sabah kalktigimda islak kiyafetlerimle yattigimi fark ettim, her ne kadar kurulanmis olsak da klorlu ustle yatmam biraz kotu olmustu. Sabah saat 8 falandi su siralr hep mi erken uyanir bir insan?
Balkonuma cikip bir sigara icecektim ki tomun yan balkonda icki ictigini gordumT- hey erkenciyiz bakiyorum?
i- sabah sabah bira mi cidden?
T- dun yuzmek yordu enerji depolamam lazim, ilda hanim size sormali sabah sabah sigara?
i- benim kotu aliskanligimda bu, yakalandim galiba dedim.
Bir sure sessizce oturduk biraz soguktu tom yari ciplakti ve usumuyor muydu?
Balkonlarimiz cok uzak olmadigi icin ona ortu firlattim
Tam isabet kafasina gelmisti
Kahkaha attim o ortuyu cekmeye calisiyordu,T- ah ilda bu ne icindi?
i- Usume diye firlatmistim, kafana geldi kusura bakma dedim gulerek.
Sigarami sondurup iceri girdim, mutfaga gecip kahvalti hazirladim, azranin odasina uyandirmaya gittim ama yoktu
Billin odasindadir diye oraya gittim
Bingo!
Yavru kediler gibi birbirlerine sarilmis uyuyorlardi onlari uyandirdim.i- Heeey uykucular!! Kalkma vakti pankek yaptim.
Azra hemen uyandi ve billi operek uyandirdi onlar yilirken toma bakmaya gittim.
Hala balkonda oturuyor ve Birasini yudumluyordu.i- Hadi Tom, kahvalti vakti pankek yer misin?
T- ac degilim ben, yiyin siz.
i- birayla doyuramazsin kendini dedim ve elinden birayi cektim.
Tom kipkirmizi gozlerle bana bakiyordu cidden yardima ihtiyaci varmis gibiydi ama nesi vardi ?
O an kendime engel olamadim ve ona sarildim
Sasirmisti sarilacagimi ben bile tahmin edrmezdim ve bir sure boyle kaldik.i- Tom neyin var?
T- Bir seyim yok, tamam geliyorum kahvaltiya in sen.
i- bes dakikaya gelmis ol.
Tom bakip gulumsedi tamam anlaminda kafasini salladi, pankeklerimizi yedik ve ne yapabiliriz diye dusunmeye basladik.
En sonunda uno oynamaya karar verdik.Herkes 7 kart cekti ve oyun basladi
Kirmizi dokuzun ustune mavi alti atan billi gordum.
i- kurnaz sey, ters baktin herhalde bill dedim gulerek.
Bill bozulmustu*
B- ahh hadi ama ilda beni ele verecegini dusunmezdim dedi somurtarak kart cekerken.
En sonunda oynadik ve biraktik.
Tom odasina cikti bill ve azra film izlemeye basladi.
Acikcasi tom icin endiseliydim cunku iyi gorunmuyordu.
Odasina gittim gitar caliyordu ve durdu.T- bir sorun mu var ilda?
i- Hayir tom, hayir yok merak ettim seni.
Tom sadece bakiyordu*
i- Tom neyin var? Iyi gorunmuyorsun.
T- usuttum galiba dedi. Ama inandirici degildi.
i- bana demistin hasta olursan bakmam diye, komik oldu biraz.
Tom gulumsedi
T- ilda
i- Tom?
T- ilda biliyorsun album cikarmayi dusunuyorduk, sanirim onumuzdeki ay ilk albumumuzu cikaracagiz dedi.
cok sevinmistim.
i- AMAN TANRIM BU HARIKA, dedim mutlu bir sekilde. ZATEN UNIVERSITELI OLMAMIZA COK AZ KALDI HARIKA BIR SEY BU TOM dedim.
Tom gulumsedi sadece*
i- neden mutsuzsun peki?
T- pfft ilda jessicadan ayrilamayacagim jessica beni birkmayacagini soyledi, hic bir erkekle yapamadigini bu iliskiden kopmayacagini soyledi.
(Duraksadim uzulmustum, neden uzulmustum bilmiyorum ama son bir aydir tomla yakindik cogu seyleri anlatiyorduk birbirimize.)
i- Tom billin haberi var mi?
T- Hayir, ona soyleyemedim ben ne yapacagim lanet olsun!
i- Tom babanla konusmamizin vakti geldi jessicayla olmak zorunda degilsin. Hayatini ailenin yonetmesine izin vermemelisin ozellikle bu konuda, asik oldugun kisiyi secemezler onu sececek kisi sen olmalisin tom.
Tom bana bakti sadece bakti*
T- Ya sectiysem ilda?
Duraksadim, kimi secmisti neden oyle bakiyordu?
i- O zaman ona acilmalisin Tom.
T- Su an olmaz ilda, su an onuda zor durumda birakamam dedi ve kalkti.
i- aksam yemege babanlari cagirmaya ne dersin? konusursunuz ama once bille anlatman gerek.
T- pekala bille konusacagim, azrayla disari cikmak ister misiniz? Biraz ozel konusmam gerek sakincasi yoksa.
Basimi elbette anlaminda salladim ve azraya yuruyus yapalim dedim ve hazirlanmaya kostuk.
Biraz makyaj yapip yine rahat bol bir pantolon ve uzerine beyaz bir crop giydim.
Azrayla ciktik baya bir yuruduk parkta oturmaya karar verdik
i- bille nasil gidiyor azra?
A- ilda bill benim icin cok onemli gercekten, sanirim sonunda "o" kisiyi buldum. Iliskimiz cok iyi ve umarim boyle kalir.
cok mutlu olmustum gulumsedim ve ona boyle kalacagini soyledim.
O sirada yanimiza kopegiyle bir adam geldi
??- AMAN TANRIM AZRA, ILDA SIZ MISINIZ???
A- CARL SAKA MISIN NE KADAR BUYUMUSSUN, HIC DEGISMEMISSIN BURADA NE ISIN VAR?
o sirada carli hatirladim kucukken ona asiktim ilk askimdi carl*
C- burada yasiyorum iki sokak ileride.
i- Tanrim, carl hic degismemissin dedim.
C- Sen cok guzellesmissin ilda dedi carl gulerek.
Baya sohbet ettik ve onu aksam yemegine davet ettik*
eve carl ben ve azra giderken aklima tomun babasini cagiracagimiz geldi.
i- s*ktir!
C- Bir sorun mu var?
i- ah bir seyi unutmustum da carl sorun yok.
Eve geldigimizde babalarinin gelmemis olmasi icin dua ettim*
Tom kapiyi acti ve carla dik dik bakti
T- babam genclesmis mi bana mi oyle geliyor?
Azra guldu ve babanin ne isi olsun burada sapsal dedi.
Tom onu davet edecegimizi soyledi.
Neyse ayakta kalmayalim dedim ve iceri gectik.
Ortam gericiydi, bill o kadar sert bakiyordu ki carla yiyecekmis gibiydi.
B- yani carl cocukluk arkadasiniz?
A- evet, ildayla bebeklerken birbirlerine asiklardi biz ileride evlenecegiz diyip duruyorlardi cok komiklerdi.
Carl guldu ve evet hala gecerli olabilir degil mi ilda?
Bill bir oh cektikten sonra tom sinirlenmeye baslamisti.
i- TANRIM, AZRA! carl haha senin kiz arkadasin yok muydu ya!
C- nereden cikardin bunu canim?
T- evet nereden cikardin canim ildacim?
Tomun boyle demesini beklememistim yine saka yapiyordu, ama sinirliydi.
i- ben su alacagim, isteyen var mi?
(Kimseden cit cikmamisti bende mutfaga kacmistim ve Tanriya buradan cikmak icin dua ediyordum.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Almanya Hatırası
FanfictionÇıtır çerez olaylı bir seri, Almanya da okumaya diye giden fakat orada tanıştığı bir çocukla hayatı biraz daha farklı hale gelen ildanın hikâyesi.