam etti,
C- ilda bu tom denen it seni bozmus anlasilan, merak etme gercekte kimin seni sevdigini anlayinca kosarak geleceksin bana, dedi.
O kadar sinirlenmistim ki.
i- Carl bizden uzak dur, hayatimi kontrol etmeye hakkin var mi saniyorsun? Sana asik degilim olmyacagim da. Dedim ve sinirle kalkip eve dogru gittim.
O sirada bir markete ugrayip biraz bir seyler aldim ve eve oyle gittim, Carl ne kadar degismisti. Onceden cok kibar ve nazikti simdi ise canavar gibiydi.
Kapiyi caldim ve acan Azraydi nerede oldugumu sordu, ona carli anlattim ve sok olmustu.
A- o pis s3refsizin ne dedigi onemsiz ilda bir daha carl ile gorusmeyelim, sana tavri igrenc. Dedi ve bana sarildi.
Bende ona sarilmistim, sonra tam jessicayi da anlatiyordum kizin adini soylememle tomun girmesi bir oldu.
T- jessica mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Almanya Hatırası
FanfictionÇıtır çerez olaylı bir seri, Almanya da okumaya diye giden fakat orada tanıştığı bir çocukla hayatı biraz daha farklı hale gelen ildanın hikâyesi.