i- azra aile evleri ykin demistin, orada kalamazlar mi?
A- ilda aileleriyle aralari pek iyi degil, ayrica cok egleniriz lutfen ya!
Biraz dusundum cunku buyuk bir karardi bu azraya bu karrin ciddiyetini acikladim ama cok istekli duruyordu
i- Pekala sonucta bu evi paylasiyoruz cok istiyorsan seni kiramam.
azra ciglik atip sarildi ve hemen billi aradi,
•Acikcasi Tomun tepkisini merak ediyordum.
Cumartesi sabahinin korunde azra beni sarsti
A- ilda, ilda!! Esylari tasiyorlar gel odalarini gosterelim!i- of azra sen gosteremez miydin?
Birden odaya tom ve bill girdi onlarin girmesiyle sicramam biir oldu.
i-KAPIYI CALSAYDINIZ KESKE.
b-COK, COK OZUR DIILERIZ! Diyip cikarken tomun pis pis sirittigini goruyordum.
Hazirlandim ve onlara odalari gosterdik,bill ve azra bir odada konusurken tomun odasinda bir sey dikkatimi cekmisti e-gitar vardi, acikcasi ogrenmek cok isterdim.
Tom geldi
T- Odami istiyorsan degistirebiliriz diyip guldu.i- Ne zamandir caliyorsun?
T- 9-10 yaslarimdan beri caliyorum, sende mi caliyorsun yoksa?
i- Hayir ogrenmek isterdim.
T- Kursa gidersin o zaman dedi ve guldu (muhtemelen onun ogretmesini istedigimi dusundu)
i- evet isin ustasindan ogrenmeliyim sonucta dedim.
Bozulmustu ama caktirmadi
T- aslina bakarsan bir kac sarkimiz var, henuz album cikarmadik.
i- Hadi canim ! Cok merak ettim bize calacak misiniz?
T- isterseniz belki bir gun?
Kapi caldi azra ve bill geldi*
A- Heeyyy!!! Sizi gidi yilisiklar, haydi avmye gidelim!!!
i- Pekala hazirlanalim oyleyse.
Kombinim basit ama rahatti, herkes hazirlanmisti ve avmye dogru yola ciktik
B- Heeey fotograf kabini var gelin bir kac fotograf cekilelim
T- hepimiz sigamayiz tek tek cekilelim en iyisi, siz azrayla cekilirsiniz birlikte.
herkes onaylamisti ve cekilme sirasi bana geldiginde fotograf kabinine girdim.
Nasil poz verecegimi bilemedigim icin garip garip yuzler denemistim, fotograf ciktiginda Tom almis ve bana uzatiyordu.
T- Poz vermeyi ogrenmeliyiz senden galiba dedi gulerek.
i- Acikcasi nasil poz versem bilemedim, dedim ciddi bir sekilde.
T- tamam saka yapmistim, tatli cikmissin.
i- Cok begendiysen al? Dedim gulerek
Cidden cebine koymustu,
T- Cok israr ettin madem oyle kalsin dedi.
Bill ve azra birlikte fotograf cekilmislerdi ve cok sekerlerdi
Fotograf faslindan sonra biraz gezdik ve film izledik, sonra herkes yoruldugu icin eve gutme karari aldik.
Eve geldigimizde dolaptan dondurma cikardim bill ve azrayi goremedigim icin Toma sordum
T- En son yukari kata cikmislardi, ne yaptiklarini merak etmiyorum acikcasi.
Guldum ve dondurma uzattim.
i- Tom havuza mi girsek?
T- bu saatte mi? Hasta olursan bakamam haberin olsun.
i- Sen istemiyorsan tek girecegim dedim, ve giderken arkamdan icecek alip kostu.
Bir anda kiyafetlerimizle havuza atladik ve cok eglenceliydi, saci su gecirmez gibiydi ilk defa sapkasizdi sanirim ferahlamistim onu sapkasiz gorunce.
T- Jessicayla yakinsiniz galiba?
Bir anda bunu sormasi garibime gitmisti*
i- hayir yeni tanistik, nicin?
T- Ondan ayrilamiyorum.
Sasirdim ve galiba cok sevdigi icin ayrilamiyor sandim ama o cumlesine devam etti.
T- Jessicayla birbirimizi sevdigimiz icin beraber degiliz dedi.
i- Neden berabersiniz peki?
T- jessin babasi ve benim babam cok yakinlar, bir is icin bizim sevgili olmamizi istiyorlar cikar evliligi anlarsin ya.
i- Evlenecek misiniz?
T- Hayir, birbirimizi arkadas olarak goruyoruz ve boyle tutsak gibi hissetmek sinir bozucu dedi.
Onun adina uzulmustum aslinda, ama merakima yenik dusup bir soru patlattim.
i- Ayrilmayacak misiniz?
Tom iki dakika bana baktiktan sonra yutkundu ve cevap verdi
T- Ayrilacagiz cunku beni kizlara duskunmus gibi gosterecegiz boylelikle babasi birlikte olmamizi istemeyecek babasi kizina cok duskun o yuzden zor olmaz.
i- Zaten kizlara duskunsun, zor olmamali?
T- haklisin dedi ama gulmedi.
Sudan ciktik, kurulanip uyumaya gittik.
Tomun iyi mi kotu mu olduguna anlam veremiyordum. Biraz daha gozlemlemem gerekiyor sanirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Almanya Hatırası
FanfictionÇıtır çerez olaylı bir seri, Almanya da okumaya diye giden fakat orada tanıştığı bir çocukla hayatı biraz daha farklı hale gelen ildanın hikâyesi.