2

157 29 36
                                    

Fizik Ögretmeni: Hımm. Bir bakalım. Kim Taehyung ve Park Jimin. Nedense çizgilerin yamuklukları bile hemen hemen aynı. Birlikte mi çözdünüz evladım sınavı.

Jimin: Yalan hocam. Kesinlikle hakkımda söylenen hiçbir suçlamayı kabul etmiyorum. Avukatım gelene kadar konuşmama hakkımı kullanıyorum.

Fizik Öğr: Jimin yeme bizi evladım. Neden aynı notları aldınız ve bundan daha önemli olan konu yüksek almış olmanız.

Taehyung: Hocam pardon ama sınıfta öğrenci kayırıyorsunuz. Sırf ilk sınavlarımız düşük diye ikinci sınavlarımız da mı düşük olmak zorunda. Sınıfta başka biri yüksek alsa aferin diyip geçiyorsunuz biz alınca sorguluyorsunuz. Öğrencilerinize hiç güveniniz yok hocam. Ben bu ortamdaki ayrımcılılığa daha fazla sessiz kalamayacağım. İsterseniz 0 verin. Ama asla benim ders çalışma isteğimi kıramayacaksınız.

     Hoca bir kaç kez gözlerini kırpıştırıp hiçbir şey demeden diğer kağıtları incelemeye başladı. Sırama geri oturuken zafer gülümsemem eksik kalmamıştı.

   Namjoon arkasına dönüp sessizce sordu.

Namjoon: Kopya çektiniz değil mi?

Taehyung: Hemde nasıl. Off görmen lazım. Resmen kitabı geçirdik sıraya.

Jimin: Zaten bu beden hocası tüm ders pencereden dışarıyı izleyerek hayatı sorguladı. Harikaydı.

Namjoon: Birde burda hocaya edebiyat yapıyor.

Taehyung: Ne sandın kardeşim. Ben Kim Taehyung'um. Alttan girer üstten çıkarım.

Namjoon: Dikkat etde taklaya gelme kardeşim.

Taehyung: Sen rahat ol kardeşim.

   Zil çalınca hoca ile sınıfın yarısı sınıfı terk etti.

Jimin: Kantine inelim mi?

Taehyung: Az ye de göbeğini erit Jimjim.

Jimin: Senin şu şirin maviş saçlarını yolmadan düş önüme de gidelim.

Taehyung: Hep bir tehdit hep bir şiddet eğilimi. Şimdi çocuğun sana neden yüz vermediği belli oluyor.

Namjoon: Beni de beklesenize. Gerçekten sonunda sizi arkadaşlıktan reddicem.

Jimin: Bebeğim seni hep unutuyoruz kusura bakmıyorsun değil mi.

Namjoon: Ne kusuru alışığım ben.

    Üçümüz kantine inip boş masalardan birine oturduk.

Jimin: Ne istiyorsunuz. Bak bir kere giricem sıraya sonra ben şunu istiyorum bunu istiyorum dinlemem.

Taehyung: Tost ama ketçap olmasın bak sadece mayonez.

Jimin: Evet biliyorum. Namu sen?

Namjoon: Bende geleyim seninle sıraya.

    Jimin ile Namjoon yanımdan ayrıldıktan kısa bir süre sonra Kijung yanıma geldi.

Kijung: Naber Taehyung?

Taehyung: İyi senden?

Kijung: Harika. Sen sordun ya daha da iyi oldum.

Taehyung: Hıhı.

Kijung: Şey. Nasıl gidiyor peki?

Taehyung: İyi.

Kijung: Hee iyi. Ee.

Taehyung: Kijung bir şey mi söyleyeceksin? Hı?

Kijung: Aslında evet. Ben sana şey diyecektim. 2 biletim varda.  Bu akşam benimle basktebol maçı izlemeye gelir misin? Çok sevdiğini duydum. Olur mu?

Hayranınım ~ Taegi/ JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin