Taehyung'dan;
Göğsümü gere gere spor salonundan çıkıp bizim kata doğru insanları küçük görücü bakışımla ilerledim. Bugüne bugün okulun basktebol takımındaydım. Takıma girmem yetmediği gibi hoca beni takım kaptanı yapmıştı. Bu kadarını bende beklemiyordum. Gerçi Yoongi o kadar sınırlarımı zorlamıştı ki birlikte çalışırken şimdi böyle çarpıcı oynamam normaldi.
Hwang: Hayırdır Taehyung burnun dik yaylana yaylana yürüyorsun
Taehyung: Bulaşma Hwang. Çünkü keyfim o kadar yerindeki keyiflenmek için seni dövmeme gerek yok. Boşuna yorma şimdi beni.
Hwang: Neyse banane zaten senden.
Önümden geçip gittiğinde harbi akıllanmış gibiydi bu çocuk diye düşündüm. Bulaşmaya çalışıp vaz geçiyordu.
Haen: Taehyung Taehyung kanka neredesin sen ya seni bekliyorum.
Taehyung: Haen ne oldu lan hayırdır ?
Haen: Sorma ya.
Taehyung: İyi hadi ben sınıfa kaçıyom.
Haen: Lan dur yardım etmen lazım bana.
Taehyung: Ordan bakınca yardım kurumuna benzeyen bir halim mi var?
Haen: Oğlum bekledim seni o kadar. Bir derdim var sen anlarsın her konudan.
Taehyung; İyi söyle hadi
Haen: Kanka Hana küstü bana ya ayrıldım falan diyor.
Taehyung: Yine mi oğlum bu kız seden her hafta nasıl ayrılıp bir daha sevgili oluyor.
Haen: Karıştırma orasını. Nasıl gönlünü alıcam bir fikir versene
Taehyung: İyice beni beleş ilişki doktoru yaptınız. Neyse ne yaptın kıza söyle ona göre bir şeyler ayarlayalım.
Haen: Aslında bir şey yapmadım. Bugün öğretmenler günüymüş bende ona çiçek almamışım diye küsmüş.
Taehyung: Nasıl yani? Kız öğretmen mi
Haen: Yok bana sevgiyi o öğretmiş o yüzden.
Taehyung: Allah şifa versin kardeşim
Haen: Ha?
Taehyung: Kanka özele girmek istemem de kızın kullandığı ilaç falan var mı ya da psikolojik destek alıyor mu? Bu ne oğlum böyle küsme sebebimi olur aq.
Haen: Oğlum saçma bende biliyordum da seviyorum işte ya ne yapayım.
Taehyung: Ayrıl kanka kendi iyiliğin için. Böyle saçma şey mi olur. Namjoon'un Jimin'e "Senin de öğretmenler günün kutlu olsun Jimin bize şerefsizliği sen öğrettin" demesi gibi birşey.
Haen: Kanka seviyorum ya. Sen sevenin halinden anlarsın. İnsan sevince katlanıyor herşeye.
Taehyung: İyi be edebiyat yapma. Git de "Ben seni bir gün değil ki her gün seviyorum. Popüler kültüre köle olmamak için almadım çiçek. Hem çiçek dalında güzeldir."
Haen: İşe yarar mı
Taehyung: Kızın doğum gününü unuttuğunda "Aşkım unutmadım sadece bir yaş daha yaşlanmana gönlüm razı olmadı" diyip gönlünü almıştın kızın. Ona kanan buna sazan gibi atlar.
Haen: İyi hadi ben kaçtım
Taehyung: Kaç kaç. Bir kere bizim hatrımızı sorup derdimizi dinleme zaten.
Haen salağından kurtulduktan sonra sınıfa girdim. Benim KARDEŞİM dediğim adamlar bırakın seçmeleri izlemeye gelmeyi merak edip mesaj atmamışlardı bile. Şimdi sınıfta su birikintisine çökmüş beygir gibi yayılmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayranınım ~ Taegi/ Jikook
FanfictionGenç yetenek basketbolcu Min Yoongi Onun en büyük hayranı lise öğrencisi Kim Taehyung