Oturup bekledim. Dakikalarca. İçimde "Kesin gelmeyecek" diye kuruntu yaptığım ses ile. Sadece bekledim.
Gelmesini istiyordum. İçimde ona karşı yeni yeni oluşan duygulara engel olmak istemiyordum. Hayatımda ilk defa birini bu anlamda sevmeye başlamışken kaybetmek istemiyordum. Yeni farkına varmıştım.
Onu tanıyalı 1 ay bile olmuyordu. Ne ara ona karşı duygu beslemeye başlamıştım?
Doğru ya birbirimizi görmemiz sayılı olsa bile yıllardır haberim olamadan hiçbir zaman beni yanlız bırakmayan Taehyung'a karşı ilk görüşte bir şeyler hissetmeye başlamıştım.
Sadece bir kere yakından görebildiğim kusursuz ve beni hayran bırakan yüzü, saçları, parlayan gözleri, hayatımdaki en mutlu olduğum an yani hissettiğim dudakları. Ben ona zaten ilk görüşte vurulmuştum. Aşk değildi belki. Ne olduğunu bilmiyordum ama ondan hoşlandığım açıkça belliydi. Ya da belki de sadece dudaklarına ihtiyacım vardı. Sevgi var mıydı yok muydu işin içinde emin değilim. Hiçbir zaman gerçek sevgiyi hissetmemiştim. Ne olduğunu bilmiyordum. Ne yapacağımı da. Dedim ya kafam çok karışık diye.
Elime doladığım fulara bakıp iç geçirdim. Gelene kadar bekleyecektim. Ne kadar bekleyecek olmam önemli değildi. Hem gelmese bile en kötü ihtimalle Jungkook Jimin'den nerede yaşadığını öğrenirdi bende evine giderdim. Sonra-
Adım sesleri ile kafamı kaldırıp aptal bir sırıtış ile, bana doğru yaklaşmasını izledim. Neyse ki gelmişti.
Yoongi: Taehyung
Etrafta gezinen bakışları inatla bana dönmek istemese de baktı. Kaşlarımı hafifçe çattım. Neden mahçup ve üzgün görünüyordu?
Yoongi: Taehyung konuşmamız gerekiyor.
Taehyung: Ben nasıl bir cevap vereceğimi bilmediğim için mesajını cevapsız bıraktım. Kusura bakma.
Yoongi: Önemli değil. Şuan buradasın. Konuşabiliriz.
Taehyung: Yoongi direk unutsak? Büyük bir hataydı. Üzgünüm. Ben böyle bir şey yaşamamızı istemezdim.
Yoongi: Unutmayalım Taehyung. Hata olarak mı görüyorsun? Ben ortada yanlış bir şey görmüyorum. O an onu istedik ve gerçekleştirdik. Kötü bir şey değildi.
Taehyung: Biz neyiz Yoongi? Arkadaş bile değiliz. Sen ünlü bir Basketbolcusun bense sadece senin Hayranınım. Çok saçma anlasana. Bir anda böyle bir şey olması.
Anlamak istemiyordum. Hala bana yanlış gelen bir şey yoktu.
Taehyung: Senin için alt tarafı öpüşme olabilir ama. Ama benim için çok fazla şey ifade ediyor.
Yoongi: Mesela?
Taehyung: Sırf bu temastan dolayı sana duygu beslemeye başlasam? Aramızda bir ilişki olabileceğine inansam? Hayaller kursam? Sen bu kadar önemli bir insanken ve ben bir hiçken. Senin bir sevgilin varken. Beni öptüğünde onu aldatmış olmadın mı? Söylesene Yoongi-
Söylediği şeyler tamamen saçmaydı. Hiçbir şey umrumda bile değildi. Hayran kaldığım yüzünü avuçlarıma alıp dudaklarımızın neredeyse değeceği mesafede kaldım. Şaşkınca kaldı öylece. Geriye itmedi sadece durdu.
Yoongi: Hiçbir şey umrumda olmadı. Pişman olmadım ve olmam da. Dudakların beni ben gibi hissettiriyor Taehyung. Bu bir gerçek. Bu tadı almışken bırakacağımı mı sanıyorsun? Kendimi yıllar sonra gerçekten iyi hissettim anlasana.
Konuşurken dudaklarına değen dudaklarımdan dolayı sertçe yutkunup gözlerini yumdu. Acı çekiyormuş gibi bir ses tonuyla sessizce neredeyse fısıldadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayranınım ~ Taegi/ Jikook
Fiksi PenggemarGenç yetenek basketbolcu Min Yoongi Onun en büyük hayranı lise öğrencisi Kim Taehyung