3

140 28 29
                                    

Taehyung: Anne beni bir dinle.

Anne: Yok dinlemek falan. Şu eşek sıpalarına bak büyümüşlerde beni kandırıyorlar. Yok neymiş abisi depresyona girmiş. Morali bozukmuş. Beyefendi izinsiz maç izlemelere gidiyor. İkinizde cezalısınız

Yeonjun: Ya benim ne suçum var anne? Alt tarafı yalan söyledim. Hem abim para verdi o yüzden.

Anne: Özrü kabahatinden büyük. Yok delirticek bu çocuklar beni. Ben nerde hata yaptım.

Yeonjun: Abartma istersen anne.

Anne: Sus bakayım sen.

Baba: Anneniz haklı. İzin almadan gitmek ne Taehyung?

Taehyung: Sanki izin istesem verecektiniz.

Baba: Vermeyecektik tabiki.

Taehyung: O yüzden bende kendim karar verdim.

Baba: Sen daha 17 yaşındasın oğlum. Bu yüzden tek başına karar veremezsin. Neyse hadi odalarınıza. Ceza konusuna gelince de haftasonu ikinizde teyzenizin kafesinde çalışacaksınız.

Yeonjun: Baba yapma lütfen. Bu çok ama. Teyzem bize hiç acımıyor.

Baba: Odalarınıza.

Yeonjun: Off senin yüzünden hepsi. Ne diye yakalanıyorsun sen babama.

Taehyung: Sanki bilerek oldu ya.

Yeonjun: Hiç umrunda mı?

Taehyung: İmza aldım. Baksana.

Yeonjun: Videonu gördüm. İnternette dolaşıyor videon. Maşallah bir ses var sende yerler titriyor. Neyse iyi geceler

Taehyung: İyi geceler.

Odama girip ilk yaptığım şey çığlık atmamaya özen göstererek olduğum yerde zıplamak oldu. Hayatımın en güzel günüydü. Ne anne babamın dedikleri ne de başka bir şey şuan hiçte umrumda değildi.

Taehyung: Saçları mı beğendin ya. Off çok tatlıydın. Böyle ayyy çok- kelime bulamıyorum. Zorla da olsa beni farkettin. Hayallerimdeki gibi. Gerçi hayalimin devamında evleniyorduk ama neyse şimdi büyüyü bozmayalım. Off gerçeğini gördükten sonra poster artık gerçekci gelmiyor.

Odanın her köşesinde annemin ortaokul fotoğrafımı koyduğu ve benim zar zor sakladığım çerçeveyi aramaya başladım. Sonunda bulunca da fotoğrafa son kez iğrenerek bakıp bir köşeye fırlattım ve farkında olmadan imzalattığım formayı çerçeveye yerleştirdim. Odamın en güzel köşesine astıktan sonra artık Jimin'e ve Namjoon'a aynı şeyi 20 kere anlatmam gerekiyordu.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

"148 IQlu namnamın beyni 🧠🤲🏻"

Tae: NELER OLDU
BİR BİLSENİZ

Bıçak Tutan Civciv: Biliyoruz 🤦🏻‍♀️😬

Bilge Adam: Hazır mısın Jimin 3 saniyelik şeyi 10 saat dinlemeye

Bıçak Tutan Civciv: Off benim dedem ikiz doğuruyor gitmem gerek.

Tae: Ya ben burada
dünyanın en yakışıklı
yetenekli karizmatik cool
yakışıklı yakışıklı vee yakışıklı
basketbolcusu ile göz göze
gelmişim.

Efendim imza almışım
Üstüne üstlük bana

Bakın bana "SAÇLARIN GÜZELMİŞ"demiş

Hayranınım ~ Taegi/ JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin