21

75 11 124
                                    

Jessica: Yoongi nerede kaldı. Nereye gideceğini söylememiş miydi?

Chiu: Yok tatlım. Ama birazdan gelir. Bakıyorum da ayrı kalamıyorsun

Jessica: Ne yapayım çok seviyorum onu. Hem özlenmeyecek gibi mi?

Chiu: Eminim o da senin hakkında böyle düşünüyordur.

Baba: Yoongi gelince de konuşuruz tabi ama ben bir an önce düğünü yapsak diyorum.

Chiu: Bende öyle düşündüm. Hatta Amerika'da şık bir tören yapalım.

Jessica: Çok güzel olur.

Chiu: Olur tabi. Yoongi de çok mutlu olur. Çok güzel bir aile olacaksınız.

Baba: Ne zaman burada olur acaba.

Chiu: Yolda falandır gelir birazdan. Hatta bak iyi insan lafın üzerine gelirmiş.

Jessica: Ah sen otur ben bakarım anneciğim.

Chiu: Güzel kızım benim.

Jessica: Yoongi hoşgeldin sevgi-

Taehyung: Selam

Yoongi'nin yanında durup kapıyı açan Jessica'a gülümsedim. Tabiki aşırı samimiydim. Ve o da oldukça şaşkın.

Jessica: Sen-

Chiu: Oğlum iyiki gecikme demiş- Misafirimiz mi var?

Yoongi: Tanıştırayım anne. Taehyung çok değer verdiğim bir arkadaşım. Taehyung, annem.

Chiu: Tanıştığıma memnun oldum canım. Ne güzel bir ismin var.

Taehyung: Bende memnun oldum.

Aslında olmadım. Yüzündeki samimiyetsizlik bile insanı soğutuyordu.

Chiu: Neyse ki tam zamanında geldiniz. Jessica ve babası da biraz önce geldi. Yemeğe geçmek üzereydik. Hadi dikilmeyin kapı da.

Jessica: Ceketini alayım mı hayatım?

Yoongi: Gerek yok.

Yoongi benim ceketimi de alıp askılığa astı. Jessica denen kadın resmen gözlerinden alev çıkaracak potansiyelde beni süzerken sadece kasmamaya ve rahat davranmaya çalıştım. Yoongi'e demiştim gelmiyeyim benim ne işim var diye. Dinlemedi işte.

Yoongi: Gel Taehyung

Yoongi ile salonlarına ilerlediğimde oturan yaşlı ve oldukça karizmatik adam babacan gülümsemesi ile bizi karşıladı.

Yoongi: Hoşgeldiniz efendim

Baba: Hoşbulduk. Yoongi seni oğlum gibi severim bilirsin. Jessica damadımın sen olacağını söylediğinde ne kadar sevindim tahmin edemezsin. Ee bu zamanda zor bulunuyor senin gibi dürüst akıllı adam

Taehyung: rüyanda olur damadın dayı

Yoongi bıyık altından gülümseyip adama bakmaya devam etti.

Chiu: E hadi sofraya geçelim artık.

Sofranın iki başına teyze ile dayı oturunca geri kalan dört sandalyeye bakış attım. Şimdi bu ikisi yan yana mı oturacaktı. Yok yok. Olmaz.

Sevgilimin namusunu korumak için yılan kadının yanındaki boş sandalyeye oturduğumda dişlerini sıkıp ayaklandı. Karşı tarafa Yoongi'nin geçeceğini düşündüğü için ilerlerlediği sıra Yoongi diğer taraftan dolaşıp benim yanıma oturdu. Yaşadığımız oldukça saçma olay neyse ki dikkat çekmedi.

Jessica somurtarak karşı tarafa oturdu ve bakışlarını bir an olsun üzerimizden çekmedi.

Chiu: Ee siz nerden tanıştınız. Daha önce hiç bahsetmemiştin Yoongi.

Hayranınım ~ Taegi/ JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin