Yurt gercekten buyuk ve konforluydu boyle olacagini tahmin etmemistim acikcasi.
A- eee ildacim nasil buldun, Cok guzel degil miiiii, hangi odada kalacaksin???
i- Azra acikcasi odami bilmiyorum, senin bir oda arkadasin var degil mi?
A-muhtemelen birlikte kalamayiz ilda, fakat bu senin sosyallesmen icin bir sans!
i-dogru ben odama bakacagim, seni sonra bulurum.
A-tamamdir, bille olacagim kendine dikkat et!
Gulumseyerek gitti, bille cok yakisiyorlardi aslinda umarim daha mutlu olurlar.
Pekala oda numarami nereden ogrenecegim ben ? Off cok gerici azrayi gondermeseydim keske.
Derken dalgin dalgin etrafa bakinirken omzumda bir el hissettim
irkilip baktigimda Tomu gordumT- Kusura bakma dalgin gorunuyordun, ne ariyorsun?
i- Oda numarami hala ogrenmedim desem dalga gecer misin?
Tom gulumsedi*
T- Aslinda gecerdim fakat yakin degiliz gecersem ayip olur, her neyse gel sana gostereyim oda numarani alacagin yeri
Hos cocuktu aslinda, fakat bu sicakta o sapkayla nasil duruyordu ? Ben onu gordukce terliyordum.
Oda numarami almistim. Toma tesekkur edip odama gectim, sari sacli kahverengi gozlu ve cilli bir kiz vardi cok seker duruyordu
??- Aaa merhaba sen yeni ogrenci olmalisin adin ne?
i- Evet yeniyim ilda ben senin adin ne acaba?
J- jessica, tanistigima memnun oldum guzel bir oda arkadasim oldu desene. Gulumsedi*
(Kizardim cunku jessica da cok guzeldi ve ondan iltifat almak hosuma gitti)
i- Asil bu sans bana ait olmali jessica. Dedimo da gulumsedi
J- Acaba hazirlanmama yardim eder misin? Erkek arkdasimla yemege cikacagiz da.
Kafami evet anlaminda salladim, jessicanin altin gibi parlayan saclarini yaptim sonra ise makyajini. Cok guzel olmustu
i- Cok guzel oldun jessica, sade bir makyaj bile yakisti sana.
J- Cok tesekkur ederim ilda artik sana borclandim bir yemek ismarlarim sana. dedi ve guldu
i- gec kaliyorsun jessica, haberin olsun.
Jessica cok heyecanla kalkti ve kosarak cikti cok komikti, bende arkasindan ciktim.
azrayi aradim.
A- ILDAA BAHCEYE CIKSANAA!! dedi ve kapatti.
Ah su kizin yuze kapatma aliskanligi oldurecekti beni.
Bahceye ciktim.Bill azra ve tom oradaydi
A- ya ilda ickiyi pek sevmedigini biliyorum, ama hem gruba alisman adina hemde okullar acilmadan biraz kafa dagitmak adina bara gitmeye karar verdik. Dedi
i- Azra sey tamam ama hazirlanmadim ki dedim.
Kosarak odama ciktik bill ve tom bize aval aval bakarken, Azra hazirlanmma yardim etti.
Siyah dar elbisemi giydim, ustune deri ceket aldim biraz makyaj yaptim sonra kahverengi saclarimi guzlestirdim.
Azra bana bakti
A- ilda cok guzel oldun gercekten seni cok ozlemisim diyip sarildi, beni mutlu etti.
Azra kirmizi dar bir elbise giymisti model gibi bir fizigi vardi cok hos olmustu ona bunlari soyledim ve bill kapiyi caldi.
B- kizlar biz haziriz musaitseniz girebilir miyiz?
Azra kapiyi acti
Bill ona sarildi ve optu
B- Azra cok hos olmussun, gercekten.
Azra gulumsedi ve odadan ciktilar.Tomla kalmistik
T- sende hos olmussun ilda.
i-tesekkurler tom sende cok rahat gorunuyorsun dedim. Ve gulmeye basladikTom bizi siyah arabasina bindirdi ve giderken o kadar eglendik ki aramizdaki soguklugu azalttik, samimi olmaya basladik.
Bara geldigimizde icerisi ogrenci kayniyordu
Tom sarisin bir kizi suzdu ve yanina gitti.
B- ah hadi ama tom bir kereligine de olsa bizimle zaman gecir, kizlar yokmus gibi davran.
Tom kizla flortledirken billi umursamadi.
Bill azra ve ben muhtesem uclu oturduk ve ickilerimizi soyledik.
B- o hep boyle degildir.
i- kim?
A- Tomdan bahsediyor canim kendini kandirma ama Tomun kizlara olan duskunlugunu hepimiz biliyoruz.
B- iyi izlenim vermeye calismistim, ama mumkun degil galiba.
Gulduk*
Ickilerimiz geldi ve ictik, ictik ilk defa bu kadar icmistim sanirim.
i- azra ben lavaboya gidecegim midem bulaniyor.
Azra yanima gelemeyecek kadar sarhos olmustu bill tamam anlaminda kafasini sallqdi, ve azrayi tuttu.
Tam gidecekken tomu gordum, yalnizdi ona selm vermeden gececektim ki o hemen selam verdi.
T- ilda bir selam yok mu?
i- lavaboya gitmem gerek ustune kusmami istemiyorsan cekilmelisin tom.
Tom guldu ve cekildi*
Lavabodan ciktim ama ne bill ne de azra vardi*
Tom beni bekliyordu.
i- Tom azra nerede?
T- uyur gezer gibi davrandigi icin bill onu erken goturdu, daha iyi misin ?
i- Evet, biraz fazla ictim sanirim dedim.
Bizde gidebilir miyiz?T- cok erken degil mi? iyiysen kalabiliriz, dedi ve bir kiz daha gozune kestirip yanina gitti.
Mal mal ona baktim kizi yerken mutlu gorunuyordu.
En iyisi kendim gitmem dedim.Disari ciktim soguktu taksi bekliyordum ama lanet olasi sokaktan bir tksi bile gecmiyordu.
??- fazla soguk bir hava degil mi, bu elbise icin?
guldum ve evet der gibi kafami salladim
i-tanisiyor muyuz?
G- ben georg, sen sanirim Azranin kuzenisin tanistigima sevindim dedi.
elimi uzatirdim ama hic halim yoktu cidden*
i- Georg yeni tanistik biliyorum ama beni yurda birakabilir misin? Yurttansin sanirim dedim.
Georg kafasini evet anlaminda salladi ve arabasina bindirdi.
i- Umarim kacirmazsin beni Georg dedim ve guldum.
G- Umarim dedi ve guldu, yurda gelmistik ve benim inmeme yardim etti.
Tesekkur edip odama gectim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Almanya Hatırası
FanfictionÇıtır çerez olaylı bir seri, Almanya da okumaya diye giden fakat orada tanıştığı bir çocukla hayatı biraz daha farklı hale gelen ildanın hikâyesi.