10

107 14 81
                                    

Yoongi: Yani bu kadar mı?

Jimin'in aptal aptal çırpınışlarının anlamının sonunda düzgün bir şekilde konuşmamı istemesi olduğunu anlayınca cevap verdim.

Taehyung: Yani şey. Sorun yok. Ben dün abartı tepki verdim. Kusura bakma.

Yoongi: Yok ne kusuru. Yani rahatsız olmuş olabilirsin. Sonuçta kız arkadaşımın beni bir anda öpmesi yanlıştı. Gerçi artık kız-

Taehyung: Ah sorun değil dedim ya. Kız arkadaşın istediğini yapabilir.

Yoongi: Aslında biz Jessica ile-

Taehyung: Yoongi sorun yok diyorum. Merak etme. Ben her şeye rağmen buluşma için teşekkür ederim. Hep hayalimdi.

Yoongi: Ben teşekkür ederim. Benim için unutulmaz oldu.

Bir süre yine aramızda garip bir sessizlik oldu. Sadece birbirimize baktık.

Yoongi: Belki sonra yine buluşuruz ha? Olmaz mı?

Taehyung: O-Olur. Çok güzel olur.

Yoongi: Harika

Damakları gözüken harika gülümsemesini sunarken burada eriyip bittiğimden haberi yoktu.

Dili ile dudaklarını ıslattınca beni hafiften bir sıcaklık basmıştı.

Yoongi: Aramızda sorun olmamasına sevindim. Seninle iyi anlaşacağımızı düşünüyorum. Hem arkadaş oluruz.

Taehyung: Evet. Arkadaş oluruz.

Koç: Ara bitti gençler. Hadi antrenmana devam.

Yoongi: Kapatmam gerek Tae. Hoşçakal

Taehyung: Güle güle.

Telefonu kapattıktan sonra bir süre Jimin ile bakıştım.

Jimin: Hayret. Kalkıp zıplamaya başlamadın.

Omuz silkince ciddi olduğumu anlayıp gülümsemeye son verdi.

Jimin: Tae sorun ne?

Taehyung: Bilmiyorum Jimin.

Jimin: Önceden onu görmek bile senin için büyük bir şeydi. Ama şuan görüntülü konuştun ve mutsuzsun.

Taehyung: Onu sevdiğimden haberi olmasa ama yine de onun etrafında olsam diyordum ya.

Jimin: Evet.

Taehyung: Çok zor olduğunu farkettim. Yani onunla arkadaş oldum diyelim. Sevgilisi başka biri. Sürekli gözümün önünde başkasını sevecek. Düşünsene. Ben onunla arkadaş ilişkisi yaşamak istemiyorum ki. Aramızda imkansız da olsa yaşanacak bir ilişkiye ben arkadaşlıktan gitmek istemiyorum.

Jimin: Tae bu devirde kim arkadaş olmadan ilişki yaşıyor? Sana da git askerlik arkadaşı ol demiyoruz. Seni ve sevgini anlayabilmesi için etrafında olman gerekiyor. Etrafında olabilmen içinde arkadaş. Şimdi bana 10 dakika önce güreştiğim Tae'yi geri ver.

İstemeden gülümsediğimde Jimin de gülümsedi. Her zaman ellerinden geldikçe yanlarımda oluyorlardı. Ve ben belki de tüm şansımı Namjoon ve Jimin ile arkadaş olarak kullanmış olabilirdim.

Jimin: Eee ne yiyoruz. Açlıktan midem sırtıma yapıştı.

Taehyung: Taehyung Şef şimdi enfes bir ramen hazırlayacak. Lezzet patlamasına hazır mısın? Ama ben hazırlarken Namu'yu ara o da gelsin. Bugün işe geç gidecekti. İş yerinde yemek vermezler o yüzden

Jimin: Şu çocuğun hâli ne olacak merak ediyorum.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

Yeonjun'dan

Hayranınım ~ Taegi/ JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin