Schrei

97 10 2
                                    

Masamiza geldiklerinde takindiklari yuz ifadeleri cok rahatsiz ediciydi,
Jessica konusmaya basladi,
Bir selam bile verilmiyor, hal hatir sorulmuyor mu yani? Ne kadar hatirsizsiniz ama Tom unuttuysan gecmisimiz derin, hatirlatayim dedim.

Carl o sirada bana bakiyord ben de sinirli bir bakis atmistim.

Tom sinirlendi ve konusmaya basladi,
Jessica seninle olan gecmisim coplukten farksiz tek yaptigm kicini toplamakti bunlari hatirlatmak istiyorsan zevkle unutmadigimi soylerim, dedi.

O sirada Carl konusmaya basladi,
Sevgiliydiniz drgil mi tom? Sende cok masum gorunmuyorsun diyip guldu.

Ortam iyice gerilirken bill devreye girdi*

B-Carl ve jessica siz randevuda degil misiniz? Bas basa kalsaniza, davetsiz misafir gibi kafamizi utuluyorsunuz. Masaniza gecin, bizim masamizda yer yok size.

O sirada carla olaylari anlamaya calisiyor, gustav ve georg ise salak salak bakiniyordu.

Carl konusmaya basladi,
Ah, bill ne kadar ayip biz iki sandalye cekerdik. Rahatinizi mi bozduk? Halbu ki azra benim senelerdir yakin bir arkadasim bende kutlamada olmak isterim.

Bill ofkeyle carl'a saldiracak gibi bakiyor tom sakinlesmeye calisiyordu.

Devreye girmem gerekti.
Carl senin yanimizda olmani istesek davet ederdik herhalde? Jessicayla ne yapiyorsaniz yapin ama bu masaya yaklasmayin.

Carl sinirlendi ve konusmaya basladi,
Ha demek oyle ilda? Gecen gun parktaki bulusmamizda hic boyle dememistin ama. Azradan uzak durup duramayacagimi sen mi belirleyeceksin?

Lanet olsun park konusunu acmisti, tom bana bakiyordu ofkeli gozlerle, Azra konusmaya basladi.

A- Hayir carl, o belirlemiyor ben belirliyorum s1ktirip gider misin acaba? Gorusmek istemiyorum seninle! Daha fazla buyutecek olursaniz guvenlik cagiracagim.

Jessica sinirlenmisti ve alayci bir tavirla konusmaya basladi,
Ah tatlim, sana hediye alamadik diye mi boyle davraniyorsun? Ayip degil mi cocukluk arkadasina bu tavrin? Senden beklemezdim.

Herkes cok sinirlenmisti georg olaya dahil olma geregi duydu.

Ge- Jessica ve yanindaki keko adam dogum gununun icine ettiniz tebrikler. Suluk gibi yapistiniz, olaylari bilmiyorum ama istenmediginiz yerde hala kaliyorsunuz ne yuzsuz insanlarsiniz siz, ya simdi gidin ya da tatsizlik cikaracagim dedi.

Jessica pis pis siritarak mekandan cikarken, carl sinirli bir ifadeyle bana bakarak onu takip etti.

Tom hizlica kalkip lavaboya gitti.
Bill bize saskin ve ofkeli bakiyor, Azra ise sinirden gozleri dolmus oturuyordu herkesin tadi kacmisti.

Bende kalktim ve Tomun cikmasini bekledim ciktigi zaman onunla konusmaya calistim,

i- Tom ozur dilerim, sana soylemeliydim ama tatsizlik olsun istemedim inan, ve ona benden uzak durmasi gerektigini soylemistim sadece muhattap olmayacagiz bir daha mumkun mertebe.

Tom bana bakiyordu hala ofkeliydi*

T- Her seferinde "soylemem gerekirdi sana" ile cumlene basliyorsun ama asla boyle yapmiyorsun ilda. Tatsizlik istemedin ama simdi cok daha tatsiz oldu farkindaysan? Azra da dogum gununu yasayamadi, bu aksamlik bu kadar olay yeter bana ben eve gidecegim. Siz devam edin partiye.

Ona sadece aval aval bakiyordum ki o gitti, mekandan cikarken bill bir toma bir bana bakiyordu.

Masaya oturdum Azrayi eglendirmek icin konusmaya basladim,
Evet millet tatsiz bir baslangic oldu ama bugun favori kizimin dogum gunu o yuzden tam gaz partiye devam!

Cit cikmayinca gerildim, fakat bill bana destek verdi.

B- Ilda hakli, bir cift bok cuvali partimizi dagitamaz sonuna kadar eglenecegiz, Azra bugunu sen eglenmeden sonlandirmaya izin vermiyorum. Lunaparka gidiyoruz!

Carla biraz yorgun ve sasirmis gorunuyordu, ama ayip olmasin diye bize katildi.

Georg, gustav, ben, carla bill ve azra lunaparka dogru yol aldik.
O sirada aklim Tomda kalmisti ona mesaj attim.

-Tom, ozur dilerim. Eve vardin mi?

Mesaji gonderdikten sonra, camdan yolu izledim arabada bir sarki acmislardi.

Sarkiyi dinlerken bir azraya bir de bille bakiyordum, bill onu eglendirmek icin elinden gelen sebekligi yapiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sarkiyi dinlerken bir azraya bir de bille bakiyordum, bill onu eglendirmek icin elinden gelen sebekligi yapiyordu. Azra biraz da olsa mutlu gorunuyordu.

Gulumsedim ve mesajlara baktim.
Hala mesajima donmemisti.

O sirada varmistik ve arabadan indik, once donme dolaba sonra carpisan arabalara en sonunda ise balerine bindik.

Eglenceli ama yorucuydu, balerinde carla kusmustu o yuzden gustavla erken gitmislerdi.

Azra pamuk seker almaya gittiginde bille konusmam gerektigini dusundum.

i- Bill tom mesajlarima bakmiyor, ona carl ve jessica olayini soylememistim ve ikisinde de yakalandim. Buna kizdi ve simdi trip atiyor?

Bill bana aval aval bakip,

B- ilda belkide onu ilgilendiren olaylari ona zamaninda anlatmaliydin. Biraz yalniz kalmasi gerekiyor, tomun her kizdigi veya uzuldugu olayda cocuk gibi kacar onun huyuda bu. Sen daha fazla kendini uzme, sana da hak veriyorum amacin Tomun iyiligiydi ama bir dahakine onceden ona olaylari anlat derim. Dedi ve gulumsedi.

Onunla konusmak iyi gelmisti, Azra pamuksekeri ile geldiginde gitme vakti gelmisti. Georg kendi arabasina binmisti onunla vedalasmistik, sonra bizde arabaya binip eve dogru yol aldik.

Almanya HatırasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin